Детонации при студен двигател проблем.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Детонации при студен двигател проблем.
Ако колата работи коректно на газ, се търси проблем по бензиновата горивна уредба. Освен инжектори, може да е ниско налягане на горивна помпа, оттам бедна смес, а оттам гърмежи. Замерете налягането в горивната рампа! При някои М43 мотори /а в случая говорим точно за такъв/ на рампата в задния край има отвор за замерване на налягането. Една диагностика също би помогнала, а такава явно не е правена.
only rear wheel drive
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Детонации при студен двигател проблем.
Темичката остаря, аз го продадох въпросното бмв. Оказаха се детонационните датчици
Преди да го продам му взех 2 броя на бош по 97лв мисля че вървят чрез мой човек на по 64лв броя. и колата заспа..
нито пука нито нищо пали от раз и вобще никакви проблеми...
Малко гадно как 2 парчета кабели с магнит ти цакат целия двигател, но какво да се прави
От Детонационните датчици беше...
И смятам темата за приключена
Преди да го продам му взех 2 броя на бош по 97лв мисля че вървят чрез мой човек на по 64лв броя. и колата заспа..
нито пука нито нищо пали от раз и вобще никакви проблеми...
Малко гадно как 2 парчета кабели с магнит ти цакат целия двигател, но какво да се прави
От Детонационните датчици беше...
И смятам темата за приключена
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани