Строук м52б20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Строук м52б20
Колеги от дълго време ми се върти една идея за строук на м52б20 и понеже не съм много запознат да попитам как трябва да станат нещата.
В началото мислех за чугунен блок от американско м52 обаче поне в България не откривам а и сигурно цената ще е стабилна, та сега мисля дали ще може да му се сложи блок от м50б25, вал от тдс, относно буталата мисля да са от ис-кови и инжектори 650цц и смукател от м50б25, като целта е след това този двигател да се турбинира, и от там е и идеята за смяна на блока с чугунен, защото алуминиевия няма да издържи. Та главно ме интересува какви са разликите в блоковете на м50 и м52 и нужно ли е и какво да се преправи за да заработи нормално двигателя и един вид да стане подобие на американско м52.
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
В началото мислех за чугунен блок от американско м52 обаче поне в България не откривам а и сигурно цената ще е стабилна, та сега мисля дали ще може да му се сложи блок от м50б25, вал от тдс, относно буталата мисля да са от ис-кови и инжектори 650цц и смукател от м50б25, като целта е след това този двигател да се турбинира, и от там е и идеята за смяна на блока с чугунен, защото алуминиевия няма да издържи. Та главно ме интересува какви са разликите в блоковете на м50 и м52 и нужно ли е и какво да се преправи за да заработи нормално двигателя и един вид да стане подобие на американско м52.
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Строук м52б20
Има мн хубава тема на колега с Е36 строукнал М50б20 или М52б20 и е изкарал 200+ к.с. потърси я мисля че в перформънс раздела.Американско М52 мисля че отново си е алуминиев блок но с друго покритие на цилиндрите заради различното им гориво.Разлика между М50 и М52 блоковете няма освен материала.Има добри варианти за атмосферни строукери с валове и всмукателна и изпускателна система дето вадят добра мощност в комплект с добра трансмисия може да стане много задоволително.
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Строук м52б20
Знам за различните варианти за строук, идеята ми е да сменя блока с чугунен, но да си остана с м52 та затова питам дали стават и има ли нужда да се преправя нещо.Hip-hopotam написа:Има мн хубава тема на колега с Е36 строукнал М50б20 или М52б20 и е изкарал 200+ к.с. потърси я мисля че в перформънс раздела.Американско М52 мисля че отново си е алуминиев блок но с друго покритие на цилиндрите заради различното им гориво.Разлика между М50 и М52 блоковете няма освен материала.Има добри варианти за атмосферни строукери с валове и всмукателна и изпускателна система дето вадят добра мощност в комплект с добра трансмисия може да стане много задоволително.
П.п. американските м52 са с чугунен блок заради сярата в горивата им
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Строук м52б20
Steven13 написа:Знам за различните варианти за строук, идеята ми е да сменя блока с чугунен, но да си остана с м52 та затова питам дали стават и има ли нужда да се преправя нещо.Hip-hopotam написа:Има мн хубава тема на колега с Е36 строукнал М50б20 или М52б20 и е изкарал 200+ к.с. потърси я мисля че в перформънс раздела.Американско М52 мисля че отново си е алуминиев блок но с друго покритие на цилиндрите заради различното им гориво.Разлика между М50 и М52 блоковете няма освен материала.Има добри варианти за атмосферни строукери с валове и всмукателна и изпускателна система дето вадят добра мощност в комплект с добра трансмисия може да стане много задоволително.
П.п. американските м52 са с чугунен блок заради сярата в горивата им
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
М52б25 след 98г.е с ризи в алуминиевия блок, датчика на коляновия вал е отзад на блока под стартера. Надуват се доволно до 600-800к.с.от форуми в чужбина едно време имаше извадки. Аз в момента карам втори такъв мотор на Компакт 323ти 2000г. е36
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: Строук м52б20
Steven13 написа:Знам за различните варианти за строук, идеята ми е да сменя блока с чугунен, но да си остана с м52 та затова питам дали стават и има ли нужда да се преправя нещо.Hip-hopotam написа:Има мн хубава тема на колега с Е36 строукнал М50б20 или М52б20 и е изкарал 200+ к.с. потърси я мисля че в перформънс раздела.Американско М52 мисля че отново си е алуминиев блок но с друго покритие на цилиндрите заради различното им гориво.Разлика между М50 и М52 блоковете няма освен материала.Има добри варианти за атмосферни строукери с валове и всмукателна и изпускателна система дето вадят добра мощност в комплект с добра трансмисия може да стане много задоволително.
П.п. американските м52 са с чугунен блок заради сярата в горивата им
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Всичко пасва, сменяш си само блока. Намирането на читав блок, който не е за шлайфане е трудната задача. Всичките имат конус около 0,03мм- 0,04мм най вече в горния край, където спират сегментите. Другия проблем е номера на блока. Нещо почвам да чувам за доста коли със свалени табели и повикани на каналите в КАТ за проверка заради улични изпълнения.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Строук м52б20
Благодаря колега!maxpower написа:Steven13 написа:Знам за различните варианти за строук, идеята ми е да сменя блока с чугунен, но да си остана с м52 та затова питам дали стават и има ли нужда да се преправя нещо.Hip-hopotam написа:Има мн хубава тема на колега с Е36 строукнал М50б20 или М52б20 и е изкарал 200+ к.с. потърси я мисля че в перформънс раздела.Американско М52 мисля че отново си е алуминиев блок но с друго покритие на цилиндрите заради различното им гориво.Разлика между М50 и М52 блоковете няма освен материала.Има добри варианти за атмосферни строукери с валове и всмукателна и изпускателна система дето вадят добра мощност в комплект с добра трансмисия може да стане много задоволително.
П.п. американските м52 са с чугунен блок заради сярата в горивата им
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
Всичко пасва, сменяш си само блока. Намирането на читав блок, който не е за шлайфане е трудната задача. Всичките имат конус около 0,03мм- 0,04мм най вече в горния край, където спират сегментите. Другия проблем е номера на блока. Нещо почвам да чувам за доста коли със свалени табели и повикани на каналите в КАТ за проверка заради улични изпълнения.
Относно блока ако трябва ще се шлайфа и т.н. а за номера ще си го пренабия.
Важното е че пасват без много игра
А и кой полицай ще се навира да ми гледа номера на блока, то ппц едвам се виждаmaxpower написа:... Другия проблем е номера на блока. Нещо почвам да чувам за доста коли със свалени табели и повикани на каналите в КАТ за проверка заради улични изпълнения.
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: Строук м52б20
Никой няма да ти го гледа на улицата, свалят ти табелите и те "канят" в КАТ.
За блока единственото, което трябва да взнимаваш е с без ваносовите блокове - не са разпробити за детонационни сензори, но имат заготовките в отливакта и можеш сам да си го разпробиеш и да нарежеш резба за болтовете.
За блока единственото, което трябва да взнимаваш е с без ваносовите блокове - не са разпробити за детонационни сензори, но имат заготовките в отливакта и можеш сам да си го разпробиеш и да нарежеш резба за болтовете.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Steven13
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 14.04.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E36 320i
- Мечтае да кара: E36 m3 biturbo
Re: Строук м52б20
И от къв зор ш ми ги свалят без причина, няма как да разберат че е правено нещо по един блокmaxpower написа:Никой няма да ти го гледа на улицата, свалят ти табелите и те "канят" в КАТ.
За блока единственото, което трябва да взнимаваш е с без ваносовите блокове - не са разпробити за детонационни сензори, но имат заготовките в отливакта и можеш сам да си го разпробиеш и да нарежеш резба за болтовете.
Изпратено от моят Nokia 6.1 с помощта на Tapatalk
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани