Стържещи накрайници
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Стържещи накрайници
Значи сигурно има някакъв "интелигентен" начин, но ще ти кажа какво направих аз. Рейката на земята и въртя пръта на пълен ляв или десен. Правя някакъв белег (може и мислен) и броиш оборотите от пълен ляв до пълен десен, деля на две и нагласих пръта точно на средно положение (+-1/5 оборот). Центрираш волана, и трябва да наденеш рейката на пръта без да разместиш центъра на рейката. Като я наденеш (преди да затегнеш каквото и да било влизаш в колата броиш оборотите от прав волан до пълен ляв и пълен десен, ако си надянал рейката на пръта без да разместиш центъра трябва да са еднакви с тези които си преброил докато рейката ти е била долу). Имам спомен, че мерих с шублера колко стърчи гребена на рейката от двете страни, но не съм сигурен дали стърчеше еднакво от двете страни (мерех от мястото където се навива вътрешен накрайник до външната част на корпуса на рейката) за последното не съм 100% сигурен, защото може и да съм правил реглажа с шублера. Ако нещо не съм обяснил като хората питай може и да се чуем.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани