За китайските "койловъри" и заводските амортисьори

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: За китайските

Мнение от ogata » 23 Май 2018, 21:18

sobiss написа:https://www.ebay.de/itm/KONI-Sportfahrwerk-STR-T-Kit-auch-fuer-BMW-3er-E36-Coupe-316i-318is-inkl-M-Tec-/232658523990?_trksid=p2141725.m3641.l6368
В немския ибей цената е доста по приемлива за целия кит.

Щото е за 4 цилиндъра.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: За китайските

Мнение от Vanqu1sh » 23 Май 2018, 21:36

Да ви кажа 36-цата я купих с жълто кони и сини H&R пружини с височина 40/15 и като се върна назад във времето, това беше най-добрия сетъп като поведение и като височина. 46-цата си е с М-тех и взимам всичко по ходовата част слагам само оригинал и също съм много доволен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: За китайските

Мнение от M10 » 23 Май 2018, 22:08

На компота имам билщайн Б10 кит -60мм и съм доволен, за бюджетен билщайн (по-евтино от Б12) - колата се усеща кокал, но не друса като с китайщините, не подскача и резонира - читаво са изчислени рейтовете на амортисьора към пружината. С хубави семита на калояново почва да се предава, но въпреки накланянето е приятно караемо, без борба и изненади.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: За китайските

Мнение от host » 24 Май 2018, 10:05

M10 написа:На компота имам билщайн Б10 кит -60мм и съм доволен, за бюджетен билщайн (по-евтино от Б12) - колата се усеща кокал, но не друса като с китайщините, не подскача и резонира - читаво са изчислени рейтовете на амортисьора към пружината. С хубави семита на калояново почва да се предава, но въпреки накланянето е приятно караемо, без борба и изненади.

https://www.ebay.de/itm/Eibach-Sportfah ... SwDTNaoS9G има изгодни варианти b12

даже малко спорно кое е по-изгодно > https://www.ebay.de/itm/KONI-Sportfahrw ... SwdAxZbZFR оранжево

https://www.ebay.de/itm/KONI-Sportfahrw ... SwAAVZbYuW жълто

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 19.02.2011
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: е36

Re: За китайските

Мнение от okokorekokes » 18 Дек 2018, 23:16

Здравейте какво ще кажете за ейбах про кит пружини с билщаин б4 за м тех като комбинация ?
И мнение за возия и ще издържи ли билщайна ?

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 1.09.2007

Re: За китайските

Мнение от SK » 19 Дек 2018, 22:04

става, само сложи нови пружини и нови амортисйори. 3-4 години си карах точно така + дебелите щанги разбира се и колата беше в пъти по добре от китайските боклуци.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 23.01.2012
Пол: Мъж

Re: За китайските

Мнение от tsdimitrov1 » 20 Дек 2018, 23:48

Здравейте ! И аз да се разпиша против китайските боклуци. Имам jdm от който не съм изобщо доволен уж е твърд като камък пък при малко по-силно натоварване някак омеква, което е наистина странно. Днес купих още една 36-ца, която е с някакво червено регулируемо окачване, загърбвам факта, че се клати като лодка, ами отпред за пръв път виждам на предните койлове малките пружинки да са над големите... Интересувам се варианта сток амортисьори със средно високи и твърди пружини какъв е ? Би ли ми дал необходимата твърдост и устойчивост ? Имате ли наблюдение над определени пружини като цвят и марка ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: За китайските "койловъри" и заводските амортисьори

Мнение от host » 21 Дек 2018, 8:31

Масово ползваните и читави са Eibach pro kit и Eibach sportline. 350лв приблизително и си е играта. За разликите между двете опции виж е нета.
Във форума има търговци които ги предлагат и са с добра репутация, вярвам, че също ще те посъветват.

Амортисьори ако взема има специални b4 отговарящи на m-tech и позволяващи понижаване леко. Вече други има всякакви опции, но не вземай амортисьори стандартни и да им слагаш ниски пружини... Ще си хвърлиш амортисьорите.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 245
Регистриран на: 29.05.2011
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: 412 Turbo/323ti
Мечтае да кара: Mig-29
Детайли за колата: Old school!

Re: За китайските

Мнение от r19 » 21 Дек 2018, 23:27

Здравейте колеги и аз да използвам темата.
Препоръчайте понижаващи пружини за компакт 60/40 или нещо от сорта. В момента е сток окачване вози като лодка, но се клати като същата... :confused:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: За китайските "койловъри" и заводските амортисьори

Мнение от shlosera » 21 Дек 2018, 23:36

host написа:Масово ползваните и читави са Eibach pro kit и Eibach sportline. 350лв приблизително и си е играта. За разликите между двете опции виж е нета.
Във форума има търговци които ги предлагат и са с добра репутация, вярвам, че също ще те посъветват.

Амортисьори ако взема има специални b4 отговарящи на m-tech и позволяващи понижаване леко. Вече други има всякакви опции, но не вземай амортисьори стандартни и да им слагаш ниски пружини... Ще си хвърлиш амортисьорите.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Колега незнам дали си проветявал м тех какви пари излизат, но по спомен 4 м тех + пружините споменати от теб са над 1400лв
Пак по спомен м тех отговаря на билщайн б8.
Билщайн б4 обикновен с м тех пружини за 40000км нищо им няма, вече с 60/40 ще им се скъси живота.
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: За китайските "койловъри" и заводските амортисьори

Мнение от host » 21 Дек 2018, 23:40

Има си партномера на всичко, да си провери колегата кой е парт номера на m-tech преден ляв/десен и заден амортисьор и ще види по каталозите какво му излиза.

Преди 2 седмици видях с очите си b4 с партномер отговарящ на m-tech II за e46. Точно с Eibach pro kit бяха монтирани в последствие. Никав дерт за возене.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: За китайските "койловъри" и заводските амортисьори

Мнение от shlosera » 21 Дек 2018, 23:49

host написа:Има си партномера на всичко, да си провери колегата кой е парт номера на m-tech преден ляв/десен и заден амортисьор и ще види по каталозите какво му излиза.

Преди 2 седмици видях с очите си b4 с партномер отговарящ на m-tech II за e46. Точно с Eibach pro kit бяха монтирани в последствие. Никав дерт за возене.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Чул съм от търговци, че м тех за е36 са си само б8 при е46 идея нямам. Сега ги тътсих и по номер sachs, koni sport и б8 отговарят.

Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: За китайските "койловъри" и заводските амортисьори

Мнение от host » 21 Дек 2018, 23:52

Дам за съжаление при е36 билщайн само b8 предлага по парт номер.
31311091269

Има и разни райдекси и кво ли не даващи съвпадение по номер... Ама...

Най-добре някой от търговците от форума да се пита за m-tech амортисьори на добра цена и реално да вършат нещо. Изображение

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

EDIT

Не е вярно това горе.

Има b4 за м-тех и за е36 втория скрийншот

Обаче цената пак си е дърво

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: За китайските "койловъри" и заводските амортисьори

Мнение от shlosera » 22 Дек 2018, 0:32

При разлика от 70лв за бройка да сложиш б4 вместо б8 е глупаво... А и като цяло на цената на 1 м тех ще вземеш предни и задни б4 обикновени
31312227485 това е номера на м тех.
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: За китайските

Мнение от Jang1r » 24 Дек 2018, 12:43

Аз карам комбито си с Про кит на Б4ки за м-тех и няма грижи ;) Единствения минус е,че колата стана доста по-ниска от очакваното,но е и доста по-твърда от сток или м-тех пружини :roll: По-трудно пренася тежестта напред,нещо което адски много ми допадаше в м-тех пружините.
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook