м52б28 дерт
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: м52б28 дерт
Явно гада е някъде и бърка нещата.Нека темата да се обобщи със сменени части и проба-грешка.Явно някъде е пропуснато нещо.Нещо не виждаме.Или по закона на Мърфи две неща са показали една и съща грешка.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: м52б28 дерт
shlosera написа:За ваноса 100% ли си сигурен? На м50 при мен хълцашв кихаше какво ли не ме пращаха да сменям и накрая излезе ванос...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ами ... откачам му буксата и никва промяна, което ме навежда на мисълта, че няма да е той
kiborg написа:При мен беше датчик разпределителен вал даже гаснеше но го показа на диагностика, подобни симптоми , ама виж и диса клапата че ако е скъсана мембраната пак ги прави подобни мизерий
м52б28 е с единичен ванос и няма диса.
Benord написа:Явно гада е някъде и бърка нещата.Нека темата да се обобщи със сменени части и проба-грешка.Явно някъде е пропуснато нещо.Нещо не виждаме.Или по закона на Мърфи две неща са показали една и съща грешка.
Добре, обобщаваме ситуацията:
Симптоми :
- Забиване на муцуната и misfire при рязко натиснат педал на газта от място.
- Случайни misfire при ускорение без значение от оборотите. Особено груби и осезаеми на по-висока предавка и по-ниски обороти.
- Над 2500 до 4000 оборота клатушкане напред-назад при супер леко натиснат педал на газта. При натискане до долу нещата се оправят (като изключим misfire от горното тире)
- Осезаема липса на мощност.
- Вероятно леко завишен разход на гориво
Проверени неща до тук:
- Сменени свещи и бобини. Нови двуполюсни NJK-та, бобините са употребявани с читави лули и 100% работещи. При дърпане на букса изключва цилиндър = не са те.
- Сменен температурен датчик на всмукателен колектор.
- Сменен ТПС.
- Сменен датчик кол. вал.
- Проба с друг дебитомер. Същата хава.
- Проверен комп. Дори закачихме такъв с друг чип. Не е това
- Почистени бензинови дюзи (имах си аз, да се занимавам с тва и като обущар да ходя бос )
- Проверен ванос.
- Проверени клеми на акумулатор и маса на мотора.
- Паразитен въздух няма.
Остава само да дойде правилният датчик за разпределителен вал тази седмица и да го изключа и него като вариант, макар че 99% съм сигурен, че той прави мизерията (сега ако започне да пали от 2-3тото въртене ще съм сигурен вече )
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: м52б28 дерт
ogata написа:shlosera написа:За ваноса 100% ли си сигурен? На м50 при мен хълцашв кихаше какво ли не ме пращаха да сменям и накрая излезе ванос...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ами ... откачам му буксата и никва промяна, което ме навежда на мисълта, че няма да е тойkiborg написа:При мен беше датчик разпределителен вал даже гаснеше но го показа на диагностика, подобни симптоми , ама виж и диса клапата че ако е скъсана мембраната пак ги прави подобни мизерий
м52б28 е с единичен ванос и няма диса.Benord написа:Явно гада е някъде и бърка нещата.Нека темата да се обобщи със сменени части и проба-грешка.Явно някъде е пропуснато нещо.Нещо не виждаме.Или по закона на Мърфи две неща са показали една и съща грешка.
Добре, обобщаваме ситуацията:
Симптоми :
- Забиване на муцуната и misfire при рязко натиснат педал на газта от място.
- Случайни misfire при ускорение без значение от оборотите. Особено груби и осезаеми на по-висока предавка и по-ниски обороти.
- Над 2500 до 4000 оборота клатушкане напред-назад при супер леко натиснат педал на газта. При натискане до долу нещата се оправят (като изключим misfire от горното тире)
- Осезаема липса на мощност.
- Вероятно леко завишен разход на гориво
Проверени неща до тук:
- Сменени свещи и бобини. Нови двуполюсни NJK-та, бобините са употребявани с читави лули и 100% работещи. При дърпане на букса изключва цилиндър = не са те.
- Сменен температурен датчик на всмукателен колектор.
- Сменен ТПС.
- Сменен датчик кол. вал.
- Проба с друг дебитомер. Същата хава.
- Проверен комп. Дори закачихме такъв с друг чип. Не е това
- Почистени бензинови дюзи (имах си аз, да се занимавам с тва и като обущар да ходя бос )
- Проверен ванос.
- Проверени клеми на акумулатор и маса на мотора.
- Паразитен въздух няма.
Остава само да дойде правилният датчик за разпределителен вал тази седмица и да го изключа и него като вариант, макар че 99% съм сигурен, че той прави мизерията (сега ако започне да пали от 2-3тото въртене ще съм сигурен вече )
Незнам заслушай го тоя ванос дали не хърка. Ако проблема е в него и откачиш буксата би трябвало да няма разлика, ако не е в него би трябвало да стане по зле. Поне така си мисля. При мен и диагностика го активираше и не беше записан като грешка.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: м52б28 дерт
Защо не пробваш да махнеш газовата от уравнението? От там е възможно да идват разни мизерии.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: м52б28 дерт
Днеска огледах всички връзки на газовото. Сигнала от инжекторите изглежда кадърно байпасиран.
След като мина синьото я сръчках малко в ребрата и всички симптоми с изключение на придърпването при леко натиснат педал ги няма, което още повече ме кара да очаквам с нетърпение правилният датчик за разпределителен вал. Ако беше ванос нямаше да си работи постоянно, без значение от температурата
След като мина синьото я сръчках малко в ребрата и всички симптоми с изключение на придърпването при леко натиснат педал ги няма, което още повече ме кара да очаквам с нетърпение правилният датчик за разпределителен вал. Ако беше ванос нямаше да си работи постоянно, без значение от температурата
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: м52б28 дерт
Не вярвам да нямаш INPA . Повечето неща можеш да ги провериш през нея . Ламбдите почват да оперират към 80-85 градуса температура на водата , варират между 0 и 5 . Подгрева им няма нищо общо с функционирането им . Ще има единственно ако е wideband тип , но те не са . Дебитомера на празен ход трябва да ти дава към 10-13 kg/h ( когато е студено е към 16-18 ) . Разпределителния вал към 20-23 KW ( разбирасе най-добрия тест си остава , да го видиш как работи на осцилоскоп ) , но в масовия случай като замине , се чува все едно инжекторите щракат по-силно и на живи данни показва доста по различно измерване от споменатото . Ваноса можеш да го активираш и деактивираш през INPA-та да видиш жив ли е или не . Ако е паразитен въздух ще имаш проблеми само на празни обороти не при ускорение , освен ако не е е нещо супер фрапиращо .
Re: м52б28 дерт
Още един глас за датчика на разпределителня вал
Идентични симптоми съм имал на моя М52Б28. Датчика не винаги умира напълно и не е гаранция че ще излезе като грешка(при мен не излизаше).
Ако е заминал компа работи само на база на датчинка на коляновия+ някакви изчисления.
Карал съм и с една и с две заминали ламбди, а в момента карам с откачени. Моя мотор ламбдите не го бъркат
Идентични симптоми съм имал на моя М52Б28. Датчика не винаги умира напълно и не е гаранция че ще излезе като грешка(при мен не излизаше).
Ако е заминал компа работи само на база на датчинка на коляновия+ някакви изчисления.
Карал съм и с една и с две заминали ламбди, а в момента карам с откачени. Моя мотор ламбдите не го бъркат
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: м52б28 дерт
Импа нямам. Датчика ще дойде утре, щото нещо се объркала доставката.
Жената днеска решила да излезе с колата и след 2 часа шофиране в трафика колата изгаснала и не искала да запали повече.
На 6тото въртене тръгнала.
Мисля, че имаме категоричен победител
Жената днеска решила да излезе с колата и след 2 часа шофиране в трафика колата изгаснала и не искала да запали повече.
На 6тото въртене тръгнала.
Мисля, че имаме категоричен победител
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: м52б28 дерт
Датчик разпределителен вал не е.
Той няма как да има нещо общо с паленето.
2 такива смених на мойта кола която е със същия мотор, а симптомиите бяха, единственно, при работа на газ при изключване от скорост колата гаснеше. НО не и на бензин.
По мудна е и щракат инжекторите на газта.
И всичко това дори и при откачен от буксата датчик.
Той няма как да има нещо общо с паленето.
2 такива смених на мойта кола която е със същия мотор, а симптомиите бяха, единственно, при работа на газ при изключване от скорост колата гаснеше. НО не и на бензин.
По мудна е и щракат инжекторите на газта.
И всичко това дори и при откачен от буксата датчик.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: м52б28 дерт
Проблема е решен.
Датчик разпределителен вал
Датчик разпределителен вал
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: м52б28 дерт
mafiata_ написа:Датчик разпределителен вал не е.
Той няма как да има нещо общо с паленето.
2 такива смених на мойта кола която е със същия мотор, а симптомиите бяха, единственно, при работа на газ при изключване от скорост колата гаснеше. НО не и на бензин.
По мудна е и щракат инжекторите на газта.
И всичко това дори и при откачен от буксата датчик.
Има, компа се "бъгва" или поне аз така си го обеснявам.
Както казах мотора работи с един прецакан датчик (колянов/разпределителен), но взима показанията от другия и добавя някакви изчисления. В повечето случаи колата си пали без проблем, но понякога цялата схема с работа на един датчик и изчисления се сбъгясва и спира да пали. Трябва й малко време(или данни от датчика) и след няколко опита(изчаквания) пали.
Без да "знае" в какво положение са валовете няма как да запали. Т.е. ако и двата датчика са прецакани не би трябвало изобщо да пали, но не съм пробвал
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: м52б28 дерт
аз казвам как беше при мен и съм карал повече от половин месец така. Еденичен ванос м52б28
Колегата по нагоре е писал, че е с вал от м50 може и от това при прецакан датчик симптомиите да са други.
Колегата по нагоре е писал, че е с вал от м50 може и от това при прецакан датчик симптомиите да са други.
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани