Колектор от м50б20 на м52б20

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Колектор от м50б20 на м52б20

Мнение от Hellrot » 20 Дек 2017, 18:07

Колеги щях да пиша в темата в тунинг раздела но е заключена... за това пиша тук... Сложих колектор от м50б20 на м52б20 но взима въздух от оплътненията на главата... а са чисто нови... според вас защо така се се получава???
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 20.08.2010
Местоположение: Varna
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 320i Vanos
Мечтае да кара: M6 G-POWER

Re: Колектор от м50б20 на м52б20

Мнение от Martoo0oo0o » 20 Дек 2017, 19:54

Според мен неси стегнал хубаво колектора. :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Re: Колектор от м50б20 на м52б20

Мнение от Hellrot » 20 Дек 2017, 20:36

Стегнат е колега... мен ме съмняна някъде от дюзите да не взима въздух... че са леко напънати.. нали се разминават захватите и опират в местата за захващане на м50 дюзите
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Колектор от м50б20 на м52б20

Мнение от Vanqu1sh » 20 Дек 2017, 23:49

На м50б20 уплътненията са с по-малък диаметър от тези на м52 и затова ти смуче въздух. Ще трябва да си направиш преходен фланец.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Re: Колектор от м50б20 на м52б20

Мнение от Hellrot » 21 Дек 2017, 9:14

Е как с по-малък диаметър на м50 колектора е с по-големи отвори... и какво представляна тоя преходен фланец...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Колектор от м50б20 на м52б20

Мнение от Vanqu1sh » 21 Дек 2017, 10:23

Има 3 колектора. Най-големия е м50б25, среден е м50б20 и най малък е м52-ковия. 25-цовия и м52-ковия имат еднакъв диаметър на уплътненията, а м50б20 е с по-малки. В тази тема ще намериш всичко което ти трябва. viewtopic.php?f=11&t=254787&hilit=%D0%BC50%D0%B125+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Колектор от м50б20 на м52б20

Мнение от ogata » 21 Дек 2017, 10:34

Не се занимавай. :yes:
Смисъл има единствено с м50б25 колектор и то на 2.8.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Колектор от м50б20 на м52б20

Мнение от host » 21 Дек 2017, 10:58

ogata написа:Не се занимавай. :yes:
Смисъл има единствено с м50б25 колектор и то на 2.8.

+ евентуално 2 агресивни вала (и евентуално някой в час да ги зацепи)
+ читав ремап на компа

иначе на сток 2.8 като му се сложи m50b25 колектора и доста умира в ниските (до 3500 някъде), който не му се занимава с мапване прехода към средния m50b20 колектора с фланец може и да е по-добър вариант, Сименс ECU-то предполагам доста по-адекватно ще успее да коригира смесите за него

на 20-ката за която е темата ... може би след направата на фланеца (не помня някой да е шервал размери/чертеж) най-добре е да се помисли за строук до по-голям обем и вече ще се получи доста приятна за каране

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Колектор от м50б20 на м52б20

Мнение от ogata » 21 Дек 2017, 11:09

host написа:
ogata написа:Не се занимавай. :yes:
Смисъл има единствено с м50б25 колектор и то на 2.8.

+ евентуално 2 агресивни вала (и евентуално някой в час да ги зацепи)
+ читав ремап на компа

иначе на сток 2.8 като му се сложи m50b25 колектора и доста умира в ниските (до 3500 някъде), който не му се занимава с мапване прехода към средния m50b20 колектора с фланец може и да е по-добър вариант, Сименс ECU-то предполагам доста по-адекватно ще успее да коригира смесите за него

на 20-ката за която е темата ... може би след направата на фланеца (не помня някой да е шервал размери/чертеж) най-добре е да се помисли за строук до по-голям обем и вече ще се получи доста приятна за каране


То тва се подразбира, не знам кой нормален човек ше шльопне по-голям колектор на стокови валове и комп и ше очаква да се случи нещо.
При въпросното начинание кривата труд-инвестиция/резултат копае мощно дъното. Плюса ще е % конье във високите.
Едно е тия коне да ги получиш на базови 193 коня, друго е на 150.
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Re: Колектор от м50б20 на м52б20

Мнение от Hellrot » 21 Дек 2017, 17:58

Проблема с паразитния въздух е решен... рейката с дюзите не беше навряна добре... колектора от м50б20 си ляга точно на портовете на главата от м52б20 без фланци или каквото и да било... валове ще има много ясно... просто всичко по реда си... и искам да ви кажа че разлика в вървежа има и то голяма... във високите
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Колектор от м50б20 на м52б20

Мнение от host » 21 Дек 2017, 20:34

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 248c20357a

Разгледай тази тема също.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Re: Колектор от м50б20 на м52б20

Мнение от Hellrot » 22 Дек 2017, 22:37

Другото интересно е че колата работи на място около час сред което свалях пак колектора и вътпе беше целия мазен... при условие че е с изолиран клапан на картерните газове... беше нещо като рядка смазка нещо като спирачна течност... от къде може да е това?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Колектор от м50б20 на м52б20

Мнение от host » 23 Дек 2017, 11:26

вакуума на сервото ? тва е опасно ако сервото ти изтърва

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Re: Колектор от м50б20 на м52б20

Мнение от Hellrot » 23 Дек 2017, 16:56

host написа:вакуума на сервото ? тва е опасно ако сервото ти изтърва

И аз в това се осъмних... и кво прайм ся? Друго серво?... спирачки има...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Колектор от м50б20 на м52б20

Мнение от ogata » 24 Дек 2017, 14:56

Hellrot написа:
host написа:вакуума на сервото ? тва е опасно ако сервото ти изтърва

И аз в това се осъмних... и кво прайм ся? Друго серво?... спирачки има...

Така и така ще го сменяш, намери си серво от м3 с помпа и ръгай него. Подобрението в спирането е гарантирано :yes:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook