Конверсия от м52б20 към м52б28 въпроси.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- SlideItE36
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 12.02.2019
Конверсия от м52б20 към м52б28 въпроси.
Здравейте, извинявам се ако темата се дублира с някоя от форума, но не успях да намеря конкоретни отговори на въпрсите ми.
Надявам се тук да успея.
Карам Е36 м52б20 97'. Мотора мърка чудесно, но вече ми идва малко бавничък, реших да минавам към 2.8(М52Б28).
Доколкото съм запознат инсталациите са еднакви, но тук идва и един въпрос.
Взех мотор М52Б28 от е36, кардан, скорости ZF, дебелите полуоски.
1. След като имам компютъра на 2.8-цата, подавам му "+" и към двете букси където беше вързан старият комп. EWS как ще се оправи? Трябва да включа само него под жабката или и с моят ще стане, освен това и 'пръстен'-а ли ми трябва за да може да запали ?
2. На този етап съм с шпер 3.45 тип 168 малко прасе, обаче, все пак физиката си говори. След няколко месеца обмислям да мина към 3.15, но на този етап ми казаха, че мога да ползвам задната част от моя кардан и предната част от 2.8-цата за да може да използвам мотора директно със скоростите и съединителя на този етап. Пък след като взема новия диф, да си сложа и задната част от кардана от към диф-а, съответно новия диф и полоуските.Въпроса ми е нужно ли е допълнително балансиране при схемата в която ще ползвам временно малкия диф?
3.Мога ли да използвам временно моята генерация, от 320. Знам, че е с една тръба назад и малко спъваме нещата, но въпроса е колко значително ще е това, да знам колко сериозно да се захвана с търсенето на генерация от 328.
4.Въпроса ми е след като направя нужните конверсии, живи и здрави съм сменил, мотора с компютъра, диференциал, полусоки, кардан, скорости. Единствената разлика спрямо 2.8 която знам са задните главини със спирачките. Ако сменя и тях, през какви процедури се минава,ако може и в цифри и къде, колата да стане и по-документи 2.8?
Благодаря за отделеното време.
Надявам се тук да успея.
Карам Е36 м52б20 97'. Мотора мърка чудесно, но вече ми идва малко бавничък, реших да минавам към 2.8(М52Б28).
Доколкото съм запознат инсталациите са еднакви, но тук идва и един въпрос.
Взех мотор М52Б28 от е36, кардан, скорости ZF, дебелите полуоски.
1. След като имам компютъра на 2.8-цата, подавам му "+" и към двете букси където беше вързан старият комп. EWS как ще се оправи? Трябва да включа само него под жабката или и с моят ще стане, освен това и 'пръстен'-а ли ми трябва за да може да запали ?
2. На този етап съм с шпер 3.45 тип 168 малко прасе, обаче, все пак физиката си говори. След няколко месеца обмислям да мина към 3.15, но на този етап ми казаха, че мога да ползвам задната част от моя кардан и предната част от 2.8-цата за да може да използвам мотора директно със скоростите и съединителя на този етап. Пък след като взема новия диф, да си сложа и задната част от кардана от към диф-а, съответно новия диф и полоуските.Въпроса ми е нужно ли е допълнително балансиране при схемата в която ще ползвам временно малкия диф?
3.Мога ли да използвам временно моята генерация, от 320. Знам, че е с една тръба назад и малко спъваме нещата, но въпроса е колко значително ще е това, да знам колко сериозно да се захвана с търсенето на генерация от 328.
4.Въпроса ми е след като направя нужните конверсии, живи и здрави съм сменил, мотора с компютъра, диференциал, полусоки, кардан, скорости. Единствената разлика спрямо 2.8 която знам са задните главини със спирачките. Ако сменя и тях, през какви процедури се минава,ако може и в цифри и къде, колата да стане и по-документи 2.8?
Благодаря за отделеното време.
Последна промяна SlideItE36 на 13 Фев 2019, 16:37, променена общо 1 път
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Конверсия от м52б20 към м52б28 въпроси.
SlideItE36 написа:Здравейте, извинявам се ако темата се дублира с някоя от форума, но не успях да намеря конкоретни отговори на въпрсите ми.
Надявам се тук да успея.
Карам Е36 м52б20 97'. Мотора мърка чудесно, но вече ми идва малко бавничък, реших да минавам към 2.8(М52Б28).
Доколокто съм запознат инсталциите са еднакви, но тук идва и един въпрос.
Взех мотор М52Б28 от е36, кардан, скорости ZF, дебелите полуоски.
1. След като имам компютъра на 2.8-цата, подавам му "+" и към двете букси където беше вързан старият комп. EWS как ще се оправи? Трябва да включа само него под жабката или и с моят ще стане, освен това и 'пръстен'-а ли ми трябва за да може да запали ?
2. На този етап съм с шпер 3.45 тип 168 малко прасе, обаче, все пак физиката си говори. След няколко месеца обмислям да мина към 3.15, но на този етап ми казаха, че мога да ползвам задната част от моя кардан и предната част от 2.8-цата за да може да използвам мотора директно със скоростите и съединителя на този етап. Пък след като взема новия диф, да си сложа и задната част от кардана от към диф-а, съответно новия диф и полоуските.Въпроса ми е нужно ли е допълнително балансиране при схемата в която ще ползвам временно малкия диф?
3.Мога ли да използвам временно моята генерация, от 320. Знам, че е с една тръба назад и малко спъваме нещата, но въпроса е колко значително ще е това, да знам колко сериозно да се захвана с търсенето на генерация от 328.
4.Въпроса ми е след като направя нужните конверсии, живи и здрави съм сменил, мотора с компютъра, диференциал, полусоки, кардан, скорости. Единствената разлика спрямо 2.8 която знам са задните главини със спирачките. Ако сменя и тях, през какви процедури се минава,ако може и в цифри и къде, колата да стане и по-документи 2.8?
Благодаря за отделеното време.
Документи ти трябват от този 2,8, колата да е бракувана.
1.Трябва ти евс под жапката и чипа от ключа.
2.На шлици са единия кардан спрямо другия, само мушкаш.
3 Трябва ти генерация от 2,8
4.Апарати и вентилирани дискове-80лв.Технотест 500-600лв.И чак тогава Кат.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- SlideItE36
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 12.02.2019
Re: Конверсия от м52б20 към м52б28 въпроси.
vladi_a_i написа:SlideItE36 написа:Здравейте, извинявам се ако темата се дублира с някоя от форума, но не успях да намеря конкоретни отговори на въпрсите ми.
Надявам се тук да успея.
Карам Е36 м52б20 97'. Мотора мърка чудесно, но вече ми идва малко бавничък, реших да минавам към 2.8(М52Б28).
Доколокто съм запознат инсталциите са еднакви, но тук идва и един въпрос.
Взех мотор М52Б28 от е36, кардан, скорости ZF, дебелите полуоски.
1. След като имам компютъра на 2.8-цата, подавам му "+" и към двете букси където беше вързан старият комп. EWS как ще се оправи? Трябва да включа само него под жабката или и с моят ще стане, освен това и 'пръстен'-а ли ми трябва за да може да запали ?
2. На този етап съм с шпер 3.45 тип 168 малко прасе, обаче, все пак физиката си говори. След няколко месеца обмислям да мина към 3.15, но на този етап ми казаха, че мога да ползвам задната част от моя кардан и предната част от 2.8-цата за да може да използвам мотора директно със скоростите и съединителя на този етап. Пък след като взема новия диф, да си сложа и задната част от кардана от към диф-а, съответно новия диф и полоуските.Въпроса ми е нужно ли е допълнително балансиране при схемата в която ще ползвам временно малкия диф?
3.Мога ли да използвам временно моята генерация, от 320. Знам, че е с една тръба назад и малко спъваме нещата, но въпроса е колко значително ще е това, да знам колко сериозно да се захвана с търсенето на генерация от 328.
4.Въпроса ми е след като направя нужните конверсии, живи и здрави съм сменил, мотора с компютъра, диференциал, полусоки, кардан, скорости. Единствената разлика спрямо 2.8 която знам са задните главини със спирачките. Ако сменя и тях, през какви процедури се минава,ако може и в цифри и къде, колата да стане и по-документи 2.8?
Благодаря за отделеното време.
Документи ти трябват от този 2,8, колата да е бракувана.
1.Трябва ти евс под жапката и чипа от ключа.
2.На шлици са единия кардан спрямо другия, само мушкаш.
3 Трябва ти генерация от 2,8
4.Апарати и вентилирани дискове-80лв.Технотест 500-600лв.И чак тогава Кат.
Здравей, благодаря ти за отговорите намерих генерация за 2.8, но вместо катализатори е с резонатори на тяхното место другото е оригинална колата ще е тиха с тях, дали това ще е проблем за технотеста?
Както и спирачките, съответно за какво може да се заядът и да не мина ако имам всичките тези неща, понеже съм чувал някви отзиви, че било бая трудно да се мине такъв тест.А за EWS-а тоест сменям чипа на моя ключ плъгвам си го под жабката и би трябвало да запали ? Благодаря за отделеното време.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Конверсия от м52б20 към м52б28 въпроси.
SlideItE36 написа:Мотора мърка чудесно, но вече ми идва малко бавничък, реших да минавам към 2.8(М52Б28).
Остави си 20ковата кутия Ориентирай се по-бързо към големият диф, че малкият има навика да капалдисва бързо с 2.8
В декра никой няма да гледа дали си с вентилирани дискове отзад, а само дали си с дискове (не с барабани).
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Todorovv
- Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 22.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320i
- Мечтае да кара: M5
Re: Конверсия от м52б20 към м52б28 въпроси.
vladi_a_i написа:SlideItE36 написа:Здравейте, извинявам се ако темата се дублира с някоя от форума, но не успях да намеря конкоретни отговори на въпрсите ми.
Надявам се тук да успея.
Карам Е36 м52б20 97'. Мотора мърка чудесно, но вече ми идва малко бавничък, реших да минавам към 2.8(М52Б28).
Доколокто съм запознат инсталциите са еднакви, но тук идва и един въпрос.
Взех мотор М52Б28 от е36, кардан, скорости ZF, дебелите полуоски.
1. След като имам компютъра на 2.8-цата, подавам му "+" и към двете букси където беше вързан старият комп. EWS как ще се оправи? Трябва да включа само него под жабката или и с моят ще стане, освен това и 'пръстен'-а ли ми трябва за да може да запали ?
2. На този етап съм с шпер 3.45 тип 168 малко прасе, обаче, все пак физиката си говори. След няколко месеца обмислям да мина към 3.15, но на този етап ми казаха, че мога да ползвам задната част от моя кардан и предната част от 2.8-цата за да може да използвам мотора директно със скоростите и съединителя на този етап. Пък след като взема новия диф, да си сложа и задната част от кардана от към диф-а, съответно новия диф и полоуските.Въпроса ми е нужно ли е допълнително балансиране при схемата в която ще ползвам временно малкия диф?
3.Мога ли да използвам временно моята генерация, от 320. Знам, че е с една тръба назад и малко спъваме нещата, но въпроса е колко значително ще е това, да знам колко сериозно да се захвана с търсенето на генерация от 328.
4.Въпроса ми е след като направя нужните конверсии, живи и здрави съм сменил, мотора с компютъра, диференциал, полусоки, кардан, скорости. Единствената разлика спрямо 2.8 която знам са задните главини със спирачките. Ако сменя и тях, през какви процедури се минава,ако може и в цифри и къде, колата да стане и по-документи 2.8?
Благодаря за отделеното време.
Документи ти трябват от този 2,8, колата да е бракувана.
1.Трябва ти евс под жапката и чипа от ключа.
2.На шлици са единия кардан спрямо другия, само мушкаш.
3 Трябва ти генерация от 2,8
4.Апарати и вентилирани дискове-80лв.Технотест 500-600лв.И чак тогава Кат.
Колега апаратите на дисковете не са ли еднакви от is до 2.8?
Sent from my iPhone using Tapatalk
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Конверсия от м52б20 към м52б28 въпроси.
Todorovv написа:vladi_a_i написа:SlideItE36 написа:Здравейте, извинявам се ако темата се дублира с някоя от форума, но не успях да намеря конкоретни отговори на въпрсите ми.
Надявам се тук да успея.
Карам Е36 м52б20 97'. Мотора мърка чудесно, но вече ми идва малко бавничък, реших да минавам към 2.8(М52Б28).
Доколокто съм запознат инсталциите са еднакви, но тук идва и един въпрос.
Взех мотор М52Б28 от е36, кардан, скорости ZF, дебелите полуоски.
1. След като имам компютъра на 2.8-цата, подавам му "+" и към двете букси където беше вързан старият комп. EWS как ще се оправи? Трябва да включа само него под жабката или и с моят ще стане, освен това и 'пръстен'-а ли ми трябва за да може да запали ?
2. На този етап съм с шпер 3.45 тип 168 малко прасе, обаче, все пак физиката си говори. След няколко месеца обмислям да мина към 3.15, но на този етап ми казаха, че мога да ползвам задната част от моя кардан и предната част от 2.8-цата за да може да използвам мотора директно със скоростите и съединителя на този етап. Пък след като взема новия диф, да си сложа и задната част от кардана от към диф-а, съответно новия диф и полоуските.Въпроса ми е нужно ли е допълнително балансиране при схемата в която ще ползвам временно малкия диф?
3.Мога ли да използвам временно моята генерация, от 320. Знам, че е с една тръба назад и малко спъваме нещата, но въпроса е колко значително ще е това, да знам колко сериозно да се захвана с търсенето на генерация от 328.
4.Въпроса ми е след като направя нужните конверсии, живи и здрави съм сменил, мотора с компютъра, диференциал, полусоки, кардан, скорости. Единствената разлика спрямо 2.8 която знам са задните главини със спирачките. Ако сменя и тях, през какви процедури се минава,ако може и в цифри и къде, колата да стане и по-документи 2.8?
Благодаря за отделеното време.
Документи ти трябват от този 2,8, колата да е бракувана.
1.Трябва ти евс под жапката и чипа от ключа.
2.На шлици са единия кардан спрямо другия, само мушкаш.
3 Трябва ти генерация от 2,8
4.Апарати и вентилирани дискове-80лв.Технотест 500-600лв.И чак тогава Кат.
Колега апаратите на дисковете не са ли еднакви от is до 2.8?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Отзад 2,8 е с вентилилирани дискове и апаратите са по-широки съобразени с дисковете, обикновени апарати не стават на вентилиран диск-който е широк.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани