M52B25 - шлайфана глава с 0,45мм
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
M52B25 - шлайфана глава с 0,45мм
Здравейте,
Събирам тук един проектен мотор М52Б25 и понеже беше с духнала гарнитура, занесох главата да я проверят за пукнатини и да я шлайфат. Та пукнатини нямаше, но майстора каза, че е много крива и се е наложило да я пришлайфа с 0.45мм за да я изправи. Та въпросът ми е, дали ще има някакъв проблем, ако я монтоирам обратно със стандартна гарнитура? Теоретично би трябвало да има повече СС и с висок октан май ще е супер, притеснява ме обаче разстоянието на клапана до буталото, както и центровката. Дайте акъл!
Gesendet von meinem SM-A310F mit Tapatalk
Събирам тук един проектен мотор М52Б25 и понеже беше с духнала гарнитура, занесох главата да я проверят за пукнатини и да я шлайфат. Та пукнатини нямаше, но майстора каза, че е много крива и се е наложило да я пришлайфа с 0.45мм за да я изправи. Та въпросът ми е, дали ще има някакъв проблем, ако я монтоирам обратно със стандартна гарнитура? Теоретично би трябвало да има повече СС и с висок октан май ще е супер, притеснява ме обаче разстоянието на клапана до буталото, както и центровката. Дайте акъл!
Gesendet von meinem SM-A310F mit Tapatalk
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: M52B25 - шлайфана глава с 0,45мм
Единичен ванос ли е колега?
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: M52B25 - шлайфана глава с 0,45мм
Сложи я с най-дебелата гарнитура,мисля че нема да има никъв проблем.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: M52B25 - шлайфана глава с 0,45мм
BMWACSCHNITZER написа:Сложи я с най-дебелата гарнитура,мисля че нема да има никъв проблем.
A с нормална дали ще има?
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: M52B25 - шлайфана глава с 0,45мм
Едвали но аз бих сложил по-дебелата за по-сигурно Особенно важно е ако сложиш тънката гарнитура после да го зацепиш правилно,изпускателния вал в никъв случаи да не закъснява.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: M52B25 - шлайфана глава с 0,45мм
Някой може ли да даде инфо за по-дебелите гарнитури, под какъв номер да ги търся, различни варианти ли има или е само една?
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: M52B25 - шлайфана глава с 0,45мм
Е тая излиза по номер +0,3мм 11 12 1 726 622
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: M52B25 - шлайфана глава с 0,45мм
Да, мерси колега и аз я намерих и вече е поръчана. На Виктор Рейнц номерът е Art. Nr: 61-31940-10
На +0.3мм ще дойде всичко тамън. 0.15 под нормалното ама пък с по-високата компресия с високо октанов бензин ще е екстра
На +0.3мм ще дойде всичко тамън. 0.15 под нормалното ама пък с по-високата компресия с високо октанов бензин ще е екстра
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани