M52B28 - Още въздух

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от r3s1s74nc3 » 15 Фев 2020, 19:10

Стокова Б28-ца :

Изображение

Б28-ца с колектор Б25 , след основен ремонт :

Изображение

Б28-ца с колектор Б25 + валове :

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 11.04.2008
Пол: Мъж

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от integral » 15 Фев 2020, 22:51

Това за умирането на въртящият момент в ниските, силно ли е осезаемо срещу сток 2,8 след основен ремонт :confused:
- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин? :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от txl » 15 Фев 2020, 23:30

r3s1s74nc3, благодаря за графиките! :bowdown: Рядко се намират така хубави данни из нета.

Тези максимални стойности за масата на въздуха са полезни за да се видят възможностите на новите компоненти - например колектора. Ако обаче се сравняват резултати преди и след, за да е съвсем точно, масата въздух трябва да се сравнява при еднакви обороти. Ако вземеш точка от графиката при 6500 вместо 6750, ще паднат малко стойностите. Предполагаемо от 660 на около 635 и от 706 на около 678. При всички положения е много добър резултат, това са 12-13% повече. Ще е интересно да се сметне коефициента на пълнене преди и след. Като гледам увеличението, "след" може да е над 1. Логвал ли си температурата на входящия въздух? Какви са разпределителните валове?

Аз евентуално бих могъл да премеря сток М54Б25. Но го карам със затворена Диса клапа. Ако ми стигне ентусиазмът да измеря и с отворена, може да стане интересно сравнение.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от r3s1s74nc3 » 16 Фев 2020, 13:44

Прав си да . За да не поствам пак снимки , числата са приблизително такива , каквито си споменал . В интерес на истината , стоковата и Б25 графики са с нормално функциониращи датчици за входящ въздух . Последната графика с валовете е с датчик от М50 , който чете доста по-висока температура от реалната . Вече съм го подменил , трябва да направя пак лог да видя дали ще даде някаква разлика в някой от PID-овете . Като вървеж не оказа кой знае каква разлика . Валовете иначе са стандартните S52 входящ + М50NV входящ пригоден за изходящ . Иначе и трите теста са направени в приблизително еднакъв температурен диапазон ~ 12-15 C .
Малък quiz за по-наблюдателните : какво не е наред на автомобила , гледайки първата "сток" графика . За по advanced диагностиците , какво не е наред на автомобила , във втората "+Б25 колектор" графика ? :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от maxpower » 16 Фев 2020, 19:06

Осезаемо губи въртящ момент особено на м52б25 с 25цовия колектор, за б28 не мога да кажа, понеже не съм имал.
За куйза:
-ъгъла на ваноса е много хаотичен на 1вата графика
-на втората обеднява сместа при максимален товар, което е малко опасно
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: София

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от txl » 16 Фев 2020, 21:30

maxpower написа:-ъгъла на ваноса е много хаотичен на 1вата графика

Всъщност той почти не се променя, ъгълът се променя в много малък интервал.

integral написа:Това за умирането на въртящият момент в ниските, силно ли е осезаемо срещу сток 2,8 след основен ремонт :confused:

Това дали не можем да го поставим в количествено измерение пак според графиките. r3s1s74nc3, можеш ли да сложиш на една графика кривите на масата на въздуха в двата случая - сток Б28 и Б28 с колектор М50? Така трябва да се види дали графиката от М50 колектора пада някъде под стоковата. Ако не пада, май няма друга причина да има пад на мощността?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от r3s1s74nc3 » 19 Фев 2020, 22:50

Дано се оправите с цветовата гама :

Сток 2.8 :

Изображение

2.8 + М50Б25 колектор :

Изображение

Сравнението :

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 11.04.2008
Пол: Мъж

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от integral » 20 Фев 2020, 21:52

А, твоето субективно мнение / усещане от колата и най - вече от въртящият момент и вървежа какви са?
Аз лично не съм голям специалист по графиките, да не кажа изобщо :| , но сякаш не видях някакви много големи разлики :dunno:
След тези модове замервал ли си я с други 2,8 - стокови или моднати?
- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин? :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от r3s1s74nc3 » 22 Фев 2020, 1:06

Може би се усеща една идея по мудна в ниските , но нищо драстично . Ако питаш колко се усеща разликата в ускорението , е доста субективно . Иначе за гонки срещу стокови , е ясно че нямат шанс .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 4.05.2009
Местоположение: Варна
Кара: купе

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от bawarec 73 » 22 Фев 2020, 10:03

Някой слагал ли е валове от м54б30 смукателен и м50б25 изпускателен да сподели мнение и заслужава ли си заигравката?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: M52B28 - Още въздух

Мнение от ogata » 22 Фев 2020, 15:14

bawarec 73 написа:Някой слагал ли е валове от м54б30 смукателен и м50б25 изпускателен да сподели мнение и заслужава ли си заигравката?

3 пъти съм го правил. Бях впечатлен , докато не карах атмосферно Ферари в Маранело :mhihi: :ok:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook