Е36 M42B18 глъхне около 2000 об. .. и масло

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: 412 Turbo/323ti
Мечтае да кара: Mig-29
Детайли за колата: Old school!

Re: Е36 M42B18 глъхне около 2000 об. .. и масло

Мнение от r19 » 21 Дек 2018, 23:22

Гледах клип в youtube където сменяха ламбдата на М42 и пишеше, че са еднакви на М42/М44.
Мерси много колеги! За момента да чукна на дърво се оправи колата сама без все още да съм пробвал с друга сонда :oops: Покарах я на обороти повече една вечер и така. Не знам дали има нещо общо. Остава обаче лекото забиване на муцуната около 2000-3000 оборота, което най-вероятно е инжектор(снимката на свещите)
Утре сменям масло, маслен, горивен и въздушен филтър.
Поздрави! :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Е36 M42B18 глъхне около 2000 об. .. и масло

Мнение от Benord » 22 Дек 2018, 18:11

Огледайте и хубаво кабела на свеща за пробив.Трябва да е видим много добре.
На колегите да кажа,че няма как ламбда сонда или друго по системата да бърка само единият цилиндър от мотора.Тогава проблемът е за всичките.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 16.08.2016
Пол: Мъж

Re: Е36 M42B18 глъхне около 2000 об. .. и масло

Мнение от RoyKeane11 » 23 Дек 2018, 16:47

Аз също имам подобен проблем, но с прекъсване и работа на 3 цилиндъра. Смених свещите и всичко заспа, 2-3 седмици беше добре и днес отново същото прекъсване. Следващите неща по пътя след свещите са кабелите и бобината които ще проверявам. Ако някой може да ме насочи към нещо друго ще съм благодарен. :( :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 480
Регистриран на: 15.01.2012
Пол: Мъж

Re: Е36 M42B18 глъхне около 2000 об. .. и масло

Мнение от Benord » 25 Дек 2018, 11:52

RoyKeane11 написа:Аз също имам подобен проблем, но с прекъсване и работа на 3 цилиндъра. Смених свещите и всичко заспа, 2-3 седмици беше добре и днес отново същото прекъсване. Следващите неща по пътя след свещите са кабелите и бобината които ще проверявам. Ако някой може да ме насочи към нещо друго ще съм благодарен. :( :)


То вече е ясно,че искрата ви бяга някъде.Няма други ядове освен описаните от Вас детайли.Първо намерете проблемният цилиндър.Оттам по кабела до бобината къде е прегорялата точица.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: 412 Turbo/323ti
Мечтае да кара: Mig-29
Детайли за колата: Old school!

Re: Е36 M42B18 глъхне около 2000 об. .. и масло

Мнение от r19 » 28 Дек 2018, 17:55

Обслужих я напълно и прегледах кабелите, и бобината колкото може и всичко изглежда супер. Най-вероятно проблема с понижената мощност и приглъхването между 2000 и 3000 оборотора е при инжекторите. :dunno:
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: Е36 M42B18 глъхне около 2000 об. .. и масло

Мнение от stormrider » 03 Яну 2019, 6:01

Виж си клапана на картерните газове и маркуча от него до капака на клапаните.
С много любов към децата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: 412 Turbo/323ti
Мечтае да кара: Mig-29
Детайли за колата: Old school!

Re: Е36 M42B18 глъхне около 2000 об. .. и масло

Мнение от r19 » 04 Яну 2019, 13:16

Ами как мога да го проверя този клапан?
Маркуча е мек и не изпуска според мен, има супер празен ход и не клати обороти.
В движение при ускорение се забелязва прекъсване и загуба на мощност... :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ М44Б19
Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
Детайли за колата: Стара баба с тояжка

Re: Е36 M42B18 глъхне около 2000 об. .. и масло

Мнение от stormrider » 04 Яну 2019, 16:16

Той и на балдъзата беше супер мек, но нахакан с гняс и постоянно ми стоеше грешка, different suction pipe.
С много любов към децата!

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook