Конверсия от м52б20 към м52б28 въпроси.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 12.02.2019

Конверсия от м52б20 към м52б28 въпроси.

Мнение от SlideItE36 » 12 Фев 2019, 14:32

Здравейте, извинявам се ако темата се дублира с някоя от форума, но не успях да намеря конкоретни отговори на въпрсите ми.
Надявам се тук да успея.

Карам Е36 м52б20 97'. Мотора мърка чудесно, но вече ми идва малко бавничък, реших да минавам към 2.8(М52Б28).
Доколкото съм запознат инсталациите са еднакви, но тук идва и един въпрос.
Взех мотор М52Б28 от е36, кардан, скорости ZF, дебелите полуоски.
1. След като имам компютъра на 2.8-цата, подавам му "+" и към двете букси където беше вързан старият комп. EWS как ще се оправи? Трябва да включа само него под жабката или и с моят ще стане, освен това и 'пръстен'-а ли ми трябва за да може да запали ?

2. На този етап съм с шпер 3.45 тип 168 малко прасе, обаче, все пак физиката си говори. След няколко месеца обмислям да мина към 3.15, но на този етап ми казаха, че мога да ползвам задната част от моя кардан и предната част от 2.8-цата за да може да използвам мотора директно със скоростите и съединителя на този етап. Пък след като взема новия диф, да си сложа и задната част от кардана от към диф-а, съответно новия диф и полоуските.Въпроса ми е нужно ли е допълнително балансиране при схемата в която ще ползвам временно малкия диф?

3.Мога ли да използвам временно моята генерация, от 320. Знам, че е с една тръба назад и малко спъваме нещата, но въпроса е колко значително ще е това, да знам колко сериозно да се захвана с търсенето на генерация от 328.

4.Въпроса ми е след като направя нужните конверсии, живи и здрави съм сменил, мотора с компютъра, диференциал, полусоки, кардан, скорости. Единствената разлика спрямо 2.8 която знам са задните главини със спирачките. Ако сменя и тях, през какви процедури се минава,ако може и в цифри и къде, колата да стане и по-документи 2.8?

Благодаря за отделеното време.
Последна промяна SlideItE36 на 13 Фев 2019, 16:37, променена общо 1 път

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Конверсия от м52б20 към м52б28 въпроси.

Мнение от vladi_a_i » 13 Фев 2019, 14:39

SlideItE36 написа:Здравейте, извинявам се ако темата се дублира с някоя от форума, но не успях да намеря конкоретни отговори на въпрсите ми.
Надявам се тук да успея.

Карам Е36 м52б20 97'. Мотора мърка чудесно, но вече ми идва малко бавничък, реших да минавам към 2.8(М52Б28).
Доколокто съм запознат инсталциите са еднакви, но тук идва и един въпрос.
Взех мотор М52Б28 от е36, кардан, скорости ZF, дебелите полуоски.
1. След като имам компютъра на 2.8-цата, подавам му "+" и към двете букси където беше вързан старият комп. EWS как ще се оправи? Трябва да включа само него под жабката или и с моят ще стане, освен това и 'пръстен'-а ли ми трябва за да може да запали ?

2. На този етап съм с шпер 3.45 тип 168 малко прасе, обаче, все пак физиката си говори. След няколко месеца обмислям да мина към 3.15, но на този етап ми казаха, че мога да ползвам задната част от моя кардан и предната част от 2.8-цата за да може да използвам мотора директно със скоростите и съединителя на този етап. Пък след като взема новия диф, да си сложа и задната част от кардана от към диф-а, съответно новия диф и полоуските.Въпроса ми е нужно ли е допълнително балансиране при схемата в която ще ползвам временно малкия диф?

3.Мога ли да използвам временно моята генерация, от 320. Знам, че е с една тръба назад и малко спъваме нещата, но въпроса е колко значително ще е това, да знам колко сериозно да се захвана с търсенето на генерация от 328.

4.Въпроса ми е след като направя нужните конверсии, живи и здрави съм сменил, мотора с компютъра, диференциал, полусоки, кардан, скорости. Единствената разлика спрямо 2.8 която знам са задните главини със спирачките. Ако сменя и тях, през какви процедури се минава,ако може и в цифри и къде, колата да стане и по-документи 2.8?

Благодаря за отделеното време.

Документи ти трябват от този 2,8, колата да е бракувана.
1.Трябва ти евс под жапката и чипа от ключа.
2.На шлици са единия кардан спрямо другия, само мушкаш.
3 Трябва ти генерация от 2,8
4.Апарати и вентилирани дискове-80лв.Технотест 500-600лв.И чак тогава Кат.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 12.02.2019

Re: Конверсия от м52б20 към м52б28 въпроси.

Мнение от SlideItE36 » 13 Фев 2019, 16:43

vladi_a_i написа:
SlideItE36 написа:Здравейте, извинявам се ако темата се дублира с някоя от форума, но не успях да намеря конкоретни отговори на въпрсите ми.
Надявам се тук да успея.

Карам Е36 м52б20 97'. Мотора мърка чудесно, но вече ми идва малко бавничък, реших да минавам към 2.8(М52Б28).
Доколокто съм запознат инсталциите са еднакви, но тук идва и един въпрос.
Взех мотор М52Б28 от е36, кардан, скорости ZF, дебелите полуоски.
1. След като имам компютъра на 2.8-цата, подавам му "+" и към двете букси където беше вързан старият комп. EWS как ще се оправи? Трябва да включа само него под жабката или и с моят ще стане, освен това и 'пръстен'-а ли ми трябва за да може да запали ?

2. На този етап съм с шпер 3.45 тип 168 малко прасе, обаче, все пак физиката си говори. След няколко месеца обмислям да мина към 3.15, но на този етап ми казаха, че мога да ползвам задната част от моя кардан и предната част от 2.8-цата за да може да използвам мотора директно със скоростите и съединителя на този етап. Пък след като взема новия диф, да си сложа и задната част от кардана от към диф-а, съответно новия диф и полоуските.Въпроса ми е нужно ли е допълнително балансиране при схемата в която ще ползвам временно малкия диф?

3.Мога ли да използвам временно моята генерация, от 320. Знам, че е с една тръба назад и малко спъваме нещата, но въпроса е колко значително ще е това, да знам колко сериозно да се захвана с търсенето на генерация от 328.

4.Въпроса ми е след като направя нужните конверсии, живи и здрави съм сменил, мотора с компютъра, диференциал, полусоки, кардан, скорости. Единствената разлика спрямо 2.8 която знам са задните главини със спирачките. Ако сменя и тях, през какви процедури се минава,ако може и в цифри и къде, колата да стане и по-документи 2.8?

Благодаря за отделеното време.

Документи ти трябват от този 2,8, колата да е бракувана.
1.Трябва ти евс под жапката и чипа от ключа.
2.На шлици са единия кардан спрямо другия, само мушкаш.
3 Трябва ти генерация от 2,8
4.Апарати и вентилирани дискове-80лв.Технотест 500-600лв.И чак тогава Кат.


Здравей, благодаря ти за отговорите намерих генерация за 2.8, но вместо катализатори е с резонатори на тяхното место другото е оригинална колата ще е тиха с тях, дали това ще е проблем за технотеста?
Както и спирачките, съответно за какво може да се заядът и да не мина ако имам всичките тези неща, понеже съм чувал някви отзиви, че било бая трудно да се мине такъв тест.А за EWS-а тоест сменям чипа на моя ключ плъгвам си го под жабката и би трябвало да запали ? Благодаря за отделеното време.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Конверсия от м52б20 към м52б28 въпроси.

Мнение от ogata » 14 Фев 2019, 0:58

SlideItE36 написа:Мотора мърка чудесно, но вече ми идва малко бавничък, реших да минавам към 2.8(М52Б28).

Остави си 20ковата кутия :yes: Ориентирай се по-бързо към големият диф, че малкият има навика да капалдисва бързо с 2.8 :mhihi:
В декра никой няма да гледа дали си с вентилирани дискове отзад, а само дали си с дискове (не с барабани).
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 22.06.2016
Пол: Мъж
Кара: E46 320i
Мечтае да кара: M5

Re: Конверсия от м52б20 към м52б28 въпроси.

Мнение от Todorovv » 26 Мар 2019, 0:05

vladi_a_i написа:
SlideItE36 написа:Здравейте, извинявам се ако темата се дублира с някоя от форума, но не успях да намеря конкоретни отговори на въпрсите ми.
Надявам се тук да успея.

Карам Е36 м52б20 97'. Мотора мърка чудесно, но вече ми идва малко бавничък, реших да минавам към 2.8(М52Б28).
Доколокто съм запознат инсталциите са еднакви, но тук идва и един въпрос.
Взех мотор М52Б28 от е36, кардан, скорости ZF, дебелите полуоски.
1. След като имам компютъра на 2.8-цата, подавам му "+" и към двете букси където беше вързан старият комп. EWS как ще се оправи? Трябва да включа само него под жабката или и с моят ще стане, освен това и 'пръстен'-а ли ми трябва за да може да запали ?

2. На този етап съм с шпер 3.45 тип 168 малко прасе, обаче, все пак физиката си говори. След няколко месеца обмислям да мина към 3.15, но на този етап ми казаха, че мога да ползвам задната част от моя кардан и предната част от 2.8-цата за да може да използвам мотора директно със скоростите и съединителя на този етап. Пък след като взема новия диф, да си сложа и задната част от кардана от към диф-а, съответно новия диф и полоуските.Въпроса ми е нужно ли е допълнително балансиране при схемата в която ще ползвам временно малкия диф?

3.Мога ли да използвам временно моята генерация, от 320. Знам, че е с една тръба назад и малко спъваме нещата, но въпроса е колко значително ще е това, да знам колко сериозно да се захвана с търсенето на генерация от 328.

4.Въпроса ми е след като направя нужните конверсии, живи и здрави съм сменил, мотора с компютъра, диференциал, полусоки, кардан, скорости. Единствената разлика спрямо 2.8 която знам са задните главини със спирачките. Ако сменя и тях, през какви процедури се минава,ако може и в цифри и къде, колата да стане и по-документи 2.8?

Благодаря за отделеното време.

Документи ти трябват от този 2,8, колата да е бракувана.
1.Трябва ти евс под жапката и чипа от ключа.
2.На шлици са единия кардан спрямо другия, само мушкаш.
3 Трябва ти генерация от 2,8
4.Апарати и вентилирани дискове-80лв.Технотест 500-600лв.И чак тогава Кат.


Колега апаратите на дисковете не са ли еднакви от is до 2.8?


Sent from my iPhone using Tapatalk

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Конверсия от м52б20 към м52б28 въпроси.

Мнение от vladi_a_i » 27 Мар 2019, 9:34

Todorovv написа:
vladi_a_i написа:
SlideItE36 написа:Здравейте, извинявам се ако темата се дублира с някоя от форума, но не успях да намеря конкоретни отговори на въпрсите ми.
Надявам се тук да успея.

Карам Е36 м52б20 97'. Мотора мърка чудесно, но вече ми идва малко бавничък, реших да минавам към 2.8(М52Б28).
Доколокто съм запознат инсталциите са еднакви, но тук идва и един въпрос.
Взех мотор М52Б28 от е36, кардан, скорости ZF, дебелите полуоски.
1. След като имам компютъра на 2.8-цата, подавам му "+" и към двете букси където беше вързан старият комп. EWS как ще се оправи? Трябва да включа само него под жабката или и с моят ще стане, освен това и 'пръстен'-а ли ми трябва за да може да запали ?

2. На този етап съм с шпер 3.45 тип 168 малко прасе, обаче, все пак физиката си говори. След няколко месеца обмислям да мина към 3.15, но на този етап ми казаха, че мога да ползвам задната част от моя кардан и предната част от 2.8-цата за да може да използвам мотора директно със скоростите и съединителя на този етап. Пък след като взема новия диф, да си сложа и задната част от кардана от към диф-а, съответно новия диф и полоуските.Въпроса ми е нужно ли е допълнително балансиране при схемата в която ще ползвам временно малкия диф?

3.Мога ли да използвам временно моята генерация, от 320. Знам, че е с една тръба назад и малко спъваме нещата, но въпроса е колко значително ще е това, да знам колко сериозно да се захвана с търсенето на генерация от 328.

4.Въпроса ми е след като направя нужните конверсии, живи и здрави съм сменил, мотора с компютъра, диференциал, полусоки, кардан, скорости. Единствената разлика спрямо 2.8 която знам са задните главини със спирачките. Ако сменя и тях, през какви процедури се минава,ако може и в цифри и къде, колата да стане и по-документи 2.8?

Благодаря за отделеното време.

Документи ти трябват от този 2,8, колата да е бракувана.
1.Трябва ти евс под жапката и чипа от ключа.
2.На шлици са единия кардан спрямо другия, само мушкаш.
3 Трябва ти генерация от 2,8
4.Апарати и вентилирани дискове-80лв.Технотест 500-600лв.И чак тогава Кат.


Колега апаратите на дисковете не са ли еднакви от is до 2.8?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Отзад 2,8 е с вентилилирани дискове и апаратите са по-широки съобразени с дисковете, обикновени апарати не стават на вентилиран диск-който е широк.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook