Е36 318is project 2019
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
68 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
v_p_m написа:Да се абонирам за темата като драсна 1-2 неща който може да са полезни .
1. относно затварянето на вратата , при мен също се затваряше сравнително трудно като реглажа на наклона на стъклото не помогна изобщо.
Измислих начин за ремонтиране на уплътнението и докато се занимавах с него установих че в областа оградена с червено
в самото уплътнение е напъхана някаква да кажем гумена подложка . Та точно тази подложка пречи на вратата да се затваря с лекота. Проверява се с пипане дали я има или не . Ако някой иска може да покажа снимки на "рециклираното " уплътнение.
2.Ако касетофона е BMW Business RDS (Philips PH7850)аз лично стигнах до 2 решения
-Разглобяваш предния панел като стигнеш до дисплея "масажираш" лентовия кабел там където е залепен за платката и за дисплея.Подлагаш по 1 лента от лист хартия, след което пак сглобяваш при мен имаше ефект .
-Другия е това https://www.ebay.co.uk/itm/New-RIBBON-C ... 1903602720 въпреки че лентовия кабел от снимката от сайта и моя от касетофон изглеждат различни..
Благодаря за съветите. Касетофона е точно този. Интересно защо но не хваща и нито една радиостанция, само през аукса свири. Слагам друг касетофон и си си хваща радиостанции.
Иначе уплътнението ми я има тази твърда част. Би ми било интересно да споделиш снимките. При теб как е ? Без него ли и ако да ти ли го махна ?
Последна промяна zzvvmm на 03 Фев 2019, 1:20, променена общо 1 път
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
Най-важната екстра на бмв-то..
Не на първо място, но не го забавих много.
Използвах за основа шпер от е36 318ис седан, която от висене някъде имаше мухал по стоповете и праговете бяха изчезнали. Година и половина ми седя в гаража и реших да го изчистя изцяло. Само за боята се колебаех, но вмомента не мога да си позволя още 1 ден за пясъкоструй и боядисване, за това го качих така.
Оригинално шпера за е36 е с 23 зъба и по-малка площ на фрикциона. За щастие разполагах с такива от Е30 с 21 зъба и по-голяма площ в добро състояние, които реших да използвам. На следващите снимки може да се види разликата в площта на единия и другия.
Предния семеринг е от витонг. За пръв път ми предлагат такъв и реших да го пробвам.
Новия динамометричен ключ на 39 нютона
След добавяне на маслото беше тестван и ефекта е удовлетворяващ - няма шумове или виене, заключи колкото пъти го пробвах.
Като цяло го слагам защото не искам да имам бмв без шпер. За мен е по-важно да знам, че го има, отколкото да го използвам. Не е идеята да е на врати навсякъде , както едно време. Друга кола замислям с тази идея, но тя ще е след няколко месеца.
Не на първо място, но не го забавих много.
Използвах за основа шпер от е36 318ис седан, която от висене някъде имаше мухал по стоповете и праговете бяха изчезнали. Година и половина ми седя в гаража и реших да го изчистя изцяло. Само за боята се колебаех, но вмомента не мога да си позволя още 1 ден за пясъкоструй и боядисване, за това го качих така.
Оригинално шпера за е36 е с 23 зъба и по-малка площ на фрикциона. За щастие разполагах с такива от Е30 с 21 зъба и по-голяма площ в добро състояние, които реших да използвам. На следващите снимки може да се види разликата в площта на единия и другия.
Предния семеринг е от витонг. За пръв път ми предлагат такъв и реших да го пробвам.
Новия динамометричен ключ на 39 нютона
След добавяне на маслото беше тестван и ефекта е удовлетворяващ - няма шумове или виене, заключи колкото пъти го пробвах.
Като цяло го слагам защото не искам да имам бмв без шпер. За мен е по-важно да знам, че го има, отколкото да го използвам. Не е идеята да е на врати навсякъде , както едно време. Друга кола замислям с тази идея, но тя ще е след няколко месеца.
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
Начи имал съм 36ци с тегави реглажи на вратите, ама тая ми разказа играта. Нема реглаж на вратата без луфт да се затваря леко и това е.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Е36 318is project 2019
подбито купе до колонката и мизерно изправено
или подбита врата
или подбита точно след калника
аз поне така виждам опциите , внимателно разгледай моята също бая съм си играл с пластмасите на касата на вратата за да се затваря ок, ама е защото са изядени с годините и палчетата и цилиндрите
и аз чакам с нетърпение снимки на рециклажа на уплатненията на вратите , това е един от най-трагичните моменти при купетата (че не става от друго и цената е $$$$$$ )
или подбита врата
или подбита точно след калника
аз поне така виждам опциите , внимателно разгледай моята също бая съм си играл с пластмасите на касата на вратата за да се затваря ок, ама е защото са изядени с годините и палчетата и цилиндрите
и аз чакам с нетърпение снимки на рециклажа на уплатненията на вратите , това е един от най-трагичните моменти при купетата (че не става от друго и цената е $$$$$$ )
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
Купето и вратата са оригиналните без удари на оригиналната боя. Дори болтовете за вратата си личи че не бяха пипани преди мен.
Препоръчайте ми човек, който разбира от тия реглажи да я погледне.
Препоръчайте ми човек, който разбира от тия реглажи да я погледне.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Е36 318is project 2019
аз бих ти препоръчал да я отхабиш така че с леко почукване с малък чук да мръдва пластмасата на купето (цилиндъра) и да затвориш врата нормално и да я притиснеш с бедро като държиш дръжката на вратата на отворено ... т.е. ще избуташ цилиндъра до положение в което вратата ти харесва как застава към купето , щом е на тая позиция внимателно отваряш вратата без да си пускал дръжката , след това вече притягаш болтовете към купето нормално и внимателно затваря да видиш дали ще има напрежение при отваряне с външната и вътрешната дръжка
също не е лоша идея механизма заключващия да се почисти и смаже
успех
също не е лоша идея механизма заключващия да се почисти и смаже
успех
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
host написа:аз бих ти препоръчал да я отхабиш така че с леко почукване с малък чук да мръдва пластмасата на купето (цилиндъра) и да затвориш врата нормално и да я притиснеш с бедро като държиш дръжката на вратата на отворено ... т.е. ще избуташ цилиндъра до положение в което вратата ти харесва как застава към купето , щом е на тая позиция внимателно отваряш вратата без да си пускал дръжката , след това вече притягаш болтовете към купето нормално и внимателно затваря да видиш дали ще има напрежение при отваряне с външната и вътрешната дръжка
също не е лоша идея механизма заключващия да се почисти и смаже
успех
Пробвах го - застава до положение, в което вратата е по-изнесена навън, спрямо панела и пак трябва с лека сила да я затвориш.
Официално се отказвам от реглажа на тая врата, ако има някой, който мисли че може да я направи му давам колкото поиска пари.
Накрая се издразних, след над 6 часа опити, и я оставих е така с един пръст изкарана на вънка ( пак ще ми казват че не ми е затворена вратата ) но поне се затваря вмомента без никакво усилие.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Е36 318is project 2019
по-добре така както си я оставил от колкото да има напрежение, защото в студовете ще чупи дружки вътрешни или външни , правилно си постъпил поне докато се хване какъв е проблема
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Е36 318is project 2019
И аз изгубих по 1 час на врата да ги регулирам, освен че си играх с тази как да я нарека скоба към купето която я местиш също си играх с релсите по който върви стъкло, който са долу на два болта на смата врата и съответно оказват наклона на стъклото, имаи предвид че като сложих уплътнението което е горе мъжду колата и стъклото малко изправя стъклото, така че е хубаво да се даде по голям наклон предварително.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
Ще се чистят и дюзите
Смених и крушката на ключа
Смених и крушката на ключа
Re: Е36 318is project 2019
Сложил съм рециклирано нарочно в кавички , побългарено може би е по-правилно но ето набързо какво направих .
Трябва ви хубав макетен нож и някакво универсално лепило (аз ползвах Moment )
Понеже въпросното уплътнение се къса обикновенно в една и съща зона, идеята е тази зона да се изреже и замени със същото по дължина парче.
-купувате си едно уплътнение ,шофьорско или пасажерско за 10-15 лв (аз ползвах пасажерско)
Трябва да го цепнете както е на снимката, изисква малко тренировки и да се реже малко отстрани, но трябва да се получи нещо такова.
Държа да отбележа че това упражнение го направих много набързо, без да се старая кой знае колко, но въпреки това мисля че има хлаб в идеята.
Мисля че ако се удължи при червената стрелка така че да влезне под лайсната на тавана ще стане по добре. При жълтата стрелка е разреза(не е лепено челно,но ако се сложи вътре някаква подложка и се залепи с нещо ще стане неразличимо )
Ето крайния резултат
Ето тук се вижда подложката за която говоря в предния пост.Според мен тази подложка стой в участъка където уплътнението контактува със стъклото , но с годините се "свлича" надолу и пречи на вратата да се затваря с лекота.
Трябва ви хубав макетен нож и някакво универсално лепило (аз ползвах Moment )
Понеже въпросното уплътнение се къса обикновенно в една и съща зона, идеята е тази зона да се изреже и замени със същото по дължина парче.
-купувате си едно уплътнение ,шофьорско или пасажерско за 10-15 лв (аз ползвах пасажерско)
Трябва да го цепнете както е на снимката, изисква малко тренировки и да се реже малко отстрани, но трябва да се получи нещо такова.
Държа да отбележа че това упражнение го направих много набързо, без да се старая кой знае колко, но въпреки това мисля че има хлаб в идеята.
Мисля че ако се удължи при червената стрелка така че да влезне под лайсната на тавана ще стане по добре. При жълтата стрелка е разреза(не е лепено челно,но ако се сложи вътре някаква подложка и се залепи с нещо ще стане неразличимо )
Ето крайния резултат
Ето тук се вижда подложката за която говоря в предния пост.Според мен тази подложка стой в участъка където уплътнението контактува със стъклото , но с годините се "свлича" надолу и пречи на вратата да се затваря с лекота.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
Днес реших да сваля колектора за да мога да го занеса за разпробиване за газта. Не исках да влизат стружки от една страна при дупчене на място, а от друга ми беше интересно да проверя какво става около него.
Занесох дюзите за почистване и проверка - всичко изглежда ок с тях
Да ви се похваля с новия комплект инструменти за разглабяне на пинове от букси, който пристигна вчера. В бъдещи постове ще се види и в действие.
Маркуча за картерната вентилация беше сложен обикновен воден, разбира се нацепен. Решението нов оригинален.
Един леко ръждив х брейс. Ако има възможност да се добави без да се махат оригиналните кори бих го монтирал, ако не остава за някоя друга.
Наскоро почна да изкарва датчик разпределителен вал като грешка
Имах късмета да намеря оригинален, купуван преди 3 години за 80 лева
О пръстена на дисата не знам какво е преживял, но не изглеждаше добре. Нов от витонг.
Вече почистения колектор
2012та година купих за първата ми ИС-ка оригинален клапан за картерните газове, който бях слагал само за проба. Настоящия на колата беше сменян на феби и разбира се оставих оригиналния.
Дисата има лек луфт, което може да се чуе на празен ход като леко потропване, което не ми харесва. Ако не намеря такава без луфт, отиваме на скъпото решение..
Сглабяне на колектора по нютони М8 - 22нм, М7 - 15нм , М6 - 10нм
Преходника от средни към малки камъни ми беше счупен, но бях решил че днеска искам да я сглобя за това импровизирах
След всичко сглобено обратно реших да отвия свещите за да изкарам в случей на паднал боклук при работата и обичайната изненада
Свещта почти не се виждаше. Ето защо работеше леко неравномерно. Колкото и да ми се искаше да я сменямалко по-натам с презацепване на валовете, явно ще се наложи да е по-скоро.
Клемата на масата се е предала след последното зверско стягане от стария собственик. Добре че имам 36ци на части
Така и така бях свалил свещите ....
И за финал голямото разочарования. Smoothness-а по-различен не можеше да бъде.
Студена -
Топла -
Като цяло съм доволен от свършената работа. Успях да я разглобя, сглобя и да намеря частите в рамките на деня.
Занесох дюзите за почистване и проверка - всичко изглежда ок с тях
Да ви се похваля с новия комплект инструменти за разглабяне на пинове от букси, който пристигна вчера. В бъдещи постове ще се види и в действие.
Маркуча за картерната вентилация беше сложен обикновен воден, разбира се нацепен. Решението нов оригинален.
Един леко ръждив х брейс. Ако има възможност да се добави без да се махат оригиналните кори бих го монтирал, ако не остава за някоя друга.
Наскоро почна да изкарва датчик разпределителен вал като грешка
Имах късмета да намеря оригинален, купуван преди 3 години за 80 лева
О пръстена на дисата не знам какво е преживял, но не изглеждаше добре. Нов от витонг.
Вече почистения колектор
2012та година купих за първата ми ИС-ка оригинален клапан за картерните газове, който бях слагал само за проба. Настоящия на колата беше сменян на феби и разбира се оставих оригиналния.
Дисата има лек луфт, което може да се чуе на празен ход като леко потропване, което не ми харесва. Ако не намеря такава без луфт, отиваме на скъпото решение..
Сглабяне на колектора по нютони М8 - 22нм, М7 - 15нм , М6 - 10нм
Преходника от средни към малки камъни ми беше счупен, но бях решил че днеска искам да я сглобя за това импровизирах
След всичко сглобено обратно реших да отвия свещите за да изкарам в случей на паднал боклук при работата и обичайната изненада
Свещта почти не се виждаше. Ето защо работеше леко неравномерно. Колкото и да ми се искаше да я сменямалко по-натам с презацепване на валовете, явно ще се наложи да е по-скоро.
Клемата на масата се е предала след последното зверско стягане от стария собственик. Добре че имам 36ци на части
Така и така бях свалил свещите ....
И за финал голямото разочарования. Smoothness-а по-различен не можеше да бъде.
Студена -
Топла -
Като цяло съм доволен от свършената работа. Успях да я разглобя, сглобя и да намеря частите в рамките на деня.
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 238
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: Е36 318is project 2019
Това със Smootnes-a наистина е мистерия вече , след тази профилактика ... последното което ми беше попаднало за м44 като акция от БМВ за онези години, е че презацепват валовете по друг начин . Имаш ли дразнещата вибрация на празен ход и в момента ?
- zzvvmm
- младши ентусиаст
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Е36 318is project 2019
Вчера я изкарах за малко и ми направи впечетление че работеше изключително равномерно. Днес ще я покарам повече и ще видя как е. Преди този ремонт обаче , дали заради датчика, дали заради маслото в 3ти цилиндър тресеше леко.
68 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани