Въпрос относно картерната вентилация на M52B28
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- dankoto
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 17.02.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 M52B28
Въпрос относно картерната вентилация на M52B28
Здравейте, имам е36ца с м52б28 с колектор от м50 и без клапан за картерната вентилация. Просто от капака на клапаните излиза маркуча и стига до под колата. Та раздавах му аз газ вчера и забелязах, че много пуши във високите обороти през маркуча за картерната вентилация и като цяло като я карах и след като я паркирах проверих нивото на маслото и беше под минимума, а преди това каране (60 км.) беше над минимума, но под средата. И въпросът ми е защо аджеба ми падна толкова нивото на маслото за 60 км. каране ?
Колата беше настроена деня преди да я карам и да забележа този проблем, а преди настойката не съм я карал в лютеницата! Има компресия 12 на всичките цилиндри !
Колата беше настроена деня преди да я карам и да забележа този проблем, а преди настойката не съм я карал в лютеницата! Има компресия 12 на всичките цилиндри !
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Въпрос относно картерната вентилация на M52B28
вяла ти е компресията,поизносен е агрегата
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Въпрос относно картерната вентилация на M52B28
Върни си оригиналната вентилация.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Въпрос относно картерната вентилация на M52B28
Lenco написа:Върни си оригиналната вентилация.
само и единствено ако караш с добро масло, сменяш го редовно и мотора няма/е почистен от т.н. sludge
- dankoto
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 17.02.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 M52B28
Re: Въпрос относно картерната вентилация на M52B28
Дори и да върна оригиналната вентилация, това няма да промени факта, че хвърля завидно количество маслени пари от там. А според мен не е нормално да пуши така от там... Маслото е (или по-скоро беше, защото вече почти го няма) Кастрол 5в40, но може би ако мина на 10в60 ще гори по-малко ?
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Въпрос относно картерната вентилация на M52B28
Аз карам м52 с колектор от м50 с изолирана вентилация но когато я изолирах отрязах оригиналния клапан от горе и долната му част остана... така дори и да хвърли масло през маркуча то остава в долната част на остатъка от клапана и се връща в картера. Отгоре съм залепил едно коляно с маркуч който съм пуснал назад към скоростната кутия да извежда само парите... това е най добрия начин за изолиране
- dankoto
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 17.02.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 M52B28
Re: Въпрос относно картерната вентилация на M52B28
А възможно ли е ако е некачествено маслото и че е 5в40 маслото да изтънява и да се изпарява при високите температури и да излиза през вентилацията ? Дали няма да е по-добре да го сменя с 10в60 ?
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Въпрос относно картерната вентилация на M52B28
Моята с Едж от Германия гори 1л/10 000 и 2-3 от българския с оригинален клапан за вентилация.
След експерименти стигнах до 1/250км, които изливаше през мунинга (филтърче, ОКТ-мишимото).
Kакто беше описано, трябва да има сепаратор да обира маслото и да отделя парите.
След експерименти стигнах до 1/250км, които изливаше през мунинга (филтърче, ОКТ-мишимото).
Kакто беше описано, трябва да има сепаратор да обира маслото и да отделя парите.
- dankoto
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 17.02.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 M52B28
Re: Въпрос относно картерната вентилация на M52B28
А колега ще покажеш ли как точно си го отрязал за да добия някаква представа ? Не може ли просто маркуча който влиза към колектора просто да го отведа отдолу някъде и останалата част да си играе роля на кеч кен, без да режа нищо ?
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Въпрос относно картерната вентилация на M52B28
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Въпрос относно картерната вентилация на M52B28
Горат си тия колици и тва си е.
От колко време я караш и чак сега ли забеляза.
От колко време я караш и чак сега ли забеляза.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани