М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
Здравейте колеги ...
Някой казват че не подлежат на основен ремонт понеже са с алуминиеви блокове и покрития никасил по-късните алусил и няма шлайфане .
Но в тази тема която е от преди години
viewtopic.php?p=2911807
колегата казва че е сменял сегменти.кое е верно кое не и до къде.
И може ли да се сложат новите сегменти без да се "престъргва" понеже няма как и ще има ли ефект ?????
Някой казват че не подлежат на основен ремонт понеже са с алуминиеви блокове и покрития никасил по-късните алусил и няма шлайфане .
Но в тази тема която е от преди години
viewtopic.php?p=2911807
колегата казва че е сменял сегменти.кое е верно кое не и до къде.
И може ли да се сложат новите сегменти без да се "престъргва" понеже няма как и ще има ли ефект ?????
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
Защо да не подлежи на ремонт,особено ако е след 98г.и датчика на коляновия вал е отзад на блока,двигателя е с ризи
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- RORO
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
Клапан картерни газове си е консуматив и е хубаво да се провери и смени .Нищо не губиш .Много често харчи масло като луда от него .Имал съм такъв случай на М52 Б28 след смяната му спря да го пипа от смяна до смяна не се долива грам ! По мои наблюдения М52 са направо кучета в сравнение със М52ТУ .Имаме две Е39 М52 едната изобщо не пипа другата в рамките на нормалното .Имаме и две Е38 едната М52 след смяна на клапана НЕ ПИПА масло .Другата Е38 М52Б28 ТУ и има същите проблеми като на колегата по горе сменен клапан , правена промивка с добавки какви ли не (немски понеже съм в Германия ) , киснал съм я с газ за осветление ( за запекли сегменти) , и си гори масло и то доста .Според мен са масленни и масло отражателни сегменти .Някъде бях чел че , на ТУ слагат маслени сегменти (другите два не ставали)от едно-ваносувият М52 и проблема се решавал завинаги .Само че ,аз това тук няма как да го направя може би някога като си дойда с нея до Бг. да се наема и да я разпилея и да ги сменя .
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
vladi_a_i написа:Защо да не подлежи на ремонт,особено ако е след 98г.и датчика на коляновия вал е отзад на блока,двигателя е с ризи
Имам предвид този който е без ризи
и да сменял съм клапан картерни газове с оригинален такъв
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
Колко ти е разхода и с какво масло (като визкозитет и спецификация (LL по БМВ или друга)
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
host написа:Колко ти е разхода и с какво масло (като визкозитет и спецификация (LL по БМВ или друга)
Миналата година бях с liqui moli 10w40 сега с motul 10w40
Ми сега с последното вече е на 1700км от смяната и съм му сипал вече 1.5л
Мислил съм и за 10w60 все пак е малко по-гъстичко при загрят двигател ама едва ли ще е голяма разликата .
При ръчкане като спра на светофара и пуши ката варбург
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
дам ... подкрепям те, че правилно си се ориентирал към маслени сегменти , не съм виждал и чувал толкова да гори от гумички на клапаните или от картерните газове
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
Дамм...
Въпроса е обаче дали се сменят ???
При положение че не се шлайфат цилиндрите понеже няма как и само със смяна на сегменти ще има ли някакъв положителен ефект
б28 е мотора колкото и да е
Въпроса е обаче дали се сменят ???
При положение че не се шлайфат цилиндрите понеже няма как и само със смяна на сегменти ще има ли някакъв положителен ефект
б28 е мотора колкото и да е
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
сменят се ако нямаш елипсовидно износване на покритието на цилиндрите ... а дали има или няма ... докато не свалиш главата и проверите блока няма как да знаеш , обаче ...
ако блока не струва ... срещу + 300лв примерно (не съм проверявал цени) може да сложиш блок от чугун и да си забравиш за проблемите защото може да се хонингова и да имаш супер резултат ... ама $$$$ си вървят ... и като почнеш лагери, сегменти, гарнитури и кво ли не, и труд ... добре си направи сметката дали ти те урежда
ако блока не струва ... срещу + 300лв примерно (не съм проверявал цени) може да сложиш блок от чугун и да си забравиш за проблемите защото може да се хонингова и да имаш супер резултат ... ама $$$$ си вървят ... и като почнеш лагери, сегменти, гарнитури и кво ли не, и труд ... добре си направи сметката дали ти те урежда
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
А и то блока трябва да е м50б25 а те как се намират не е истина а и цената няма да е такава ,а 20ковия май идва малък а и другото което е колата става малко не изрядна с другия блок
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
именно , точно за тва добре смятай всичко в най-лошия вариант ... че да си знаеш какво те чака , пък ако излезе по-евтино
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
А това
общо взето ще се забележи веднага предполагам като се свали главата?? Принципно самото покритие до колкото знам не е ли много тънко
Все пак мерси за инфото
А иначе с 10w60 или някаква друга такава алтернатива с по голям вискозитет при работна температура предполагам би намалила малко от малко разхода. Сегашното масло имам чуството че го прави на вода ??
host написа: елипсовидно износване
общо взето ще се забележи веднага предполагам като се свали главата?? Принципно самото покритие до колкото знам не е ли много тънко
Все пак мерси за инфото
А иначе с 10w60 или някаква друга такава алтернатива с по голям вискозитет при работна температура предполагам би намалила малко от малко разхода. Сегашното масло имам чуството че го прави на вода ??
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
https://youtu.be/1Doa-0M2flg?t=83 ориентировъчно за какво иде реч
иначе без да ти извадят буталата и да проверят всеки цилиндър няма шанс
ама преди да разглобяват колата може компресия и още какво ли не да проверите на всеки цилиндър поне да се насочите към проблема
иначе без да ти извадят буталата и да проверят всеки цилиндър няма шанс
ама преди да разглобяват колата може компресия и още какво ли не да проверите на всеки цилиндър поне да се насочите към проблема
Последна промяна host на 14 Юли 2018, 11:49, променена общо 1 път
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: М52 подлежи ли на основен ремонт(смяна сегменти и т.н.)
mafiata_ написа:А товаhost написа: елипсовидно износване
общо взето ще се забележи веднага предполагам като се свали главата?? Принципно самото покритие до колкото знам не е ли много тънко
Все пак мерси за инфото
А иначе с 10w60 или някаква друга такава алтернатива с по голям вискозитет при работна температура предполагам би намалила малко от малко разхода. Сегашното масло имам чуството че го прави на вода ??
Защо си мислиш ,че 10в60 е по гъсто масло ? Защо не смениш гумички клапани първо и после да слизаш надолу.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани