Няколко въпроса за екстри на Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Няколко въпроса за екстри на Е36
Здравейте колеги,
От доста време не съм писал във форума - но ето че ми се наложи.
Карам е36 318 тдс, и скоро ми изпадна едно донорче с повечко екстри и проблем в мотора - и го отнесох.
Вече си прехвърлих малкия борд, на мястото на аналоговия часовник и круиз контрола. Сега предстоят следните неща:
- Задни ел стъкла - ако прехвърля копчетата, инсталацията и комфорт модула и модула с релетата от донора на моята /която оригинално е само с предни/, ще стане ли всичко plug and play или ще имам проблеми с модула?
- Чупещ волан - тук целия кормилен прът от рейката ли се сменя, или само частта която е в купето?
- Дигитален климатроник - подготвил съм прасето, централната духалка и панела от дигиталния климатроник. Оригинално моето е с врътки, и мисля, че нищо друго не ми е нужно, correct?
- Халогени - тук ще прехвърля инсталацията от донора на моята, мисля, че няма да има проблеми.
Блгодаря предварително за помощта
п.с. Нека темата да си остане за моята кола - обещавам да качвам снимки преди/след + обяснения.
От доста време не съм писал във форума - но ето че ми се наложи.
Карам е36 318 тдс, и скоро ми изпадна едно донорче с повечко екстри и проблем в мотора - и го отнесох.
Вече си прехвърлих малкия борд, на мястото на аналоговия часовник и круиз контрола. Сега предстоят следните неща:
- Задни ел стъкла - ако прехвърля копчетата, инсталацията и комфорт модула и модула с релетата от донора на моята /която оригинално е само с предни/, ще стане ли всичко plug and play или ще имам проблеми с модула?
- Чупещ волан - тук целия кормилен прът от рейката ли се сменя, или само частта която е в купето?
- Дигитален климатроник - подготвил съм прасето, централната духалка и панела от дигиталния климатроник. Оригинално моето е с врътки, и мисля, че нищо друго не ми е нужно, correct?
- Халогени - тук ще прехвърля инсталацията от донора на моята, мисля, че няма да има проблеми.
Блгодаря предварително за помощта
п.с. Нека темата да си остане за моята кола - обещавам да качвам снимки преди/след + обяснения.
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Няколко въпроса за екстри на Е36
Nightmare написа:
- Дигитален климатроник - подготвил съм прасето, централната духалка и панела от дигиталния климатроник. Оригинално моето е с врътки, и мисля, че нищо друго не ми е нужно, correct?
п.с. Нека темата да си остане за моята кола - обещавам да качвам снимки преди/след + обяснения.
От аналогова към дигитална клима ти трябват само нещата които си изброил. Така и така ще разглобяваш, смени о пръстените на тръбичките към радиаторчето и на фланците горе между клапаните на парното и тръбичките към радиаторчето, за предпочитане купи и нови фланци. О пръстените са 2 размера, 6 малки и 3 по-големи. Може да купиш оригинални, а може и да намериш в някой магазин за уплътнения и семеринги витонови заместители, които ще са около 3-4 пъти по-евтини. Даже така или иначе ще си извадил прасето направи я тая процедура задължително.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Няколко въпроса за екстри на Е36
Nightmare написа:Здравейте колеги,
От доста време не съм писал във форума - но ето че ми се наложи.
Карам е36 318 тдс, и скоро ми изпадна едно донорче с повечко екстри и проблем в мотора - и го отнесох.
Вече си прехвърлих малкия борд, на мястото на аналоговия часовник и круиз контрола. Сега предстоят следните неща:
- Задни ел стъкла - ако прехвърля копчетата, инсталацията и комфорт модула и модула с релетата от донора на моята /която оригинално е само с предни/, ще стане ли всичко plug and play или ще имам проблеми с модула? Прехвърли инсталацията, копчетата, комфорта и модула с релетата. Всичко ще работи без проблем.
- Чупещ волан - тук целия кормилен прът от рейката ли се сменя, или само частта която е в купето? Реално трябва да прехвърлиш частта, която е в купето и която се явява целия кормилен прът. Разхлабва се гайката на карето, което в двигателния отсек и се издърпва кормилния прът. Внимавай да не прецакаш шлиците. После е малко тегаво наместването на новия кормилен прът и е добре да има някой който да ти помага при наместване на частта, което влиза на шлици в карето.
- Дигитален климатроник - подготвил съм прасето, централната духалка и панела от дигиталния климатроник. Оригинално моето е с врътки, и мисля, че нищо друго не ми е нужно, correct? Би трабвало да се получи от раз, но преди да се захванеш прегледай схемите за свързване, за да няма някоя дребна разлика.
- Халогени - тук ще прехвърля инсталацията от донора на моята, мисля, че няма да има проблеми. Сваляш всичко 1:1 от донора и няма да имаш проблеми.
Блгодаря предварително за помощта
п.с. Нека темата да си остане за моята кола - обещавам да качвам снимки преди/след + обяснения.
Успех с начинанието!
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани