Е36 окачване

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 24.08.2017
Пол: Мъж

Е36 окачване

Мнение от FrogmanCorps » 23 Дек 2017, 21:10

Здравейте на всички. Имам стоково е36 и бих искал да ми кажете какви пружини ще са добър вариант да се свали колата. Възможно най-евтини, понеже съм студент :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Е36 окачване

Мнение от bum_bum » 24 Дек 2017, 2:36

100 теми има за окачване.

В общи линии тия работи се правят с пари- като нямаш не пипаш.

Но ако толкова държиш най-евтиния вариант е да резнеш по малко от пружината.
Изображение

Кръстникът
Аватар
Мнения: 547
Регистриран на: 7.03.2014
Местоположение: Вкъщи
Пол: Мъж
Кара: с турбо
Мечтае да кара: V10
Детайли за колата: стокови

Re: Е36 окачване

Мнение от c04 » 24 Дек 2017, 19:08

Според мен няма да ти хареса това, което ще стане в най-евтиния вариант. Затова по-добре недей вече ако държиш да е като хората и амортисьорите ще трябва да сменяш вероятно, така че... иначе съм съгласен, че споменатото е най-евтиния вариант :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Е36 окачване

Мнение от shlosera » 25 Дек 2017, 0:16

Рязането на пружини е най-евтиния вариант, но не е безопасен. Освен колата да стане ниска, отвратително нестабилна и подскачаща друг ефект няма. Ако искаш да се трепеш дерзай с флекса.

Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Е36 окачване

Мнение от bum_bum » 25 Дек 2017, 5:44

:nono: Не се реже с флекса, а с ножовка. Че иначе се разкаляват.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Е36 окачване

Мнение от shlosera » 25 Дек 2017, 10:02

bum_bum написа::nono: Не се реже с флекса, а с ножовка. Че иначе се разкаляват.
То тва си било цяло изкуство да се утрепе човек :D. Най-добре според мен едни м тех пружини да сложи и да не го мили. Най-добро съотношение цена качество, комфорт и безопасност.

Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Е36 окачване

Мнение от bum_bum » 25 Дек 2017, 19:53

Да де, но ако са нови. Пружини на 10 години вече не ги бива много.

Иначе и аз съм много против скраперския тунинг, но в рязането на пружините ако се прави разумно има някакъв смисъл. Освен, ако и те не са на 100 години и да са станали на локум вече.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Е36 окачване

Мнение от shlosera » 25 Дек 2017, 20:04

Аз не се правя на света вода ненапита :D рязал съм пружини преди години, ама на заводски амортисьори нищо не става. По-добре 20 годишни умекнали м тех отколкото 20 годишни рязани заводски. :D То аз бях положително настроен за китайски койли докато не ми се наложи да слагам едни на приятел.... Няма такава трагедия. Накратко рязах с флекса, наложи се да подлагам 10-11мм шайби между амортисьора и главината, че обърна камбъра без тях и разни други глупости.

Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 6.01.2013
Пол: Мъж
Кара: E91 325d
Мечтае да кара: отново E36 318is

Re: Е36 окачване

Мнение от k.milanov » 25 Дек 2017, 20:57

Аз съм с пружини 60/40 на обикновени амортисьори и съм си доволен.

Вече доста километри карам и не са изпуснали или да дават някакви дефекти, заради пружините. Разбира се с пружините смених и амортисьорите, защото бяха заминали вече.

Пружините съм ги взимал май за 150-70 лв от kztuning имаше тема тук, но май вече я няма. Тогва си бяхме говорили и взех възможно най-твърдите :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 218
Регистриран на: 27.02.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW Е36 318 М40
Е36 325 М50
Е30 320 М50

Re: Е36 окачване

Мнение от BOOKER » 25 Дек 2017, 21:13

shlosera написа:.......... То аз бях положително настроен за китайски койли докато не ми се наложи да слагам едни на приятел.... Няма такава трагедия. Накратко рязах с флекса, наложи се да подлагам 10-11мм шайби между амортисьора и главината, че обърна камбъра без тях и разни други глупости.


На каква кола се получи това? Аз съм слагал ново FK на VW поло и нямаше никави грижи....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Е36 окачване

Мнение от shlosera » 25 Дек 2017, 21:16

На е36 койлите бяха някви нечувани пао моторинг. Единствените евтини на които имаше някво инфо за пружините и задните амортисьори се регулираха на дължина. И изглеждаха не лошо с техни си тампони и тн.

Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Е36 окачване

Мнение от bum_bum » 25 Дек 2017, 22:17

Аз това за джомчетата го пея от 10 години и тогава се стигна дори до разни обидни ЛС-та как мога да обиждам великата марка, която е същата като Кони ама правена в Китай.

После същия филм го гледахме с ТА Техникс. Чакам сега следващата мода. :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Е36 окачване

Мнение от shlosera » 25 Дек 2017, 23:47

bum_bum написа:Аз това за джомчетата го пея от 10 години и тогава се стигна дори до разни обидни ЛС-та как мога да обиждам великата марка, която е същата като Кони ама правена в Китай.

После същия филм го гледахме с ТА Техникс. Чакам сега следващата мода. :mhihi:
Като цяло за парите дето се взеха тия койли не очаквахме да е като с кони билщайн и тн, ама не очаквах да режа с флекса и да обърне камбъра с 5-6 градуса...(предните гуми бяха като на татра) Като поведение на колата отпред добре твърда, но не падат пломби, отзад хм... Като се изключи факта, че амортисьор на 5000км има повече мъртъв ход от 20 годишен заводски закс и тропа все едно няма тампон на макферсона са супер. Та мойто заключение за китайски койловър, амортисьор и тн е НИКОГА повече. За 100-200 пари отгоре се взимат 4 билщайн б4 с нови пружини (може и нещо 40/40 40/20)и гарантирам, че колата ще е 100пъти по-стабилна и по-комфортна.

Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 508
Регистриран на: 9.07.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: го на ножки
Мечтае да кара: на 50ст бензина.

Re: Е36 окачване

Мнение от Jang1r » 27 Дек 2017, 19:22

Ако гониш стойка слагай някакви нови пружини каквото ти падне...
Ако искаш да стои на пътя,заводското и м-техника не са никак зле...ако се абстрахираш от накланянето на колата и кофти визията,то през даден завой можеш да минеш с доста по-голяма скорост отколкото с някакви пружини или евтинджьос колове...
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 24.08.2017
Пол: Мъж

Re: Е36 окачване

Мнение от FrogmanCorps » 28 Дек 2017, 14:42

Jang1r написа:Ако гониш стойка слагай някакви нови пружини каквото ти падне...
Ако искаш да стои на пътя,заводското и м-техника не са никак зле...ако се абстрахираш от накланянето на колата и кофти визията,то през даден завой можеш да минеш с доста по-голяма скорост отколкото с някакви пружини или евтинджьос колове...

Ами искам да е и малко по-ниска и по-стабилна, че като вляза настрани в някой по-остър завой и имам чувството че ще се прехвърля на пасажерското място :(

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook