Въпрос относно често спукване на радиатори е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Dimoblagoev
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 20.01.2020
Въпрос относно често спукване на радиатори е36
Привет колеги, нов съм във форума и дано съм нацелил точния раздел.
Наскоро взех е36 97г. фейслифт 1.6 м43, но имам един неприятен проблем със охладителната система.. Колата често пука радиаторите или по-точно снадката на о-пръстените на разширителния съд, сменил съм цялата охладителна система, водна помпа, термостат на Berh, а предишния собственик дето ми е приятел и водния радиатор преди 2 год, но протече.. взех друг вотра употреба оригинален на Berh, а след 10,15 км каране протече на снадката след като спрях... казах си сиг и той е проблемен и днес взех чисто нов и след 5,6 км каране пак същата история пак теч от снадката и леко сълзене от малкия маркуч под разширителния съд или просто така се вижда. Колата никога не е имала газ, не надува маркучите и на допир са си в нормата, а парно също си има... от ауспуха не пуши бяло, нито при студено палене притриса, а в разширителния съд няма мехури, като отвирих капачката за маслото няма мирис на антифриз, нито цвят на боза, а от щеката също не духа... карах я и на майстор дето ми каза, че гарнитурата е здрава според него. Преди две седмици май се спука и радиаторчето на парното и излиза пара от духалките и вече не знам на какво се дължи това... Колата е запазена като цяло и не е гледана лошо... Ще съм ви благодарен за всеки съвет относно проблема и на какво може да се дължи това
Наскоро взех е36 97г. фейслифт 1.6 м43, но имам един неприятен проблем със охладителната система.. Колата често пука радиаторите или по-точно снадката на о-пръстените на разширителния съд, сменил съм цялата охладителна система, водна помпа, термостат на Berh, а предишния собственик дето ми е приятел и водния радиатор преди 2 год, но протече.. взех друг вотра употреба оригинален на Berh, а след 10,15 км каране протече на снадката след като спрях... казах си сиг и той е проблемен и днес взех чисто нов и след 5,6 км каране пак същата история пак теч от снадката и леко сълзене от малкия маркуч под разширителния съд или просто така се вижда. Колата никога не е имала газ, не надува маркучите и на допир са си в нормата, а парно също си има... от ауспуха не пуши бяло, нито при студено палене притриса, а в разширителния съд няма мехури, като отвирих капачката за маслото няма мирис на антифриз, нито цвят на боза, а от щеката също не духа... карах я и на майстор дето ми каза, че гарнитурата е здрава според него. Преди две седмици май се спука и радиаторчето на парното и излиза пара от духалките и вече не знам на какво се дължи това... Колата е запазена като цяло и не е гледана лошо... Ще съм ви благодарен за всеки съвет относно проблема и на какво може да се дължи това
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпрос относно често спукване на радиатори е36
Капачката на разширителния съд на бензиновите е на 2.0 бара, може клапана и да е повреден и да не отваря, купи си нова капачка от БМВ оригинална едва ли е повече от 20лв.
И провери термостата на каква температура отваря. Оригиналния термостат отваря на 95 градуса и се продава в комплект с тялото.
Аз имах компакт с същия мотор на който преди години след смяна на два три автърмаркет термостата, поради същия проблем, колата се оправи след смяна с оригинален.
За да си сигурен, че не ти надува от гарнитурата на главата отиди на сервиз да ти проверят охладителната течност за наличие на газове. Проверката се прави с лентичка лакмус и отнема 5 минути.
Ако няма наличие на газове си купи оригинален термостат, смени антифриза като промиеш системата, новия антифриз го направи на -20 -25 максимум.
Много е важно да я обезвъздушиш правилно. Писано е в раздела как се обезвъздушава потърси да не се повтаряме.
И провери термостата на каква температура отваря. Оригиналния термостат отваря на 95 градуса и се продава в комплект с тялото.
Аз имах компакт с същия мотор на който преди години след смяна на два три автърмаркет термостата, поради същия проблем, колата се оправи след смяна с оригинален.
За да си сигурен, че не ти надува от гарнитурата на главата отиди на сервиз да ти проверят охладителната течност за наличие на газове. Проверката се прави с лентичка лакмус и отнема 5 минути.
Ако няма наличие на газове си купи оригинален термостат, смени антифриза като промиеш системата, новия антифриз го направи на -20 -25 максимум.
Много е важно да я обезвъздушиш правилно. Писано е в раздела как се обезвъздушава потърси да не се повтаряме.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Въпрос относно често спукване на радиатори е36
Когато аз смених радиатора с нов преди години, също овлажняваше на тази снадка (там където влиза разширителния съд в радиатора и има 2 О-пръстена)! При мен обаче,това беше комбинирано с липса на налягане в самата система и маркучите бяха съвсем меки! Оказа се,че нов радиаторр иска задължително и нова капачка! Страта,въпреки,че си беше наред и не съм имал проблеми с нея,не става на новия радиатор! Купих нова капачка за 'бензинка' на 2бара (с надпис 200 на нея) и всичко си дойде на мястото! Маркучите се 'втвърдиха',колкото си трябва и овлажняването изчезна ! Аз също те съветвам да си купиш и нова капачка,щом си сменил радиатора с нов! Това с радиаторчето на парното си е съвпадение...Дошло му е времето!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Dimoblagoev
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 20.01.2020
Re: Въпрос относно често спукване на радиатори е36
Благодаря за бързите мнения момци, ще оптам с нова капачка и друг радиатор иначе термостата е на месец и го взех за оригинален на марка Behr, би трябвало да работи както трябва иначе теста с лентичките как се прави колега, че не съм запознат и дали мога сам да го направя
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпрос относно често спукване на радиатори е36
Dimoblagoev написа:Благодаря за бързите мнения момци, ще оптам с нова капачка и друг радиатор иначе термостата е на месец и го взех за оригинален на марка Behr, би трябвало да работи както трябва иначе теста с лентичките как се прави колега, че не съм запознат и дали мога сам да го направя
Колега, казват ти не случайно да сложиш термостат BMW, от няколко години на Behr са проблемни.
Капачката както ти казаха също нова, задължително на BMW.
Радиатора, ако изобщо има нужда- нов, поне Nissens.
За наличието на изгорели газове ще можеш да се справиш и сам- купуваш подобен
тестер за изгорели газове в охладителна система и правиш теста:
- Dimoblagoev
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 20.01.2020
Re: Въпрос относно често спукване на радиатори е36
Мерси за съветите момци, утре ще оптам с оригинален термостат и друг радиатор, че вече няколко протекоха, ще пробвам и с друга капачка и после ще споделя как са нещата
- laviatan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3198
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Въпрос относно често спукване на радиатори е36
Избягвай Нисенс в момента . Броя на рекламациите се увеличи многократно за последните 8-10 месеца
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- Dimoblagoev
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 20.01.2020
Re: Въпрос относно често спукване на радиатори е36
Момци, нещата се оправиха със оригинален термостат втора употреба, както каза колегата по-горе, просто новите явно са мн зле уж Behr, а направен в Чехия, а може и Китай... Определено по авточастуте се внасят само ментета, а на цена са ги докарали с оригинала. Просто едно време колите и частите за тях се правеха от инженери, а сега от счетоводители. Благодаря за съветите момци
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани