Въпрос относно хидравличните маркучи на БМВ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е 36 323 1997 , SLK 200 1997
Мечтае да кара: E 36 328 и Е 36 Кабриолет

Въпрос относно хидравличните маркучи на БМВ

Мнение от CH2222 » 10 Апр 2019, 20:45

С известно притеснение отправям въпрос,тъй като не съм уверен,че се справям с правилата.В случай,че е така,не бих упрекнал модератора ако не го допусне.Въпросът е:имал ли е някой собственик на БМВ случай да деструктират от вътре маркучите на хидравличната помпа.Да се разбира като да се стесни / да се раздуе/ силно ВЪТРЕШНИЯ диаметър на маркуча.От това да следва "свирене" на помпата /поради затрудненото преминаване на маслото/,въпреки,че рейката си работи нормално.Констатирах,че след появата на това "свирене" рейката започна да се омаслява,преди беше суха и чиста.Заради такова "свирене" смених оригиналната помпа с някаква "бюджетна" китайска, но тя издава почти същия висок и дразнещ звук.Карам я вече 10х.км но звукът не се променя.От производител на маркучи получих мнение,че може да е от маркучите.Заради принципа "питай патило,а не старило..",ще бъда благодарен за информация от някой,констатирал точно такъв случай.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook