Настройка газов инжекцион

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 14.04.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E36 320i
Мечтае да кара: E36 m3 biturbo

Re: Настройка газов инжекцион

Мнение от Steven13 » 02 Дек 2019, 18:26

Газаджийските снадки всичко е ново с метални снадки, при мен е хванато от дросела, и не са тройници ами просто връзката между дросела и блока минава през изпарителя, подменил съм всичко. Радиатор с казанче, капачка оригинална. Маркучи проверени, маркуча който захранва парното е сменен. Никъде няма мокро, нз вече. Тази метална тръба не съм я забелязал, трябва да разгледам. Макар че свалях колектора заради един маркуч ама не съм обърнал внимание

Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 14.04.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E36 320i
Мечтае да кара: E36 m3 biturbo

Re: Настройка газов инжекцион

Мнение от Steven13 » 02 Дек 2019, 18:28

Уж взех запазена кола, подържана, от Германия, ама след 1вата година в такива разходи ме вкара че не е истина. Взех я за 3к 1к за газ и още 3к за части дето се скапаха. Уж всичко здраво ама..

Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: Настройка газов инжекцион

Мнение от cerberus » 02 Дек 2019, 18:30

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DD21-EUR-02-1997-E39-BMW-520i&diagId=11_1555

Номер 5 в схемата е тръбата. Номер 6 са гумените уплътнения. Някъде под соленоида на ваноса би трябвало да се пада, ще проследиш тръбата и ще видиш къде влиза. От там тече на блока и се изпарява много бързо. И трудно се хваща тоз теч. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 14.04.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E36 320i
Мечтае да кара: E36 m3 biturbo

Re: Настройка газов инжекцион

Мнение от Steven13 » 02 Дек 2019, 18:33

cerberus написа:https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DD21-EUR-02-1997-E39-BMW-520i&diagId=11_1555

Номер 5 в схемата е тръбата. Номер 6 са гумените уплътнения. Някъде под соленоида на ваноса би трябвало да се пада, ще проследиш тръбата и ще видиш къде влиза. От там тече на блока и се изпарява много бързо. И трудно се хваща тоз теч. :yes:
Аааа май се сещам кое е, ще го погледна

Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 14.04.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E36 320i
Мечтае да кара: E36 m3 biturbo

Re: Настройка газов инжекцион

Мнение от Steven13 » 02 Дек 2019, 19:03

Щото си нямам друга работа, направих настройката на газта, след малко ще я видим как ще се държи, показателите на ламбдата сякаш изведнъж се промениха, графиката дето я чертае стана по плавна, и софтуера спря да мрънка за сместа я бедна я богатаИзображениеИзображение

Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: Настройка газов инжекцион

Мнение от cerberus » 02 Дек 2019, 19:56

:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 14.04.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E36 320i
Мечтае да кара: E36 m3 biturbo

Re: Настройка газов инжекцион

Мнение от Steven13 » 05 Дек 2019, 18:36

Вървежа на колата е перфектен, обаче за разхода проблема се оказа теч. Не го намирам от къде е, обаче софтуера на газта го засече като грешка. Тия дни ще го издирвам. Забелязах и др проблем, че като работи на газ ми чезне антифриза, а сега няколко дена я карам на бензин, и не мърда. Иначе относно бензина, ся погледнах адаптациите са почти еднакви с тези които бяха и на газ последния път, което е много добре. Остава да се намери теча, и защо на газ харчи антифриз, а уж редуктора е ревизиран от мен преди няма и месец, и всичко му е 6...ама поне настройката вече е 6. Ако по нататък ми дойде музата, ще разучавам темата за финна настройка

Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: Настройка газов инжекцион

Мнение от cerberus » 06 Дек 2019, 2:30

:shock: :shock: :shock:
Сигурно ще е първия случай в който изпарител меси вода с газ. Не че е напълно изключено, но всички останали обстоятелства са идентични с работата на бензин... относно водата де.
Отвориш ли изпарителя обаче, цялата досегашна настройка отива в коша за боклук и се почва наново, щото вероятността да нацелиш точно същото налягане е минимална :mhihi:
П.П. Но вече имаш представа как се прави. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 14.04.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E36 320i
Мечтае да кара: E36 m3 biturbo

Re: Настройка газов инжекцион

Мнение от Steven13 » 09 Дек 2019, 21:16

Така, последни впечатление от газовата, проблема с разхода се оказаха не добре затегнати маркучи от майстора който ми настройваше дюзите. Затегнах ги всички от до и ся не мирише на газ и колата върви една идея по добре(явно защото не губи налягане от снадките) точен разход ще мога да засека тия дни. Работата с водата още не е изяснена но е в процес на търсене. Друго ми направи впечатление тази вечер, което като се замисля е било и в началото като ми сложиха газта. След като прехвърли на газ и позагрее(стигне почти 12 или малко преди него) и ако я напъна повече и после отпусна до край газта или тръгна да намалям, газта изключва с индикация че няма газ (загуба на налягане) обаче това е само докато поработи с нормално каране 5-10мин след като вече стрелката е стигнала 12ч. Тогава колкото и да я мачкам и спирам няма ядове. На какво може да Е дължи това. Също и след като изключи газта, после бая пъти не иска да прехвърли ами пак изключва, 3-4 пъти я мъча докато включи на газ

Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: Настройка газов инжекцион

Мнение от cerberus » 10 Дек 2019, 2:13

Дължи се на това че изпарителя ти вдига над 3 бара като го настъпиш докато не е загрял хубаво. :mhihi: Дюзите не могат да отворят при налягане над 3 бара и обръща аварийно на бензин с рецензия, че няма газ - то реално наистина си няма, като дюзите не отварят :lol: Налягането между изпарителя и дюзите обаче остава, и за това не можеш после да обърнеш на газ. Следващия път, гасиш, изпускаш налягането в маркуча между дюзите и изпарителя, стягаш маркуча, палиш и ще обърне. :yes: Но не е много хубаво за дюзите да ги напъваш на такива големи налагания. :lol:

А това за теча на газ е хубаво, че си го хванал, но подозирам, че въри по-добре, защото се е обогатила и сигурно при адаптациите е... манджа :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 14.04.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E36 320i
Мечтае да кара: E36 m3 biturbo

Re: Настройка газов инжекцион

Мнение от Steven13 » 10 Дек 2019, 6:59

cerberus написа:Дължи се на това че изпарителя ти вдига над 3 бара като го настъпиш докато не е загрял хубаво. :mhihi: Дюзите не могат да отворят при налягане над 3 бара и обръща аварийно на бензин с рецензия, че няма газ - то реално наистина си няма, като дюзите не отварят Налягането между изпарителя и дюзите обаче остава, и за това не можеш после да обърнеш на газ. Следващия път, гасиш, изпускаш налягането в маркуча между дюзите и изпарителя, стягаш маркуча, палиш и ще обърне. :yes: Но не е много хубаво за дюзите да ги напъваш на такива големи налагания.

А това за теча на газ е хубаво, че си го хванал, но подозирам, че въри по-добре, защото се е обогатила и сигурно при адаптациите е... манджа :mhihi:
Добре де, а няма ли как да се коригира това да не вдига такова налягане, че по късно вечерта ми го направи и на загрят двигател, или поне според мен беше такъв

Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 14.04.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E36 320i
Мечтае да кара: E36 m3 biturbo

Re: Настройка газов инжекцион

Мнение от Steven13 » 10 Дек 2019, 7:13

Или да съм първия човек с блоу офф на газта да разтоварва налагането в такива ситуации

Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 14.04.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E36 320i
Мечтае да кара: E36 m3 biturbo

Re: Настройка газов инжекцион

Мнение от Steven13 » 10 Дек 2019, 7:21

Забелязах че най вече става при кратки разстояния, примерно ако от единия светофар до другия я изпържа 1-2-3 и пусна газта и намаля, тогава задължително изключва. А ако я напъна на магистралата или околовръстното така до макс спийд си държи и не изключва

Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 14.04.2018
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E36 320i
Мечтае да кара: E36 m3 biturbo

Re: Настройка газов инжекцион

Мнение от Steven13 » 10 Дек 2019, 7:26

Иначе забелязах, ще при активиране на ваноса дефакто някъде около 3000оборота много готино рита това и на бензин не се усеща такава разлика, явно онази чупка де направихме в графиката за високите казва своето си

Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 9.09.2009
Местоположение: Pleven

Re: Настройка газов инжекцион

Мнение от cerberus » 10 Дек 2019, 22:52

Steven13 написа:....няма ли как да се коригира това да не вдига такова налягане...


Според мен налягане от 1,5-1,6 бара на изпарителя е множко. Ако някакси го свалиш на 1-1,2 бара, няма да стига до 3 при максимално натоварване. Другия вариант е да не му стига дебит на вода, за да го стопля. Тръбичките на дросела са по-тесни от останлите водни магистрали. Но това е по-малката вероятност. Според мен наягането в изпарителя си е малко височко...

А ако ти е много рязка във високите, може да дръпнеш последните 4 точки на графиката малко надолу... но едва ли :mhihi:

П.П. Идеята за блоуофф на газта ми хареса :lol: може да намери приложение някъде, стига да измислим къде да денем газта от блоуофф-а, че да не стане блоуаут :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook