За китайските "койловъри" и заводските амортисьори
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За китайските
sobiss написа:https://www.ebay.de/itm/KONI-Sportfahrwerk-STR-T-Kit-auch-fuer-BMW-3er-E36-Coupe-316i-318is-inkl-M-Tec-/232658523990?_trksid=p2141725.m3641.l6368
В немския ибей цената е доста по приемлива за целия кит.
Щото е за 4 цилиндъра.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: За китайските
Да ви кажа 36-цата я купих с жълто кони и сини H&R пружини с височина 40/15 и като се върна назад във времето, това беше най-добрия сетъп като поведение и като височина. 46-цата си е с М-тех и взимам всичко по ходовата част слагам само оригинал и също съм много доволен.
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: За китайските
На компота имам билщайн Б10 кит -60мм и съм доволен, за бюджетен билщайн (по-евтино от Б12) - колата се усеща кокал, но не друса като с китайщините, не подскача и резонира - читаво са изчислени рейтовете на амортисьора към пружината. С хубави семита на калояново почва да се предава, но въпреки накланянето е приятно караемо, без борба и изненади.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: За китайските
M10 написа:На компота имам билщайн Б10 кит -60мм и съм доволен, за бюджетен билщайн (по-евтино от Б12) - колата се усеща кокал, но не друса като с китайщините, не подскача и резонира - читаво са изчислени рейтовете на амортисьора към пружината. С хубави семита на калояново почва да се предава, но въпреки накланянето е приятно караемо, без борба и изненади.
https://www.ebay.de/itm/Eibach-Sportfah ... SwDTNaoS9G има изгодни варианти b12
даже малко спорно кое е по-изгодно > https://www.ebay.de/itm/KONI-Sportfahrw ... SwdAxZbZFR оранжево
https://www.ebay.de/itm/KONI-Sportfahrw ... SwAAVZbYuW жълто
- okokorekokes
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 19.02.2011
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: е36
Re: За китайските
Здравейте какво ще кажете за ейбах про кит пружини с билщаин б4 за м тех като комбинация ?
И мнение за возия и ще издържи ли билщайна ?
И мнение за возия и ще издържи ли билщайна ?
Re: За китайските
става, само сложи нови пружини и нови амортисйори. 3-4 години си карах точно така + дебелите щанги разбира се и колата беше в пъти по добре от китайските боклуци.
- tsdimitrov1
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 23.01.2012
- Пол: Мъж
Re: За китайските
Здравейте ! И аз да се разпиша против китайските боклуци. Имам jdm от който не съм изобщо доволен уж е твърд като камък пък при малко по-силно натоварване някак омеква, което е наистина странно. Днес купих още една 36-ца, която е с някакво червено регулируемо окачване, загърбвам факта, че се клати като лодка, ами отпред за пръв път виждам на предните койлове малките пружинки да са над големите... Интересувам се варианта сток амортисьори със средно високи и твърди пружини какъв е ? Би ли ми дал необходимата твърдост и устойчивост ? Имате ли наблюдение над определени пружини като цвят и марка ?
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: За китайските "койловъри" и заводските амортисьори
Масово ползваните и читави са Eibach pro kit и Eibach sportline. 350лв приблизително и си е играта. За разликите между двете опции виж е нета.
Във форума има търговци които ги предлагат и са с добра репутация, вярвам, че също ще те посъветват.
Амортисьори ако взема има специални b4 отговарящи на m-tech и позволяващи понижаване леко. Вече други има всякакви опции, но не вземай амортисьори стандартни и да им слагаш ниски пружини... Ще си хвърлиш амортисьорите.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Във форума има търговци които ги предлагат и са с добра репутация, вярвам, че също ще те посъветват.
Амортисьори ако взема има специални b4 отговарящи на m-tech и позволяващи понижаване леко. Вече други има всякакви опции, но не вземай амортисьори стандартни и да им слагаш ниски пружини... Ще си хвърлиш амортисьорите.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
- r19
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 29.05.2011
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: 412 Turbo/323ti
- Мечтае да кара: Mig-29
- Детайли за колата: Old school!
Re: За китайските
Здравейте колеги и аз да използвам темата.
Препоръчайте понижаващи пружини за компакт 60/40 или нещо от сорта. В момента е сток окачване вози като лодка, но се клати като същата...
Препоръчайте понижаващи пружини за компакт 60/40 или нещо от сорта. В момента е сток окачване вози като лодка, но се клати като същата...
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: За китайските "койловъри" и заводските амортисьори
Колега незнам дали си проветявал м тех какви пари излизат, но по спомен 4 м тех + пружините споменати от теб са над 1400лвhost написа:Масово ползваните и читави са Eibach pro kit и Eibach sportline. 350лв приблизително и си е играта. За разликите между двете опции виж е нета.
Във форума има търговци които ги предлагат и са с добра репутация, вярвам, че също ще те посъветват.
Амортисьори ако взема има специални b4 отговарящи на m-tech и позволяващи понижаване леко. Вече други има всякакви опции, но не вземай амортисьори стандартни и да им слагаш ниски пружини... Ще си хвърлиш амортисьорите.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Пак по спомен м тех отговаря на билщайн б8.
Билщайн б4 обикновен с м тех пружини за 40000км нищо им няма, вече с 60/40 ще им се скъси живота.
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: За китайските "койловъри" и заводските амортисьори
Има си партномера на всичко, да си провери колегата кой е парт номера на m-tech преден ляв/десен и заден амортисьор и ще види по каталозите какво му излиза.
Преди 2 седмици видях с очите си b4 с партномер отговарящ на m-tech II за e46. Точно с Eibach pro kit бяха монтирани в последствие. Никав дерт за возене.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Преди 2 седмици видях с очите си b4 с партномер отговарящ на m-tech II за e46. Точно с Eibach pro kit бяха монтирани в последствие. Никав дерт за возене.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: За китайските "койловъри" и заводските амортисьори
Чул съм от търговци, че м тех за е36 са си само б8 при е46 идея нямам. Сега ги тътсих и по номер sachs, koni sport и б8 отговарят.host написа:Има си партномера на всичко, да си провери колегата кой е парт номера на m-tech преден ляв/десен и заден амортисьор и ще види по каталозите какво му излиза.
Преди 2 седмици видях с очите си b4 с партномер отговарящ на m-tech II за e46. Точно с Eibach pro kit бяха монтирани в последствие. Никав дерт за возене.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: За китайските "койловъри" и заводските амортисьори
Дам за съжаление при е36 билщайн само b8 предлага по парт номер.
31311091269
Има и разни райдекси и кво ли не даващи съвпадение по номер... Ама...
Най-добре някой от търговците от форума да се пита за m-tech амортисьори на добра цена и реално да вършат нещо.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
EDIT
Не е вярно това горе.
Има b4 за м-тех и за е36 втория скрийншот
Обаче цената пак си е дърво
31311091269
Има и разни райдекси и кво ли не даващи съвпадение по номер... Ама...
Най-добре някой от търговците от форума да се пита за m-tech амортисьори на добра цена и реално да вършат нещо.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
EDIT
Не е вярно това горе.
Има b4 за м-тех и за е36 втория скрийншот
Обаче цената пак си е дърво
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: За китайските "койловъри" и заводските амортисьори
При разлика от 70лв за бройка да сложиш б4 вместо б8 е глупаво... А и като цяло на цената на 1 м тех ще вземеш предни и задни б4 обикновени
31312227485 това е номера на м тех.
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
31312227485 това е номера на м тех.
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- Jang1r
- младши ентусиаст
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: За китайските
Аз карам комбито си с Про кит на Б4ки за м-тех и няма грижи Единствения минус е,че колата стана доста по-ниска от очакваното,но е и доста по-твърда от сток или м-тех пружини По-трудно пренася тежестта напред,нещо което адски много ми допадаше в м-тех пружините.
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани