Ниско налягане в охладителната система
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Ниско налягане в охладителната система
търсех тема но не успях да открия такава. Т проблема е малко по странен днес ми се наложи смяна на радиатора (бмв е36 м50б20 ванос ) Всичко си беше нормално но протече от снадката между пластамасата и алуминият.Закупих нов радиатор смених го обезваздуших и всичко нормално. С новият радиатор старата капачка изтърва лека въздух (съска) при стискане на маркуча. Но се появи следния проблем, че при движение колата не държи нормалната температура като съдя по контролния уред на таблото преди смяната на радиатора стоеше на 12 часа. а сегаа когато е на място всичко е нормално не прегрява нито изтива не хвърля и водата но когато карам и я остава да намаля на скорост след около 20-30 секунди започва да изтива а при по продулжително около 1мин. спускане на скорост по надолнище стига да бялата чертичка която е между синята зона и нормално загряла. До сега не е било така. Възможно ли е проблема да се получа от ниското налягане на охладителната система поради не оплатняваща капачка защото прочетох че с нов радиатор нова капачка или това е нормално.
- ///Mechov
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Ниско налягане в охладителната система
Това са си симптоми на термостат
Re: Ниско налягане в охладителната система
Проблема излезна в термостата + капачка на радиатора след смяна на стария радиаотор с нов старата капачка не уплатнявасхе на новия както трябва и от там не правеше наляга. Най вероятно стрият радиато от години на използване му беше паднало КПД на ухлаждане и е компенсирало с почващият да се разваля термостат и всичко е били ОК но след смяната на радиоатора с нов които най охлажда по добре излезна на яве тоермостатът които при сваляне и проверка се оказа че започва да отваря не на градусите който производителят е заложил а именно (приблизително 88*), а около 50-60* се отваряше на около 40% сега всичко е наред
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Ниско налягане в охладителната система
На радиатора няма как да му падне КПД-то на охлаждане с времето. Може само да се запуши! Като се сменя с нов,по каквато и да е причина,се слага и нова капачка! Това,което описвате със старата капачка се случва в почти 100% от случаите!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Ниско налягане в охладителната система
Температурата се регулира от термостата, не от капачката.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Ниско налягане в охладителната система
А spell checker се сваля с няколко клика. Чуйек напрао ме разплака докато четох.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Ниско налягане в охладителната система
То това си е закон божи... сменяш ли нов радиатор задължителто сметяш с нова капачка... А това ,че изтива най-вероятно е от термостата.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ниско налягане в охладителната система
ildivvy написа:На радиатора няма как да му падне КПД-то на охлаждане с времето. Може само да се запуши! Като се сменя с нов,по каквато и да е причина,се слага и нова капачка! Това,което описвате със старата капачка се случва в почти 100% от случаите!
С годините на радиатора му се понижава топлообмена, което се далжи на запушванията. При понижения топлообмен системата, в която е свързан радиаторът започва да страда от повишена температура. На практика двигателят отделя топлина, която радиаторът консумира и отдава в простанството. Когато обаче радиаторът има понижен топлообмен, той не може да изконсумира 100% от отдадената от двигателя топлина. Това води до ред последици за цялата система, но в крайна сметка може да се каже, че радиаторът има понижено КПД.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани