328i Автоматик Миризма.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- yordan.gorgorov
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 8.01.2018
- Пол: Мъж
328i Автоматик Миризма.
Здравейте "нови" колеги.
Сдобих се с е36 328и авоматик след 4 години с голф4 ,която беше на дядо ми (да,на дядо ми) но след като я продаде ,по стечение на обстоятелствата колата е отново в къщата ,този път при мен ,след основен ремонт на двигатела (лагери и сегменти,радиатори и прочие) (веднъж е слаган нов двигател,колата е с ГИ).
Първо да кажа,че авомата превключва много добре и само който е карал може да оцени лекотата и красотата на тоя мотор и кутия.
Обаче,забелязах,че при включване на P (parking) замирисва на изгоряло,като на съединител, също така под наклон на D пак мирише понякога.
Стария каза,че трябва да се държи доста силно спирачката особено под наклон при D защото колата е на нещо като полусъединител,изчетох доста мнения и другото което разбрах е ,че трябва преди P да се дигне ръчната/да се натисне спирачката за да не се товари автомата.
Това ОК,но не очаквах на D да мирише под наклон,рядко мирише ,но се случва.
Автомата според него го е обслужвал на всеки 50к километра,но с какво масло , какъв стикер е отдолу и той не знае.
Дали има проблем с автомата,или просто аз го тормозя много,и да я карам ли на диагностика?
Благодаря
Сдобих се с е36 328и авоматик след 4 години с голф4 ,която беше на дядо ми (да,на дядо ми) но след като я продаде ,по стечение на обстоятелствата колата е отново в къщата ,този път при мен ,след основен ремонт на двигатела (лагери и сегменти,радиатори и прочие) (веднъж е слаган нов двигател,колата е с ГИ).
Първо да кажа,че авомата превключва много добре и само който е карал може да оцени лекотата и красотата на тоя мотор и кутия.
Обаче,забелязах,че при включване на P (parking) замирисва на изгоряло,като на съединител, също така под наклон на D пак мирише понякога.
Стария каза,че трябва да се държи доста силно спирачката особено под наклон при D защото колата е на нещо като полусъединител,изчетох доста мнения и другото което разбрах е ,че трябва преди P да се дигне ръчната/да се натисне спирачката за да не се товари автомата.
Това ОК,но не очаквах на D да мирише под наклон,рядко мирише ,но се случва.
Автомата според него го е обслужвал на всеки 50к километра,но с какво масло , какъв стикер е отдолу и той не знае.
Дали има проблем с автомата,или просто аз го тормозя много,и да я карам ли на диагностика?
Благодаря
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: 328i Автоматик Миризма.
Предполага се,че както е при колите с ръчни скорости и си заминава феродовия диск,притискатела и лагера,така и при автомата хидротрансформатора.Ходи в някой сервиз дето правят автоматици да се допиташ.
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: 328i Автоматик Миризма.
yordan.gorgorov написа:Здравейте "нови" колеги.
Сдобих се с е36 328и авоматик след 4 години с голф4 ,която беше на дядо ми (да,на дядо ми) но след като я продаде ,по стечение на обстоятелствата колата е отново в къщата ,този път при мен ,след основен ремонт на двигатела (лагери и сегменти,радиатори и прочие) (веднъж е слаган нов двигател,колата е с ГИ).
Първо да кажа,че авомата превключва много добре и само който е карал може да оцени лекотата и красотата на тоя мотор и кутия.
Обаче,забелязах,че при включване на P (parking) замирисва на изгоряло,като на съединител, също така под наклон на D пак мирише понякога.
Стария каза,че трябва да се държи доста силно спирачката особено под наклон при D защото колата е на нещо като полусъединител,изчетох доста мнения и другото което разбрах е ,че трябва преди P да се дигне ръчната/да се натисне спирачката за да не се товари автомата.
Това ОК,но не очаквах на D да мирише под наклон,рядко мирише ,но се случва.
Автомата според него го е обслужвал на всеки 50к километра,но с какво масло , какъв стикер е отдолу и той не знае.
Дали има проблем с автомата,или просто аз го тормозя много,и да я карам ли на диагностика?
Благодаря
Определено имаш проблем ,така както го описваш все едно ти буксува съединителя в торка но защо е по важния въпрос.1-во трябва да разбереш какво масло имаш вътре и колко е , имай предвид че един торк(2-ра ръка) ти е 20-30лв. макс ,кутия 2-ра ръка ти е 100-150 лв, към 200лв. са ти масло и филтри а за работа да ти сменят кутията 150(според зависи).
- yordan.gorgorov
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 8.01.2018
- Пол: Мъж
Re: 328i Автоматик Миризма.
А възможно ли е миризмата да е от спирачките,защото са някакви китайски,даже свирят....
Re: 328i Автоматик Миризма.
yordan.gorgorov написа:А възможно ли е миризмата да е от спирачките,защото са някакви китайски,даже свирят....
Те всички са такива провери това са елементарни неща.Все пак кутията е под теб и за да вкара миризма в купето, отвън трябва да не се диша...
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани