Ниско налягане в охладителната система

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 2.12.2018
Пол: Мъж

Ниско налягане в охладителната система

Мнение от Anton9779 » 02 Дек 2018, 2:06

търсех тема но не успях да открия такава. Т проблема е малко по странен днес ми се наложи смяна на радиатора (бмв е36 м50б20 ванос ) Всичко си беше нормално но протече от снадката между пластамасата и алуминият.Закупих нов радиатор смених го обезваздуших и всичко нормално. С новият радиатор старата капачка изтърва лека въздух (съска) при стискане на маркуча. Но се появи следния проблем, че при движение колата не държи нормалната температура като съдя по контролния уред на таблото преди смяната на радиатора стоеше на 12 часа. а сегаа когато е на място всичко е нормално не прегрява нито изтива не хвърля и водата но когато карам и я остава да намаля на скорост след около 20-30 секунди започва да изтива а при по продулжително около 1мин. спускане на скорост по надолнище стига да бялата чертичка която е между синята зона и нормално загряла. До сега не е било така. Възможно ли е проблема да се получа от ниското налягане на охладителната система поради не оплатняваща капачка защото прочетох че с нов радиатор нова капачка или това е нормално.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Ниско налягане в охладителната система

Мнение от ///Mechov » 03 Дек 2018, 6:46

Това са си симптоми на термостат

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 2.12.2018
Пол: Мъж

Re: Ниско налягане в охладителната система

Мнение от Anton9779 » 11 Яну 2019, 17:15

Проблема излезна в термостата + капачка на радиатора след смяна на стария радиаотор с нов старата капачка не уплатнявасхе на новия както трябва и от там не правеше наляга. Най вероятно стрият радиато от години на използване му беше паднало КПД на ухлаждане и е компенсирало с почващият да се разваля термостат и всичко е били ОК но след смяната на радиоатора с нов които най охлажда по добре излезна на яве тоермостатът които при сваляне и проверка се оказа че започва да отваря не на градусите който производителят е заложил а именно (приблизително 88*), а около 50-60* се отваряше на около 40% :) сега всичко е наред :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1527
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Ниско налягане в охладителната система

Мнение от ildivvy » 12 Яну 2019, 13:12

На радиатора няма как да му падне КПД-то на охлаждане с времето. Може само да се запуши! Като се сменя с нов,по каквато и да е причина,се слага и нова капачка! Това,което описвате със старата капачка се случва в почти 100% от случаите!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3145
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Ниско налягане в охладителната система

Мнение от ~Мишо~ » 12 Яну 2019, 18:50

Температурата се регулира от термостата, не от капачката. :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Ниско налягане в охладителната система

Мнение от Zubcho » 13 Яну 2019, 1:38

А spell checker се сваля с няколко клика. Чуйек напрао ме разплака докато четох.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Re: Ниско налягане в охладителната система

Мнение от Hellrot » 16 Яну 2019, 8:10

То това си е закон божи... сменяш ли нов радиатор задължителто сметяш с нова капачка... А това ,че изтива най-вероятно е от термостата.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Ниско налягане в охладителната система

Мнение от stony1 » 28 Яну 2019, 8:44

ildivvy написа:На радиатора няма как да му падне КПД-то на охлаждане с времето. Може само да се запуши! Като се сменя с нов,по каквато и да е причина,се слага и нова капачка! Това,което описвате със старата капачка се случва в почти 100% от случаите!


С годините на радиатора му се понижава топлообмена, което се далжи на запушванията. При понижения топлообмен системата, в която е свързан радиаторът започва да страда от повишена температура. На практика двигателят отделя топлина, която радиаторът консумира и отдава в простанството. Когато обаче радиаторът има понижен топлообмен, той не може да изконсумира 100% от отдадената от двигателя топлина. Това води до ред последици за цялата система, но в крайна сметка може да се каже, че радиаторът има понижено КПД.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook