Проблем с перката на климатика
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Vesko_bmwe36
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 21.05.2018
- Пол: Мъж
Проблем с перката на климатика
Здравейте, искам да попитам - когато пусна климатика, перката не ми тръгва. На какво се дължи това и какво трябва да сменя?
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Проблем с перката на климатика
виж си резистора може да не работи , ето тема от форума http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 43da525713 провери и буксата на перката , извади я и я почисти , сложи малко wd ако нямаш грес .
- ///Mechov
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем с перката на климатика
Предпазител , реле , резистор на перката , скъсан проводник , изгорял ел. двигател на перката. Това са вариантите за които се сещам. Ако е резистор вземаш си 1 ом 50 вата.
- vankata_dupnica
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.06.2009
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D
- Мечтае да кара: BMW E60 530D
- Детайли за колата: Лукс...
Комфорт...
Класа!
Re: Проблем с перката на климатика
Здравейте,
За да не отварям нова тема, искам да помоля колегите за малко помощ. От няколко седмици не спирам да обикалям по майстори за климатроника и няма решение в тоя умрял град. Проблема е следния:
Компресора работи, има фреон на макс, перката върти, охлажда перфектно докато перката работи на 1-ва скорост, но включили на високата скорост и започва да ми топи 30А бушон, като между временно, дори и да изгася колата, дори да махна ключа от стартера, дори и като изчаквам известно време, перката не спира докато не стопи бушона напълно или ако е китайски и здрав, докато не падне акумулатора.
Тук от сума ти време вече обикалям по майстори за автомобилни климатици, които ме препращат към жичкаджия, а жичкаджията ме препраща към майстори за климатици. Живея в Дупница. Ако някой има идея, как да го оправя или майстор в Благоевград примерно, който може да се справи с този извънземен проблем.
Plaese Help me...
За да не отварям нова тема, искам да помоля колегите за малко помощ. От няколко седмици не спирам да обикалям по майстори за климатроника и няма решение в тоя умрял град. Проблема е следния:
Компресора работи, има фреон на макс, перката върти, охлажда перфектно докато перката работи на 1-ва скорост, но включили на високата скорост и започва да ми топи 30А бушон, като между временно, дори и да изгася колата, дори да махна ключа от стартера, дори и като изчаквам известно време, перката не спира докато не стопи бушона напълно или ако е китайски и здрав, докато не падне акумулатора.
Тук от сума ти време вече обикалям по майстори за автомобилни климатици, които ме препращат към жичкаджия, а жичкаджията ме препраща към майстори за климатици. Живея в Дупница. Ако някой има идея, как да го оправя или майстор в Благоевград примерно, който може да се справи с този извънземен проблем.
Plaese Help me...
Искаш да продаваш в цял свят ->Уеб дизайн и Онлайн маркетинг
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблем с перката на климатика
Релето за 2-рата степен се управлява от два сигнала! Или е вдигнала над 18бар на фреона в клим.инсталация или е загряла над 101'С! Т.е. при теб или залепва релето за 2-рата степен по някакви причини или единия от двата датчика,които го управляват (за измерване на налягането на фреона или температурния) е повреден и не работи правилно,като кара релето за 2-рата степен да работи постоянно! Можеш да провериш дали е датчика за налягането,като му откачиш буксата,когато тръгне втората степен постоянно! Ако не спре,значи е релето! Ако спре,значи е датчика! По същия начин проверяваш и датчика на радиатора! Те са като "ключове" "On-Off"!
Последна промяна ildivvy на 08 Юли 2018, 18:33, променена общо 1 път
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- vankata_dupnica
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.06.2009
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D
- Мечтае да кара: BMW E60 530D
- Детайли за колата: Лукс...
Комфорт...
Класа!
Re: Проблем с перката на климатика
ildivvy написа:Релето за 2-рата степен се управлява от два сигнала! Или е вдигнала над 18бар на фреона в клим.инсталация или е загряла над 101'С! Т.е. при теб или залепва релето за 2-рата степен по някакви причини или единия от двата датчика,които го управляват (за измерване на налягането на фреона или температурния) е повреден и не работи правилно,като кара релето за 2-рата степен да работи постоянно! Можеш да провериш дали е датчика за нялягането,като му откачиш буксата,когато тръгне втората степен постоянно! Ако не спре,значи е релето! Ако спре,значи е датчика! По същия начин проверяваш и датчика на радиатора! Те са като "ключове" "On-Off"!
Значи... Голямо благодаря! Малко ме е срам, ама ако можеш и да ми кажеш, къде се намира този датчик... Имаш една почерпка от мен, като минаваш през Дупница. По между другото съм доста склонен да вярвам, че проблема е в релето, защото преди време беше залепило и го сменявахме с някакво друго, което на схемата беше по същия начин, но не беше от BMW. Вярвай ми обаче, че ще направя този тест, за който ми каза.
Искаш да продаваш в цял свят ->Уеб дизайн и Онлайн маркетинг
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Проблем с перката на климатика
vankata_dupnica написа:Здравейте,
За да не отварям нова тема, искам да помоля колегите за малко помощ. От няколко седмици не спирам да обикалям по майстори за климатроника и няма решение в тоя умрял град. Проблема е следния:
Компресора работи, има фреон на макс, перката върти, охлажда перфектно докато перката работи на 1-ва скорост, но включили на високата скорост и започва да ми топи 30А бушон, като между временно, дори и да изгася колата, дори да махна ключа от стартера, дори и като изчаквам известно време, перката не спира докато не стопи бушона напълно или ако е китайски и здрав, докато не падне акумулатора.
Тук от сума ти време вече обикалям по майстори за автомобилни климатици, които ме препращат към жичкаджия, а жичкаджията ме препраща към майстори за климатици. Живея в Дупница. Ако някой има идея, как да го оправя или майстор в Благоевград примерно, който може да се справи с този извънземен проблем.
Plaese Help me...
Колега смени релето
Карам бавно! Стигам Бързо!
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблем с перката на климатика
Самото реле не е задължително да е от БМВ! Задължително е обаче да отговаря като ампераж! Ако старото е било за консуматори с по-малък ампераж,нищо чудно затова да се е прецакало,ако излезе,че е то! Оригинални релета има колкото искаш! Сменяй и пробвай!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Проблем с перката на климатика
Щом като не е на контакт, а перката си върти, според мен релето залепва. Иначе как при липса на оперативно напрежение силовата верига си я има? Сменяй релето и би трябвало да си ОК.
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- vankata_dupnica
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.06.2009
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D
- Мечтае да кара: BMW E60 530D
- Детайли за колата: Лукс...
Комфорт...
Класа!
Re: Проблем с перката на климатика
Оказва се, че не е от релето. Днес го смених и същата работа. Явно в предния пост съм Ви подвел малко. Перката включва когато мушна ключа в стартера и врътна на 1-ва позиция. Тоест преди да дойде на контакт. Утре ще ходя при един "жичкаджия" да провери, дали перката някъде не е замасила. Днес пробвах с оригинални релета от същия модел BMW на който му работи всички ок. Смених релето на Климатроника - същата работа. После го махнах изобщо и перката не спря да върти. В последствие видях, че до него е релето за 2-ра степен на перката. Смених го и него с работещо оригинално и отново включи перката. Та... остава да проверим да не е замасила перката някъде.
Искаш да продаваш в цял свят ->Уеб дизайн и Онлайн маркетинг
- vankata_dupnica
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.06.2009
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D
- Мечтае да кара: BMW E60 530D
- Детайли за колата: Лукс...
Комфорт...
Класа!
Re: Проблем с перката на климатика
Момчета, оказа се, че е температурния датчик на двигателя. Беше се прецакал и като я закачихме на диагностика,ни показа 195 градуса на течността на двигателя. Сменихме ги и перката вече не върти.
Искаш да продаваш в цял свят ->Уеб дизайн и Онлайн маркетинг
- vankata_dupnica
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 90
- Регистриран на: 12.06.2009
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530D
- Мечтае да кара: BMW E60 530D
- Детайли за колата: Лукс...
Комфорт...
Класа!
Re: Проблем с перката на климатика
Vesko_bmwe36 написа:Здравейте, искам да попитам - когато пусна климатика, перката не ми тръгва. На какво се дължи това и какво трябва да сменя?
Провери дали не ти е избягал фреона на климатика.
Искаш да продаваш в цял свят ->Уеб дизайн и Онлайн маркетинг
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблем с перката на климатика
Втората степен на вентилатора не се ли пускаше от би-металния датчик на радиатора?
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- ///Mechov
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: Проблем с перката на климатика
ildivvy написа:Втората степен на вентилатора не се ли пускаше от би-металния датчик на радиатора?
За доохлаждане да , т.е. когато не си пуснал климатика , но когато си на климатик втората степен тръгва от датчика за високо налягане на климата. Когато системата направи 18 атм. налягане се включва 2ра степен на вентилатора на кондензатора.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблем с перката на климатика
ildivvy написа:Релето за 2-рата степен се управлява от два сигнала! Или е вдигнала над 18бар на фреона в клим.инсталация или е загряла над 101'С!...!
Така е,съгласен съм! Но колегата каза,че е сменил датчика за температурата защото е показвал 195'С ! Показанията за уреда на таблото и 'моторника' се взимат от датчиците на главата,а за вентилатора има датчик на радиатора,който е обикновен би-метален ключ! От къде се получава разминаването?
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани