Компактно двойно серво идеи

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 16.02.2014

Компактно двойно серво идеи

Мнение от LinkFo » 17 Май 2019, 7:05

Колеги дайте предложение за някакво компактно двойно серво което да пасне без много преправяне. Знам че ставало от е34 обаче дали ще пасне без да опира в нещо и да се налага местене, тръбички отвори дали ще паснат :)

П.п. забравих да спомена че ще минавам на "големи" спирачки предни от 330 задни от 328

П.п сервото не е задължително да е от БМВ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Компактно двойно серво идеи

Мнение от TheDriver » 21 Май 2019, 10:36

Сервото от Е34 е изнесено леко от преградата, стандартното 36цово лежи на нея. Освен това имаш и по-голямото серво. Сам прецени къде ще дойде помпата. Без преправяне не става - преправят се маркучите(или се огъват доста) и се преправя връзката с педала на спирачката(може да се направи културно не е нужно да се заварява). И всичкото това при положение че твоята система е без датчик на сервото. Ако имаш датчик на сервото ще трябва да преправяш и тази част от инсталацията.

Мисля че най-лесният вариант от към преправяне е двойно серво от Мерцедес 190.

Моя съвет обаче(като човек каращ с 330 предни/ 328 задни) е да сложиш спирачките и да си караш така.

Полза само от двойното серво нямаш никаква.

Може да се спори дали слагането на помпа от Е34 или М3 има положителен ефект, така че по-скоро в тази посока помисли. Главоболията са много по-малко и имаш реални ползи, докато сервото е нищо.

В крайна сметка обаче нещото което ще определи дали всичките тези подобрения ще работят са окачване и гуми(най-вече). Това което ограничава възможностите ти за спиране в момента не са "малките" спирачки, а гумите и окачването. Минаването на големи спирачки със или без помпа и серво няма да доведе до грандиозен напредък, просто защото гумите те спират.
Ползата от големите спирачки е основно на писта с цел намаляването на фейдинга. Честно казано по-дългия ход на педала след минаването на големи спирачки е по-скоро бонус за мен.

С помпа от М3/ Е34 има някакви ползи в средните по интензитет спирания в ежедневито, просто защото много по-бързо ще "захапва" и ще стига до максимума на гумите. Но според мен рано или късно мускулната памет наваксва и се научаваш просто да натискаш спирачката по-леко.

В общи линии ако няма да караш на писта или да раздаваш газ из проходите не се занимавай с глупости :mhihi:

П.С. Колата ще стане по-бавна с по-големите спирачки особено ако е с малък мотор.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Компактно двойно серво идеи

Мнение от shlosera » 21 Май 2019, 11:23

От алфа 156 също е по-компактно от 34ковото. Дали ще пасне без никакво преправяне, по-скоро не.
Кои 156ци са с двойно серво идея нямам, жабарите са ги слагали как им падне, на бензин, на дизел, на малки и голегими мотори, не можах да им схвана логиката (не съм и задълбочавал проучването). Там трябва да ползваш помпата от алфа + да намериш място на казанчето, то не е закрепено на помпата а е свързано с маркучи към нея, и най-вероятно да измислиш начин как да набуташ и двата маркуча от абс помпата, ако си с абс. Сервото ти ако е с датчик за позицията на педала и него трябва да преправиш, кактп спомена колегата. Директно на педала е най-удачното място да се сложи (виждал съм го в чуждите форуми).


Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 16.02.2014

Re: Компактно двойно серво идеи

Мнение от LinkFo » 21 Май 2019, 13:29

Разбирам, дайте предложение тогава за по лесно решение на проблема със спирачките. Няма да се кара на писта но просто на е36 спирачките не са силна страна, целя просто да спира като хората :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Компактно двойно серво идеи

Мнение от shlosera » 21 Май 2019, 14:52

LinkFo написа:Разбирам, дайте предложение тогава за по лесно решение на проблема със спирачките. Няма да се кара на писта но просто на е36 спирачките не са силна страна, целя просто да спира като хората :)

Какво точно не им харесваш на спирачките? Помпа от 34ка, по-големи спирачки с ревизирани апарати и хубави накладки с дискове и си готов. Може и без помпата.


Sent from my iPhone using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 347
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Компактно двойно серво идеи

Мнение от TheDriver » 21 Май 2019, 15:49

Намери широко място, извади бушона на АБСа, засили се и скочи на спирачките. Много бързо ще разбереш, че проблемът не е в апарати, помпа, серво.

Това което ти усещаш като "лоши спирачки" спрямо някакви други коли, на които спирачките "коват" рязко далеч не означава, че спирането на Е36 е зле.

Ползата от големите спирачки ще я усетиш след поредни продължителни спирания. Иначе разликата ще е пренебрежимо малка. За същиснко пдобрение в застоянието на спиране, се искат гуми и окачване в добро здраве.

За спорта - сложи големите спирачки и ако ти се занимава с разправий вземи помпа и казанче от Е34 и смени твоята. Трябва рязане на стържена на помпата и игра с казанчето.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 16.02.2014

Re: Компактно двойно серво идеи

Мнение от LinkFo » 21 Май 2019, 18:31

В момента подготвям ъпгрейда с по големите спирачки, наполовина съм готов. А относно сервото гледам се пише че слагали такова затова и питам. Не ми се забърква в излишен филм. И без това в момента има нещо я серво я помпа не ми работи и АБС не се включва и викам така и така ще давам пари защо направо да не го сменя и него... Щом слагат значи би трябвало да има ефект. Но нещо не ми се играе и такъв филм просто ще си ревизирам моето серво и помпа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Компактно двойно серво идеи

Мнение от Nukem » 22 Май 2019, 10:03

моя майстор ми каза че сервото няма как да се ревизира/рециклира, ще ми е интресно инфо ако успееш да рециклираш твоето.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Компактно двойно серво идеи

Мнение от shlosera » 22 Май 2019, 10:14

Сервото реално няма и какво да му се ревизира, ти вътре има една мембрана, и пружина. Чел съм за разни натягания на серво, но така и не стигнах да експериментирам. Оста в сервото (която е свързана към педала) има 2 гайки вътре, които ако се нятегнат ще компресират пружината. На теория това би въвърдило педала, но не знам дали няма да скъси и хода и дали реално, ако се прекали с натягането няма да избута диафрагмата напред и да станат някакви други неочаквани и нежелани работи А помпата няма какво да и ревизираш, по-добре взимай нова (всички без м помпите са на прилични пари). Би ли споделил какъв е проблема по спирачната помпа или сервото?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 16.02.2014

Re: Компактно двойно серво идеи

Мнение от LinkFo » 22 Май 2019, 11:02

Нямам си идея какво и е :( чакам да намеря спирачните апарати и направо да я карам в сервиз и да се сменя всичко апарати дискове, накладки, нова течност и там серво помпа каквото трябва да се прави. Иначе в момента педала е твърд и все едно нямам серво, АБС изобщо не се включва и ми създава едно такова неприятно осещане че няма спиране и то верно като я засиля и няма спиране :)
П.п идея си нямам сервото дали се ревизира :) вероятно ще търся втора ръка и нова помпа знам ли и аз

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook