318TDS (M41D17) Надути маркучи на охладителна система
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: 318TDS (M41D17) Надути маркучи на охладителна система
Това с връщането на парите ми се ще да го видя
Не знам дали има майстор и “майстор” в БГ, който да си признае, че е сгрешил и да върне парите.
Не знам дали има майстор и “майстор” в БГ, който да си признае, че е сгрешил и да върне парите.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: 318TDS (M41D17) Надути маркучи на охладителна система
BeeMWe написа: гумата ако я спадна на 1,4 Bar си става бая мекица
BeeMWe написа:силата на стискане зависи от самия човек
Колега ако спаднеш гумата на 1,4 тя се сплесква, защото при идеални условия на нея ляга 1/4 от теглото на колата, а надали човек може да стиска маркучи с такава сила
Нищо ти няма на колата, както вече потвърдихме, радвай и се и си свиркай На мен на 318ис сами по - твърди ммаркучите, или пък не са , че аз съм хилав
- BeeMWe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 19.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 635 Csi
Re: 318TDS (M41D17) Надути маркучи на охладителна система
ceco_kd написа:Моята е м40 318 и системата ми е на същото налягане. Та на въпроса за твърдостта стискайки ги с 2-3 пръста се свиват съвсем малко. Отвориш ли леко капачката и се вижда как маркуча се свива и тогава вече става на мекица. Та въпреки, че вече си се успокоил и аз да пиша, защото съм със същото налягане и нямам никакви проблеми с тази твърдост, защото си е нормална. Но все повече се убеждавам, че наистина е по-добре човек сам да си прави каквото има по колата. Не че ще забогатееш с 50-100 или 500 лв за труд през годините, ама определено такива майстори могат да ти направят поддръжката на колата златна или да те откажат от нея и да я подкараш към сметището или да я продадеш за без пари на някой колкото да се оттървеш. Просто такива хора не мога да си ги представя да почнат да ти правят колата и след ремонта да го накарам да смачка мекицата с ръка да видя как ще му се получи , но едва ли ще върне парата де
Малко общи приказки вече, но да полафим преди да заключат темата
Истината е, че вече гледам всичко, което мога и най - вече имам подходящ инструмент, да си го правя сам.
Дори и при познат майстор да отида ми се е случвало пред мен да оправя едно, а да ми строши друго.
За съжаление майсторите, които си вършат работата съвестно и разбират от нея са на изчезване, а големите сервизи (Mirafiori, Auto Bavaria, Daru Car) си искат паричките, поради ред причини (пазарна конкуренция, персонал, заплати, инвестиции и пр.).
Факт е, обаче, че след като пича с "мекиците" ми смени водната помпа, виското, термостата и антифриза изцяло колата работи много по спокойно и равномерно. Казанчето вече не бълва антифриз от преливника постоянно и всичко изглежда вече нормализирано.
PS. Между другото изрових доста наши и чуждестранни теми, но не успях да намеря никъде информация за антифриза в BMW-тата ни.
На много места пише червен, син, зелен, но цветът няма никакво значение.
Истината е, че в много сервизи ми казаха, че трябва да е G12+.
В инструкциите на BMW единственото, което е написано е, че трябва да е Етилен Гликол без Фосфати и Нитрити.
А оригиналният, който се продава от всички представителства на BMW е G11, син и единствен за всички модели.
Прилагам и една табличка тук, ако все пак я няма някъде по форума.
Полезно е да се знае кои антифризи са съвместими и кои не, за тези от нас, които не гледат само цвета на антифриза
Аз си признавам, че доскоро се интересувах само от това да взема правилния цвят , но човек се учи
- BeeMWe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 19.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 635 Csi
Re: 318TDS (M41D17) Надути маркучи на охладителна система
Здравейте хора,
Искам да споделя с вас все пак какво се случи след известно време.
В крайна сметка няколко пъти карах извънградско - колата продължаваше да не губи антифриз, да не бърка с маслото, да не пуши, но маркучите ми се струваха надути (също толкова, колкото на клипчето).
Преди две седмици реших отново да направя газ анализатор на антифриза и в крайна сметка отчете наличие на изгорели газове, което явно беше показателно, че наистина има нещо нередно.
Разглобихме двигателя и се оказа, че на 2 цилиндър, гарнитурата във вътрешната част (откъм цилиндъра) беше леко лъскава. Явно от там, когато надува турбината и във високите обороти пробива във водните пътища ...
Сега (да не казвам голяма дума), след ремонта, изглежда, че всичко вече е наред. Маркучите отново се понадуват, но далеч не е както преди.
Интересното е, че почти година карам с този проблем и той не се задълбочи, но сеге вече се чувствам една идея по-спокоен. Другото, което си обяснявам, за липсата на изгорели газове, при първата проба - може би, защото тогава бях сменил антифриза изцяло и все още не е бил наситен.
Благодаря отново на всички ви за помощта и съветите.
Искам да споделя с вас все пак какво се случи след известно време.
В крайна сметка няколко пъти карах извънградско - колата продължаваше да не губи антифриз, да не бърка с маслото, да не пуши, но маркучите ми се струваха надути (също толкова, колкото на клипчето).
Преди две седмици реших отново да направя газ анализатор на антифриза и в крайна сметка отчете наличие на изгорели газове, което явно беше показателно, че наистина има нещо нередно.
Разглобихме двигателя и се оказа, че на 2 цилиндър, гарнитурата във вътрешната част (откъм цилиндъра) беше леко лъскава. Явно от там, когато надува турбината и във високите обороти пробива във водните пътища ...
Сега (да не казвам голяма дума), след ремонта, изглежда, че всичко вече е наред. Маркучите отново се понадуват, но далеч не е както преди.
Интересното е, че почти година карам с този проблем и той не се задълбочи, но сеге вече се чувствам една идея по-спокоен. Другото, което си обяснявам, за липсата на изгорели газове, при първата проба - може би, защото тогава бях сменил антифриза изцяло и все още не е бил наситен.
Благодаря отново на всички ви за помощта и съветите.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани