След смяна на двигателя не пали (М50Б20)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
След смяна на двигателя не пали (М50Б20)
Здравейте. Имам следният проблем - след смяна на мотор м50б20 ванос със същия на буксата на помпата не отива ток. Все пак да кажа, че компа е от старата ми инсталация, а мотора го взех направо с инсталацията. Възможно ли е да има някаква разлика в инсталациите или да е от компа нещо да не се разпознават? Пак казвам и двата мотора са абсолютно идентични. Предлагайте какво може да се направи. Да пробвам с компа на донора или да сложа моята инсталация.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: След смяна на двигателя не пали (М50Б20)
В инсталацията има разлика щом компютъра и мотора са същите.
Re: След смяна на двигателя не пали (М50Б20)
oci написа:В инсталацията има разлика щом компютъра и мотора са същите.
не си разбрал правилно колега. Мотора е друг с неговата си инсталация. Ползвам моя комп понеже и двата са сименс. Не ми е ясно защо няма ток на буксата отзад. Да отбележа че по вин колата излиза с електронен имобилайзер, което незнам какво ще рече... да не е ивс
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: След смяна на двигателя не пали (М50Б20)
павката89 написа:oci написа:В инсталацията има разлика щом компютъра и мотора са същите.
не си разбрал правилно колега. Мотора е друг с неговата си инсталация. Ползвам моя комп понеже и двата са сименс. Не ми е ясно защо няма ток на буксата отзад. Да отбележа че по вин колата излиза с електронен имобилайзер, което незнам какво ще рече... да не е ивс
Ето че сам си отговори на вьпроса
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани