E36 М42 не пали!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Nirkoz
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 6.11.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1.8is 1992г
E36 М42 не пали!
Здравейте колеги. Имам следния проблем М42В18 1.8is 1992г:
Има бензин, помпата е сменена, но не върти като е вързана с буксите. По свещите също няма ток. Бушоните са здрави, но върти напразно.
Има бензин, помпата е сменена, но не върти като е вързана с буксите. По свещите също няма ток. Бушоните са здрави, но върти напразно.
- Дидо ди
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 6.02.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е38 3.5 V8
- Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
- Детайли за колата: Без задни гърнета
Re: E36 М42 не пали!
ако има аларма и имобилайзер почни от там
Re: E36 М42 не пали!
Датчика на коляновия вал.Седи отпред на мотора и отдолу на зъбите на шайбата на ремъка за водната помпа и генератора на коляновия вал.
- Nirkoz
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 6.11.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1.8is 1992г
Re: E36 М42 не пали!
Дидо ди написа:ако има аларма и имобилайзер почни от там
Няма аларма.
Benord написа:Датчика на коляновия вал.Седи отпред на мотора и отдолу на зъбите на шайбата на ремъка за водната помпа и генератора на коляновия вал.
Ще видя ако мога да намеря за тест такъв датчик и ще пиша.
Re: E36 М42 не пали!
Хващаш мултицет -а и замерваш на контакт дали стига ток до помпата да отхвърлиш единия вариант...
- Nirkoz
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 6.11.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1.8is 1992г
Re: E36 М42 не пали!
Датчик колянов вал беше проблема. Но сега е мега спъната. Когато я паля сутрин прекъсва много, оборотите падат под 800 сякаш се гаси и пак се пали и така си остава да работи и загрята. От светофар когато тръгвам едвам вдига обороти и забива предницата. Газ няма, мога да добавя видео. Благодаря колеги
Re: E36 М42 не пали!
Значи е време да си почистите и раздвижите клапана за празният ход.Тръгнал е да заяжда явно.
- Nirkoz
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 6.11.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 1.8is 1992г
Re: E36 М42 не пали!
Benord написа:Значи е време да си почистите и раздвижите клапана за празният ход.Тръгнал е да заяжда явно.
Здравей колега, може ли да попитам къде се намира този клапан и с какво да го почистия
Re: E36 М42 не пали!
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=13_0363 номер 7 от схемата. Зад гофрирания маркуч се намира. Има два дебелостенни макучлета от двата края отпред и букса с кабели отзад.Самата машинка седи в един гумен пръстен,който я държи.Сваля се лесно като се разкачи всичко и се изхлузи от гумения пръстен.При първоначалният оглед вижте дали клапанчето е затворено,отворено или седи полузатворено. Проверете и дали се движи свободно или както го бутнете така си седи без да се връща обратно.
Най-хубаво се чисти със спрей за карбуратори докато се разкара цялата мръсотия насъбрала се там. С една тънка отвертка се раздвижва клапана докато се освободи нацяло.Движи се само в едната посока и пружина трябва да връща клапана обратно.Като се свържи към кабелите и се даде на контакт без да се пали двигателя,трябва да се усети как вибрира вътре стъпковото моторче.Нормално клапана е затворен от пружинката и като се подаде ток той отваря.Ако всичко е наред най-накрая след като е изсъхнало от почистващият спрей вътре е добре да се напръска много леко със смазващ спрей,за да не работи на сухо клапана и пак да заяде отново след време.При монтажа всичко да си е както е било преди свалянето и това е.Успех!
Най-хубаво се чисти със спрей за карбуратори докато се разкара цялата мръсотия насъбрала се там. С една тънка отвертка се раздвижва клапана докато се освободи нацяло.Движи се само в едната посока и пружина трябва да връща клапана обратно.Като се свържи към кабелите и се даде на контакт без да се пали двигателя,трябва да се усети как вибрира вътре стъпковото моторче.Нормално клапана е затворен от пружинката и като се подаде ток той отваря.Ако всичко е наред най-накрая след като е изсъхнало от почистващият спрей вътре е добре да се напръска много леко със смазващ спрей,за да не работи на сухо клапана и пак да заяде отново след време.При монтажа всичко да си е както е било преди свалянето и това е.Успех!
Re: E36 М42 не пали!
С какво е подходящо да се смаже ?
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани