Настройка газов инжекцион
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
А с теб трябва да се видим някой път да черпя
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Успявам да сваля точката до 10мл секунда, обаче последната точка неможе да се вдигне над 1.4 коефициент, само тези преди нея, програмата не позволява
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Инапе този вариант на графиката се получи, но другия не може
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
Направи я така тогава. След 12-тата милисекунда не ни интересува какво става и без това
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Иначе с тази графика сега, работи добре колата, пъргава е, бая по чувствителен е педала за газта. Обаче ми направи впечатление че при газ до дупка топката на графиката коя показва моментната работа на двигателя скача до и малко над 15мл.секунди. освен това и програмата мрънка за ниско диференциално налягане, което пада бая под 1бар.
А иначе отново няма записани грешки, и адаптациите да почти перфектни, разликата между 2те банки се е стопила и е бая по малка от миналия път
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
А иначе отново няма записани грешки, и адаптациите да почти перфектни, разликата между 2те банки се е стопила и е бая по малка от миналия път
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Ще го пробвам и това утре, да видимcerberus написа:Направи я така тогава. След 12-тата милисекунда не ни интересува какво става и без това
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Да, дето съм пуснал снимка гореcerberus написа:това с тази дето слиза след 10-тата милисекунда нали?
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
Очакваше се това. Със зелената (последната) би трябвало всичко да стане ок, и да върви повече
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Ще го пробвам, иначе нещо което ми направи впечатление е че тази последната точка мести цялата графика, и дефакто аз измествам 1во нея и после нагласям другите точки където са им местата, същото е и с 1вата точка. Те местят всички останали с тях, и после се коригират другите където трябва да са
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Иначе където казваш че след 12тата млн. Секунда не ни интересува, той двигателя при натоварване си държи между 13-15мл.сек
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
Държи защото му обеднихме сместа при високите, и той ходи да си търси подходяща смес при по-големи милисекунди
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Настройка газов инжекцион
Ясно, утре ще го видим как ще е с тази графика.
Едно опрявихме, обаче май др замина ся. Нещо ми губи антифриза, уж беше от 1 маркуч, мембрани на изпарителя и радиатор, всичко е сменено, от никъде не тече, всичко по охладителната система е 6 а днес забелязах че казанчето пак е празно. И ме съмнява вече за гарнитура на главата, макар че работи бая гладко ама...
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Едно опрявихме, обаче май др замина ся. Нещо ми губи антифриза, уж беше от 1 маркуч, мембрани на изпарителя и радиатор, всичко е сменено, от никъде не тече, всичко по охладителната система е 6 а днес забелязах че казанчето пак е празно. И ме съмнява вече за гарнитура на главата, макар че работи бая гладко ама...
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Re: Настройка газов инжекцион
Има един милион места от където може да губи вода. Но провери газаджийските снадки (трипътниците) с които е включен изпарителя към водната система. Почти никога не ги правят както трябва. И има една метална тръба под всмукателния колектор. Тя влиза с две гумени уплътнения под соленоида на вануса. И там си е слаба точка.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани