Замяна на глава съвет?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- bmw_manqk123
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 14.09.2017
- Пол: Мъж
Замяна на глава съвет?
Здравейте колеги, прочетох тук-там, но нещо не ми стана ясно. В крайна сметка един казва, че може, друг казва, че не пасва, та въпросът ми е следния: на блок от м40 ще може ли да се сложи глава от м43 (при положение, че се има предвид, че валовете ще се преработят, зъбните колела ще се направят за пистов ремък и буталата на блока м40 ще се сложат от м43)? Благодаря предварително и ако има нещо, което изпускам, което трябва да се преправи моля да споделите. За клапаните знам, че са 2мм по-дълги от тези на м40. За тях също съм предвидил нови гумички и ревизиране на главата, може и с нови клапани направо да взема да ги напасвам и така.
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Замяна на глава съвет?
Здравей колега! Имаше тема, която съм чел преди време, когато имах съмнения и аз за износен вал и кобилици, но при мен след време изчезнаха съмненията ми, и колата започна да си бие прекъсвач отново на 6300. Но бях чел тема в другия бмв форум(нека не се счита за реклама), където едно момче беше правило тази процедура и я беше описало стъпка по стъпка както се казва кое как с какво се доработва и т.н. Впечатленията му бяха, че от по-ниски обороти се развърта мотора, иначе пак си е бил шумен, но го отдаваше май на това, че не е сменил повдигачите, но не си спомням на 100% така ли беше, може и да греша тук. Беше минал към 50 000 км с преработената глава и твърдеше, че всичко е точно. Успех и със здраве!
Карам бавно! Стигам Бързо!
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Замяна на глава съвет?
Навремето ползвах гол блок от м40ката ми, за да направя м42, който по документи си е оригинален на колата - става. Трябва ти целия ангренаж отпред с долните корпуси, маслената помпа, всичко. Само прехвърляш, нищо не се преправя, но частите са толкова много, че ти трябва мотор за донор.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани