Проблем с мощтността
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Impressible
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 27.09.2017
- Пол: Мъж
Проблем с мощтността
Здравейте, колеги и приятели.
Имам е36 купе с М52В20 ванус.
Преди около 4 месеца се появи следният проблем(до ден днешен не мога да го открия).Колата някакси много тромаво вдига обороти (неможе да се изреже хубаво),това следователно влияе и на ускорението й.БМВ-то има и газов инжекцион ФОБОС, на газ не го прави това и си ускорява много по добре.
Сменени са Ламбда сондите,потенциометъра на дросел клапата(дросела го изчистих дори със спрей) датчика ,който е вътре в колектора веднага след дросела,дебитомера също,датчик разпределителн вал проверен също(няма нагоряло или стопено по буксата). Проблема си стой. Забравих да кажа че като откача буксата на дебитомера има космическа разлика във вървежа.
Закачана е на 3 различни диагностики и не изкарват някаква грешка която да води до вървежа. Най-хубавата диагностика показа че километража показва 212 км/ч и че дросела е отворен на 48% и тези стойности не се променят дори и ако колата се движи.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели.Не открих тема със същите признаци и за това пускам нова,ако има вече такава тема се извинявам.
Имам е36 купе с М52В20 ванус.
Преди около 4 месеца се появи следният проблем(до ден днешен не мога да го открия).Колата някакси много тромаво вдига обороти (неможе да се изреже хубаво),това следователно влияе и на ускорението й.БМВ-то има и газов инжекцион ФОБОС, на газ не го прави това и си ускорява много по добре.
Сменени са Ламбда сондите,потенциометъра на дросел клапата(дросела го изчистих дори със спрей) датчика ,който е вътре в колектора веднага след дросела,дебитомера също,датчик разпределителн вал проверен също(няма нагоряло или стопено по буксата). Проблема си стой. Забравих да кажа че като откача буксата на дебитомера има космическа разлика във вървежа.
Закачана е на 3 различни диагностики и не изкарват някаква грешка която да води до вървежа. Най-хубавата диагностика показа че километража показва 212 км/ч и че дросела е отворен на 48% и тези стойности не се променят дори и ако колата се движи.
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели.Не открих тема със същите признаци и за това пускам нова,ако има вече такава тема се извинявам.
- ЦецоДоктора
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.08.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 328ца
- Мечтае да кара: 320ка
Re: Проблем с мощтността
Проверявал ли си за сцепени маркучи след дебитомера?
- Impressible
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 27.09.2017
- Пол: Мъж
Re: Проблем с мощтността
ЦецоДоктора написа:Проверявал ли си за сцепени маркучи след дебитомера?
Да нацепини маркучи също гледах, гофрето на дебитомера също е здраво.Дори си мислех ,че проблема е във всмукателния колектор и го поливахме малко с вода , но не даде признаци да смуче въздух отнякъде.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблем с мощтността
Не го поливайте с вода,а го напръскайте с някакъв спрей! Така,ако смуче въздух от някъде,ще засмуче от спрея и ще повиши оборотите! ТПС-а да дава постоянно само 48%,това не е нормално! Пробвай и с друг дебитомер,щом при изключването му ситуацията се подобрява драстично...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- west bam
- младши ентусиаст
- Мнения: 657
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: Мордор
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 coupe 318is '95 M42B18++
- Мечтае да кара: квато и да е Хемка :)))
Re: Проблем с мощтността
Колега купи прост дезодорант, и пръсни по всмукателния колектор и вакумите, ако се се получи някакво колебание на оборотите като пръснеш някъде от там смуче въздух
BMW E36 TEAM and HONDA CIVIC 4G - TEAM
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
http://24.media.tumblr.com/9121c8bb0ae9 ... o1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/ba160f33385c ... o1_500.gif
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
http://24.media.tumblr.com/9121c8bb0ae9 ... o1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/ba160f33385c ... o1_500.gif
- Impressible
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 27.09.2017
- Пол: Мъж
Re: Проблем с мощтността
Пръсках никакъв ефект все още е мистерия
- kolev5833
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E36 Coupe/ BMW E91
Re: Проблем с мощтността
Същия проблем имам от зимата, следя.
- Impressible
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 27.09.2017
- Пол: Мъж
Re: Проблем с мощтността
Ще проверя и бензиновата помпа дали прави нужното налягане и ако не е от това не знам какво ще я правя вече
- kolev5833
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 15.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E36 Coupe/ BMW E91
Re: Проблем с мощтността
Impressible написа:Ще проверя и бензиновата помпа дали прави нужното налягане и ако не е от това не знам какво ще я правя вече
Колега намери ли проблема?
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Проблем с мощтността
Със същия двигател, със същото газово и почти същите симптоми имаше при мен преди няколко години. Смених за проба бензиновите дюзи с други втора ръка и нещата коренно се промениха към по-добро, от тогава не съм имал проблеми...
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани