m40 губи цилиндър
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
m40 губи цилиндър
Здравейте. Имате ли някакво предположение, защо m40b16 губи компресия на четвърти цилиндър, след сменени сегменти, лагери на колянов вал, клапани и всичко изглежда както трябва?
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: m40 губи цилиндър
Повдигачи, които оставят клапаните отворени?
- ///Mechov
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: m40 губи цилиндър
Повдигача да остави отворен клапан при М40! Не виждам как , освен ако не е правено някакво побългаряване там или е подлагано нещо под самия повдигач. Колегата не казва и точно какво е правено по тиквата. Сменени клапани . Среща ли е , какви клапани са сложени ....
Re: m40 губи цилиндър
Нищо не е побългарявано. Клапаните са сменени за да се отстранят като проблем, но не е от тях проблемът. Майсторът има предположение относно повдигачите, но преди да го споделя искам да чуя вие какво мислите. Ако имате предположения да ги имам на ум защото не остана какво да се смени.
- hell's angel
- младши ентусиаст
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Re: m40 губи цилиндър
Ми то компресия се мери по много начини, а идеята, освен, че я губи, е да хванете и откъде ...
Ubi dubium, ibi libertas
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани