M43 проблем след смяна гарнитура
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- Мнения: 1898
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 39
M43 проблем след смяна гарнитура
Така...проблема е следния.Прегрях М43ката миналата зима,защото не ми се чакаше за пътна и реших да я поправя за престоящата.Ревизирах главата и я сложих с нова гарнитура.До тук добре,ама кой да се сети да смени малката гумена гарнитурка до нея.Айде наново отваряне...смених въпросната гарнитурка с останалите покрай капаците на веригата.Горния капак на веригата започна да стои по-нависоко заради новото уплътнение,ама си казах - ще се улегне.Сглобих всичко,но тоя път греда.Двигателя работи супер гадно за разликата от миналия път (преди 1 ден).Пали и веднага гасне,едвам държи празния ход,гърми във вмсукателя като подам газ,след 2-3к оборота се оправя.Какво ли не правих и струвах,е не мога да го оправя.Неща,които вече съм проверил :
-свещи
-правилно зацепване на двигателя
-вакууми
-бенз помпа
-стъпково моторче
-объркани букси или 2та датчика под колектора (макар,че е невъзможно)
Единственото,което ми идва на ума е да се помъча някак си да наместя горния капак на веригата да стои наравно с главата (за да може капака на клапаните да ляга плътно,сега стои 1-2-3мм по-високо).Теорията ми е,че колата не може да си нагласи тайминга заради положението на датчика на разпределителния вал,което е изместено леко по-нагоре.Ако някой друг има идеи,моля да сподели.
-свещи
-правилно зацепване на двигателя
-вакууми
-бенз помпа
-стъпково моторче
-объркани букси или 2та датчика под колектора (макар,че е невъзможно)
Единственото,което ми идва на ума е да се помъча някак си да наместя горния капак на веригата да стои наравно с главата (за да може капака на клапаните да ляга плътно,сега стои 1-2-3мм по-високо).Теорията ми е,че колата не може да си нагласи тайминга заради положението на датчика на разпределителния вал,което е изместено леко по-нагоре.Ако някой друг има идеи,моля да сподели.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: M43 проблем след смяна гарнитура
Горния капак на веригата как стои по-високо? Нали е захванат с болтчета за задната страна? Т.е., нивото не идва ли както си е било? Доколкото съм чел,някой беше писал в някаква друга тема,зора е да го сложиш,когато си с нови уплътнения...Лично аз намирам логика в това,което пишеш,но нека по-запознатите да кажат/пишат!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: M43 проблем след смяна гарнитура
Отворите на тоя капак са елипсовидни, просто трябва да го притиснеш преди да го стегнеш. Аз ползвам дървено трупче и лостова система. Според мен ти дърпа въздух от някъде, съмнява ме толкова да е разместен датчика С инструмент ли блокираш валовете?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- Мнения: 1898
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 39
Re: M43 проблем след смяна гарнитура
Проверих гарнитура на колектора (и на 2те части),както и 3те вакуумни маркучета,които смених с нови преди да се появи проблема - всичко е наред.Ще пробвам да наместя капака като хората днес.Колкото до валовете - да,ползвах специалните инструменти.
ildivvy - точно това е зора,ще опитам да го наместя по начина на ~Мишо~.
ildivvy - точно това е зора,ще опитам да го наместя по начина на ~Мишо~.
- EH0260BB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 7.04.2012
- Местоположение: Плевен
- Кара: пил
- Мечтае да кара: пил и да стигне жив
- Детайли за колата: мътни
Re: M43 проблем след смяна гарнитура
Горния преден капак на ангренажа се намества много лесно:
- Монтира се към главата, навиват се болтовете, но не се дозатягат.
- После се захлупва капака на клапаните, но БЕЗ гарнитура, пристяга се към главата и така се подравняват предния капак и главата.
- Тогава чак се стягат болтовете на предния капак.
- След това се капака на клапаните се демонтира и монтира с гарнитурата.
Може да дърпа паразитен въздух и от тези гарнитури и за това да тресе. Изолирай временно клапана на маслените пари за да провериш.
- Монтира се към главата, навиват се болтовете, но не се дозатягат.
- После се захлупва капака на клапаните, но БЕЗ гарнитура, пристяга се към главата и така се подравняват предния капак и главата.
- Тогава чак се стягат болтовете на предния капак.
- След това се капака на клапаните се демонтира и монтира с гарнитурата.
Може да дърпа паразитен въздух и от тези гарнитури и за това да тресе. Изолирай временно клапана на маслените пари за да провериш.
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: M43 проблем след смяна гарнитура
~Мишо~ написа:Отворите на тоя капак са елипсовидни, просто трябва да го притиснеш преди да го стегнеш. Аз ползвам дървено трупче и лостова система. Според мен ти дърпа въздух от някъде, съмнява ме толкова да е разместен датчика С инструмент ли блокираш валовете?
Предложеното от Мишо, е най-сигурният метод за изравняване на капака. Ако обчаче главата е фрезована без него, ще е трудно, особено ако е повечко одялана. Масова практика на "майсторите" е, да не дават този капак за обработка заедно с главата. Ако колегата го притиска с капака на клапаните, трябва да внимава да не изтръгне резбите в главата - не им трябва много. Относно тресенето, и аз съм на мнението, че дърпа въздух отнякъде.
only rear wheel drive
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- Мнения: 1898
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 39
Re: M43 проблем след смяна гарнитура
Дам,фрезована е без него,но не е проблем да се фрезова и капака.Аз я давах на майсторите и не знаех.Проблема е,че реално не ме интересуваше колко са смъкнали от главата (казаха,че е била много леко крива,та предполагам не много) и сега ще трябва да се фрезова капака "на око".
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: M43 проблем след смяна гарнитура
Ако не е шлайфана преди, и сега е взета малко ще стане и така, гарнитурката ще поеме.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Re: M43 проблем след смяна гарнитура
Здравейте колеги извинете ме ако несам на правилното място искам да попитам дали някои Знае колко парички щте ми изле ремонта за издухана гарнитура бмв е36 318и 1996 година благодаря предварително
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: M43 проблем след смяна гарнитура
Много зависи къде и кой ще ти прави колата. Ценообразуването в различните райони на страната е съвсем различно. Някъде ще ти отворят главата за 100 лева, другаде и на 300 ще се мръщят. Това само за труд, частите отделно, задължително фрезоване /виж темата над твоята/. Задължителна подмяна и на двете гумени гарнитури около веригата, пласмасовите фланци на охлаждането отзад на главата и този на блока. Не е лошо да погледнеш гарнитурата и пръстена на маслената конзола. Ако няма да се пипат клапани, може да минеш с около 300 лева. Това за труд и части, по-най-тънка тарифа и ползване на някакви отстъпки.
only rear wheel drive
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани