Странен и сериозен проблем

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 19.03.2017
Пол: Мъж
Кара: E36 S50B32 swap w/ LSD 3.45
Мечтае да кара: E30 M3, E36 M3 (сбъдната)
Детайли за колата: Почти умряло е36 купе със сърдечна трансплантация на S50B32 от Е36 М3. Шперче, м-пакет, М-тех2 волан, ала-бала.

Странен и сериозен проблем

Мнение от Simeon Petkov » 17 Дек 2017, 20:06

Здравейте колеги. На скоро купих една Е36 с M52TUB28 от Е46 от Радослав Ц. от Нови Искър с един гаден проблем който уж първо беше от клапана на бенз. пари а после като я прехвърлихме и едва се прибрах каза, че можеби е ваноса и ако карам над 3к оборота няма да има проблеми... Открих и още много скрити проблеми, но както и да е.
Питах по групи, питах майстори, пробвах разни работи но проблема си продължава. Мотора е страшно некадърно сложен и инсталацията е просто нахврърляна. Дори OBD буксата са орязали...
Проблема се вижда на клипа. Появява се ако карам по-дълго време под 2500-3000 оборота. Губи мощност и оборотите играят. Задържаш педала и играят. Няма сила и забива муцуна. На студено палене почти 9/10 пъти го прави. Оправя понякога се като изгася и изчакам 2-3 минути и после пак запаля, но ако не я форсирам продължително над 3к пак почва. Понякога го прави и произволно. В последно време е по-зле и звучи все едно бърка цилиндрите и леко пука в колектора.
Допитвам се до вас, понеже така и не става ясно какво точно се случва. Според едни е дросел (а той си бачка), други казват че е стъпков мотор, ламбда, дебитомер, уплътнения на ваноси, изгорял резистор в компа (гледах и всикчо е ок), позиционните датчици, бобини и то стана целия двигател... Друга възможност ми казаха, че може да е от ASC-то понеже просто е орязано всичко и компа се шашка и затваря дросела произволно. Не може да се закачи на диагностика заради липсващата букса... Тези дни ще се заиграя да взема една и да я навържа, но и други колеги са имали същия проблем.
Пробвах да откачам и чистя почти всяка букса, от дебитомер и ламбди, до датчик кол. вал и на ваносите. Продухвах компа, мърдах кабеляци, чистих дебитомер...
Ако можете да хвърлите боб и поне малко насока да ми дадете какво да направя първо, ще съм ви много благодарен!!!
ПП: катализаторите са премахнати и сондите са със "залъгалки".

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 13.06.2016
Пол: Жена
Кара: BMW e36 <3

Re: Странен и сериозен проблем

Мнение от huskit0 » 18 Дек 2017, 17:01

При мен когато е работила, и я запаля пак, ако не я форсирам ми падат оборотите и гасне. Сега почна да го прави и без да е работила.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 19.03.2017
Пол: Мъж
Кара: E36 S50B32 swap w/ LSD 3.45
Мечтае да кара: E30 M3, E36 M3 (сбъдната)
Детайли за колата: Почти умряло е36 купе със сърдечна трансплантация на S50B32 от Е36 М3. Шперче, м-пакет, М-тех2 волан, ала-бала.

Re: Странен и сериозен проблем

Мнение от Simeon Petkov » 20 Дек 2017, 23:27

Никой ли няма идея?

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook