Колектор от м50б20 на м52б20
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Колектор от м50б20 на м52б20
Колеги щях да пиша в темата в тунинг раздела но е заключена... за това пиша тук... Сложих колектор от м50б20 на м52б20 но взима въздух от оплътненията на главата... а са чисто нови... според вас защо така се се получава???
- Martoo0oo0o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 20.08.2010
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320i Vanos
- Мечтае да кара: M6 G-POWER
Re: Колектор от м50б20 на м52б20
Според мен неси стегнал хубаво колектора.
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Колектор от м50б20 на м52б20
Стегнат е колега... мен ме съмняна някъде от дюзите да не взима въздух... че са леко напънати.. нали се разминават захватите и опират в местата за захващане на м50 дюзите
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Колектор от м50б20 на м52б20
На м50б20 уплътненията са с по-малък диаметър от тези на м52 и затова ти смуче въздух. Ще трябва да си направиш преходен фланец.
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Колектор от м50б20 на м52б20
Е как с по-малък диаметър на м50 колектора е с по-големи отвори... и какво представляна тоя преходен фланец...
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Колектор от м50б20 на м52б20
Има 3 колектора. Най-големия е м50б25, среден е м50б20 и най малък е м52-ковия. 25-цовия и м52-ковия имат еднакъв диаметър на уплътненията, а м50б20 е с по-малки. В тази тема ще намериш всичко което ти трябва. viewtopic.php?f=11&t=254787&hilit=%D0%BC50%D0%B125+%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Колектор от м50б20 на м52б20
Не се занимавай.
Смисъл има единствено с м50б25 колектор и то на 2.8.
Смисъл има единствено с м50б25 колектор и то на 2.8.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Колектор от м50б20 на м52б20
ogata написа:Не се занимавай.
Смисъл има единствено с м50б25 колектор и то на 2.8.
+ евентуално 2 агресивни вала (и евентуално някой в час да ги зацепи)
+ читав ремап на компа
иначе на сток 2.8 като му се сложи m50b25 колектора и доста умира в ниските (до 3500 някъде), който не му се занимава с мапване прехода към средния m50b20 колектора с фланец може и да е по-добър вариант, Сименс ECU-то предполагам доста по-адекватно ще успее да коригира смесите за него
на 20-ката за която е темата ... може би след направата на фланеца (не помня някой да е шервал размери/чертеж) най-добре е да се помисли за строук до по-голям обем и вече ще се получи доста приятна за каране
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Колектор от м50б20 на м52б20
host написа:ogata написа:Не се занимавай.
Смисъл има единствено с м50б25 колектор и то на 2.8.
+ евентуално 2 агресивни вала (и евентуално някой в час да ги зацепи)
+ читав ремап на компа
иначе на сток 2.8 като му се сложи m50b25 колектора и доста умира в ниските (до 3500 някъде), който не му се занимава с мапване прехода към средния m50b20 колектора с фланец може и да е по-добър вариант, Сименс ECU-то предполагам доста по-адекватно ще успее да коригира смесите за него
на 20-ката за която е темата ... може би след направата на фланеца (не помня някой да е шервал размери/чертеж) най-добре е да се помисли за строук до по-голям обем и вече ще се получи доста приятна за каране
То тва се подразбира, не знам кой нормален човек ше шльопне по-голям колектор на стокови валове и комп и ше очаква да се случи нещо.
При въпросното начинание кривата труд-инвестиция/резултат копае мощно дъното. Плюса ще е % конье във високите.
Едно е тия коне да ги получиш на базови 193 коня, друго е на 150.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Колектор от м50б20 на м52б20
Проблема с паразитния въздух е решен... рейката с дюзите не беше навряна добре... колектора от м50б20 си ляга точно на портовете на главата от м52б20 без фланци или каквото и да било... валове ще има много ясно... просто всичко по реда си... и искам да ви кажа че разлика в вървежа има и то голяма... във високите
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Колектор от м50б20 на м52б20
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 248c20357a
Разгледай тази тема също.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Разгледай тази тема също.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Колектор от м50б20 на м52б20
Другото интересно е че колата работи на място около час сред което свалях пак колектора и вътпе беше целия мазен... при условие че е с изолиран клапан на картерните газове... беше нещо като рядка смазка нещо като спирачна течност... от къде може да е това?
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Колектор от м50б20 на м52б20
вакуума на сервото ? тва е опасно ако сервото ти изтърва
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Колектор от м50б20 на м52б20
host написа:вакуума на сервото ? тва е опасно ако сервото ти изтърва
И аз в това се осъмних... и кво прайм ся? Друго серво?... спирачки има...
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Колектор от м50б20 на м52б20
Hellrot написа:host написа:вакуума на сервото ? тва е опасно ако сервото ти изтърва
И аз в това се осъмних... и кво прайм ся? Друго серво?... спирачки има...
Така и така ще го сменяш, намери си серво от м3 с помпа и ръгай него. Подобрението в спирането е гарантирано
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани