Е36 M42B18 глъхне около 2000 об. .. и масло
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Е36 M42B18 глъхне около 2000 об. .. и масло
Гледах клип в youtube където сменяха ламбдата на М42 и пишеше, че са еднакви на М42/М44.
Мерси много колеги! За момента да чукна на дърво се оправи колата сама без все още да съм пробвал с друга сонда Покарах я на обороти повече една вечер и така. Не знам дали има нещо общо. Остава обаче лекото забиване на муцуната около 2000-3000 оборота, което най-вероятно е инжектор(снимката на свещите)
Утре сменям масло, маслен, горивен и въздушен филтър.
Поздрави!
Мерси много колеги! За момента да чукна на дърво се оправи колата сама без все още да съм пробвал с друга сонда Покарах я на обороти повече една вечер и така. Не знам дали има нещо общо. Остава обаче лекото забиване на муцуната около 2000-3000 оборота, което най-вероятно е инжектор(снимката на свещите)
Утре сменям масло, маслен, горивен и въздушен филтър.
Поздрави!
Re: Е36 M42B18 глъхне около 2000 об. .. и масло
Огледайте и хубаво кабела на свеща за пробив.Трябва да е видим много добре.
На колегите да кажа,че няма как ламбда сонда или друго по системата да бърка само единият цилиндър от мотора.Тогава проблемът е за всичките.
На колегите да кажа,че няма как ламбда сонда или друго по системата да бърка само единият цилиндър от мотора.Тогава проблемът е за всичките.
- RoyKeane11
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 16.08.2016
- Пол: Мъж
Re: Е36 M42B18 глъхне около 2000 об. .. и масло
Аз също имам подобен проблем, но с прекъсване и работа на 3 цилиндъра. Смених свещите и всичко заспа, 2-3 седмици беше добре и днес отново същото прекъсване. Следващите неща по пътя след свещите са кабелите и бобината които ще проверявам. Ако някой може да ме насочи към нещо друго ще съм благодарен.
Re: Е36 M42B18 глъхне около 2000 об. .. и масло
RoyKeane11 написа:Аз също имам подобен проблем, но с прекъсване и работа на 3 цилиндъра. Смених свещите и всичко заспа, 2-3 седмици беше добре и днес отново същото прекъсване. Следващите неща по пътя след свещите са кабелите и бобината които ще проверявам. Ако някой може да ме насочи към нещо друго ще съм благодарен.
То вече е ясно,че искрата ви бяга някъде.Няма други ядове освен описаните от Вас детайли.Първо намерете проблемният цилиндър.Оттам по кабела до бобината къде е прегорялата точица.
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Е36 M42B18 глъхне около 2000 об. .. и масло
Обслужих я напълно и прегледах кабелите, и бобината колкото може и всичко изглежда супер. Най-вероятно проблема с понижената мощност и приглъхването между 2000 и 3000 оборотора е при инжекторите.
- stormrider
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: Е36 M42B18 глъхне около 2000 об. .. и масло
Виж си клапана на картерните газове и маркуча от него до капака на клапаните.
С много любов към децата!
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: Е36 M42B18 глъхне около 2000 об. .. и масло
Ами как мога да го проверя този клапан?
Маркуча е мек и не изпуска според мен, има супер празен ход и не клати обороти.
В движение при ускорение се забелязва прекъсване и загуба на мощност...
Маркуча е мек и не изпуска според мен, има супер празен ход и не клати обороти.
В движение при ускорение се забелязва прекъсване и загуба на мощност...
- stormrider
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: Е36 M42B18 глъхне около 2000 об. .. и масло
Той и на балдъзата беше супер мек, но нахакан с гняс и постоянно ми стоеше грешка, different suction pipe.
С много любов към децата!
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани