помощ за плафони
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
помощ за плафони
ситуацията е такава.
Искам да заменя този плафон
С този
И единственото което ме интересува е коя жица за къде е на оригиналния плафон.
това са жиците които излизат от него!
Плафоните ги правя за кола която не е при мен и не мога да ги прозвъня!!!
цветовете на кабелите са:
лилав с бяла ивица
червен с бяла ивица
кафяв с черна ивица
кафяв с червена ивица
и кафяв който 100% е маса
Има и един кабел който е вързан към лилавия с бяла ивица, тръгва една жица после стават две , единия край на втората жица е с кабелна обувка все едно за маса а другия е отрязан заедно с жицата която е свързана с лилавия кабел с бяла ивица
ИНТЕРЕСУВА МЕ ЕДИНСТВЕНО КОЙ КАБЕЛ ЗА КЪДЕ Е!!!
Другото го знам слагал съм такива плафони от е46 на моята кола но там плафона и кабелите са съвсем различни
Искам да заменя този плафон
С този
И единственото което ме интересува е коя жица за къде е на оригиналния плафон.
това са жиците които излизат от него!
Плафоните ги правя за кола която не е при мен и не мога да ги прозвъня!!!
цветовете на кабелите са:
лилав с бяла ивица
червен с бяла ивица
кафяв с черна ивица
кафяв с червена ивица
и кафяв който 100% е маса
Има и един кабел който е вързан към лилавия с бяла ивица, тръгва една жица после стават две , единия край на втората жица е с кабелна обувка все едно за маса а другия е отрязан заедно с жицата която е свързана с лилавия кабел с бяла ивица
ИНТЕРЕСУВА МЕ ЕДИНСТВЕНО КОЙ КАБЕЛ ЗА КЪДЕ Е!!!
Другото го знам слагал съм такива плафони от е46 на моята кола но там плафона и кабелите са съвсем различни
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: помощ за плафони
М даа... както очаквах няма отговор...
Явно в този раздел са останали 90% лаладжии!
Явно в този раздел са останали 90% лаладжии!
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: помощ за плафони
Щях да ти отговоря, но се въздържах. Отвори плафоните и виж пистите. Има една обща маса и 2 или 3 плюса. Сравни двата плафона и ще стане ясно кое и дали ще се разменя.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: помощ за плафони
Hellrot написа:М даа... както очаквах няма отговор...
Явно в този раздел са останали 90% лаладжии!
Абе щях да ти отговоря, но не ми се отварят снимките.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: помощ за плафони
Абе не знам какво става с тези снимки...
Ето го оригиналния плафон разглобен.
До колкото виждам има 3 плюса и 2 маси.
2 плюса отиват в средното копче и 1 за страничните лампички. Интере сува ме кой от 2та плюса в средното копче е постоянен и кой е при отворена врата. Цветовете са Червен с бяло и Кафяв с черно
Ето го оригиналния плафон разглобен.
До колкото виждам има 3 плюса и 2 маси.
2 плюса отиват в средното копче и 1 за страничните лампички. Интере сува ме кой от 2та плюса в средното копче е постоянен и кой е при отворена врата. Цветовете са Червен с бяло и Кафяв с черно
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: помощ за плафони
Hellrot написа:Абе не знам какво става с тези снимки...
Ето го оригиналния плафон разглобен.
До колкото виждам има 3 плюса и 2 маси.
2 плюса отиват в средното копче и 1 за страничните лампички. Интере сува ме кой от 2та плюса в средното копче е постоянен и кой е при отворена врата. Цветовете са Червен с бяло и Кафяв с черно
Реално плюсовете са два:
1. червен/бял +12V;
2. лилав/бял +12V на контакт;
Кафяв/червен е доста опасна комбинация и е свързан със задните плафони и комфорт модула.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: помощ за плафони
кафяв с червено е кабела който отива към задните плафони.
А този кафяв с ЧЕРНО за какво е? Аз мисля че е 12v+(сигнал) при отворена врата
А този кафяв с ЧЕРНО за какво е? Аз мисля че е 12v+(сигнал) при отворена врата
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: помощ за плафони
Иначе в моята кола съм ги направил да светят така...
https://youtu.be/Zux4j_hT7pw
Но там буксата от опириналния ми плафон е с 4 кабелчета ...
сигнал отворена врата +12v
+12v постоянно
Кабел който връща +12v за задните плафони
И маса -
Което ме навежда на мисълта , че разликата в окабеляването на двата плафона е този +12v при контакт
https://youtu.be/Zux4j_hT7pw
Но там буксата от опириналния ми плафон е с 4 кабелчета ...
сигнал отворена врата +12v
+12v постоянно
Кабел който връща +12v за задните плафони
И маса -
Което ме навежда на мисълта , че разликата в окабеляването на двата плафона е този +12v при контакт
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: помощ за плафони
Hellrot написа:Иначе в моята кола съм ги направил да светят така...
https://youtu.be/Zux4j_hT7pw
Но там буксата от опириналния ми плафон е с 4 кабелчета ...
сигнал отворена врата +12v
+12v постоянно
Кабел който връща +12v за задните плафони
И маса -
Което ме навежда на мисълта , че разликата в окабеляването на двата плафона е този +12v при контакт
Един съвет - намери си ел. схемите за Е36 и ще видиш кое къде и как се свързва. Да не говори, че през годините в зависомост от оборудването има някои разлики. Разлики има и в зависимост от това дали колата е седан, купе, комби, компакт или кабрио.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: помощ за плафони
Hellrot написа:Абе не знам какво става с тези снимки...
Ето го оригиналния плафон разглобен.
До колкото виждам има 3 плюса и 2 маси.
2 плюса отиват в средното копче и 1 за страничните лампички. Интере сува ме кой от 2та плюса в средното копче е постоянен и кой е при отворена врата. Цветовете са Червен с бяло и Кафяв с черно
Като гледам лилавият кабел е плюс за лампите за четене, като има по 1 ключе от двете страни, което го прекъсва.
Има един кафяв маса за лампите за четене, който е без прекъсвач, той се явява и маса за средната крушка.
червеният и черният са плюсове за средния плафон като ключето избира от кой плюс да се захранва.
Има и един втори кафяв кабел, който получава + при светване на средната лампа и вероятно прехвърля + към задния плафон/друг плафон.
Сложи средното копче на средна позиция(отворена врата) и прозвъни кой плюс(червен или черен) се продължава към пистата с кабела за задния плафон. Този плюс е за отворена врата. Ще ти трябва мултицет за целта.
Дано съм бил полезен.
Последна промяна expl0de на 25 Юни 2018, 18:36, променена общо 1 път
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: помощ за плафони
expl0de написа:Hellrot написа:Абе не знам какво става с тези снимки...
Ето го оригиналния плафон разглобен.
До колкото виждам има 3 плюса и 2 маси.
2 плюса отиват в средното копче и 1 за страничните лампички. Интере сува ме кой от 2та плюса в средното копче е постоянен и кой е при отворена врата. Цветовете са Червен с бяло и Кафяв с черно
Като гледам лилавият кабел е плюс за лампите за четене, като има по 1 ключе от двете страни, което го прекъсва.
Има един кафяв маса за лампите за четене, който е без прекъсвач, той се явява и маса за средната крушка.
червеният и черният са плюсове за средния плафон като ключето избира от кой плюс да се захранва.
Има и един втори кафяв кабел, който получава + при светване на средната лампа и вероятно прехвърля + към задния плафон/друг плафон.
Сложи средното копче на средна позиция(отворена врата) и прозвъни кой плюс(червен или черен) се продължава към пистата с кабела за задния плафон. Този плюс е за отворена врата. Ще ти трябва мултицет за целта.
Дано съм бил полезен.
Вече направих това което описа само ,че не с мултицет а с пробна лампа.
Плафона е сглобен и очаква монтиране
Благодаря за отговорите.!
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани