Въпрос относно хидравличните маркучи на БМВ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- CH2222
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е 36 323 1997 , SLK 200 1997
- Мечтае да кара: E 36 328 и Е 36 Кабриолет
Въпрос относно хидравличните маркучи на БМВ
С известно притеснение отправям въпрос,тъй като не съм уверен,че се справям с правилата.В случай,че е така,не бих упрекнал модератора ако не го допусне.Въпросът е:имал ли е някой собственик на БМВ случай да деструктират от вътре маркучите на хидравличната помпа.Да се разбира като да се стесни / да се раздуе/ силно ВЪТРЕШНИЯ диаметър на маркуча.От това да следва "свирене" на помпата /поради затрудненото преминаване на маслото/,въпреки,че рейката си работи нормално.Констатирах,че след появата на това "свирене" рейката започна да се омаслява,преди беше суха и чиста.Заради такова "свирене" смених оригиналната помпа с някаква "бюджетна" китайска, но тя издава почти същия висок и дразнещ звук.Карам я вече 10х.км но звукът не се променя.От производител на маркучи получих мнение,че може да е от маркучите.Заради принципа "питай патило,а не старило..",ще бъда благодарен за информация от някой,констатирал точно такъв случай.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани