Мнение за 323i
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Ta4kata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 2.02.2011
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 и Мерцедес S КЛАСА
- Мечтае да кара: РЕТРО автомобил
Мнение за 323i
Колеги, малко мнение за 2,3 двигатела 170кс ! Падна ми БМВ Е36 323i На 123хим реални с пълна сервизна от приятел но този мотор ме притеснява много защото нищо не съм чувал знам за 2,0 за 2,5. 2,8. 3,0 но за 2,3 нищо . Заслужава ли си този мотор! Благодара
- streetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 466
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 320i
- Мечтае да кара: RS Cosworth
- Детайли за колата: M42B18
M54B22
Re: Мнение за 323i
Двигателят е M52B25. Нататък ще се справиш и сам
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.
- Ta4kata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 2.02.2011
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36 и Мерцедес S КЛАСА
- Мечтае да кара: РЕТРО автомобил
Re: Мнение за 323i
Благодаря колега, помогна ми много
- stormrider
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ М44Б19
- Мечтае да кара: Imperial Tie Fighter
- Детайли за колата: Стара баба с тояжка
Re: Мнение за 323i
Най хубавия мотор. Гори колкото 320 и върви почти колкото 328.
С много любов към децата!
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: Мнение за 323i
Доста е подценен 323i, но с всмукателен колектор от М50 и ремап ще върви колкото 28-цата Хубав мотор е, стига да е здрав. Изчети всичко за М52 и ще видиш къде са му слабите страни.
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Мнение за 323i
vladi_a_i написа:Ако не се лъжа след 98г. са с ризи блока
Аз също съм чел ,че вече двойния ванос е с ризи на блока..В крайна сметка добре ли е с тези ризи или не ?
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Мнение за 323i
На този с единичния ванос, разликата не беше ли само в хода на коляновия вал и височината на буталата, всичко друго идентично с м52б28?
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Мнение за 323i
M10 написа:На този с единичния ванос, разликата не беше ли само в хода на коляновия вал и височината на буталата, всичко друго идентично с м52б28?
точно така
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: Мнение за 323i
turbonetic написа:vladi_a_i написа:Ако не се лъжа след 98г. са с ризи блока
Аз също съм чел ,че вече двойния ванос е с ризи на блока..В крайна сметка добре ли е с тези ризи или не ?
Става много здрав
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
Re: Мнение за 323i
Стоманените ризи ги набиват след март 98ма година последните партиди на м52 мотора.
Има няколко достоверни факта за разпознаването на блока - дали е с никасил или е със стоманени ризи.
- позицията на датчика на коляновия вал е под стартера, а не отпред под вануса. И е с новата инсталация с букса закопчаваща не в датчика.
- някаква допълнителна завита планка с болт, където при никасилов блок липсва. Тук някой може да допълни инфото и да сложи снимка.
- номер на блока завършващ на 219, което важи както за 328, така и за 323:
Моята е по вин март 99та, а на блока имам и печат 9/8ма, но другия кръгъл печат/показващ седмицата предполагам/ не мога да го видя.
https://www.youtube.com/watch?v=bkHLgCjKUY8
Има няколко достоверни факта за разпознаването на блока - дали е с никасил или е със стоманени ризи.
- позицията на датчика на коляновия вал е под стартера, а не отпред под вануса. И е с новата инсталация с букса закопчаваща не в датчика.
- някаква допълнителна завита планка с болт, където при никасилов блок липсва. Тук някой може да допълни инфото и да сложи снимка.
- номер на блока завършващ на 219, което важи както за 328, така и за 323:
Моята е по вин март 99та, а на блока имам и печат 9/8ма, но другия кръгъл печат/показващ седмицата предполагам/ не мога да го видя.
https://www.youtube.com/watch?v=bkHLgCjKUY8
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Мнение за 323i
Моя двигател е 98г двоен ванос става ли за стъргане тоя мотор? Намислил съм да слагам ковани биелни основни и бутала + метална гарнитура..
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мнение за 323i
Моят мотор е 99-та, не помня кой месец. Датчика на вала не го помня къде беше ама нямам спомен да е на някакво завряно място. Планката с болта я имам, но мисля тя е за всички алусилови блокове.
Иначе като цяло ми е все тая дали е с ризи или не. Алусилът е достатъчно здраво покритие също.
Иначе като цяло ми е все тая дали е с ризи или не. Алусилът е достатъчно здраво покритие също.
Re: Мнение за 323i
bum_bum написа:Моят мотор е 99-та, не помня кой месец. Датчика на вала не го помня къде беше ама нямам спомен да е на някакво завряно място. Планката с болта я имам, но мисля тя е за всички алусилови блокове.
Иначе като цяло ми е все тая дали е с ризи или не. Алусилът е достатъчно здраво покритие също.
Датчикът е позициониран като при ТУ моторите - под щеката и е удобен за работа, стига да се поразглоби всичко от кутията до дросела. Но ако се сваля за пръв път, бая пцувни ще отнесе заради заводски бонуси по захващането му
Плюсът е, че е с отделен кабел и с новата инсталация като на ТУ моторите, която се продава отделно и е на поносима цена ~50 лева, ако човек има опасения в кабелите към датчиците.
До колкото разбрах има и 20кови блокове със стоманени ризи пак отговарящи на номер завършващ на 219. Значи всичко опира до последната година.
За алусилово покритие не знаех че слагат в м52 моторите, а само в m62. При М52 дават или да е никасил или стоманени ризи.
Пишат, че американските М52ки без изключение по години - са с изцяло стоманен/чугунов/ блок, докато само US z3 2800сс е с алуминиев блок със стоманени ризи с цел олекотяване.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12066
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Мнение за 323i
Мда, Z3 са с алуминиеви блокове в Щатите, всички останали с железни. Заради горивото им.
Алусилът според това, което сме нищили тук преди години се слага някъде от 1996-та. Въпреки, че други източници сочеха март 1998-ма. Вероятно да има и по-късни с никасил. Но английските са алусилови повечето заради гадното гориво там. Тия лесно се познават по планката, която имат под стартера.
За датчика нямам никакъв шанс да разбера, с М50 инсталация съм. Иначе 100 пъти е разглабян ама кой да се е сетил да тества поне с един магнит. Иначе си имам планка като за алусилов блок.
Алусилът според това, което сме нищили тук преди години се слага някъде от 1996-та. Въпреки, че други източници сочеха март 1998-ма. Вероятно да има и по-късни с никасил. Но английските са алусилови повечето заради гадното гориво там. Тия лесно се познават по планката, която имат под стартера.
За датчика нямам никакъв шанс да разбера, с М50 инсталация съм. Иначе 100 пъти е разглабян ама кой да се е сетил да тества поне с един магнит. Иначе си имам планка като за алусилов блок.
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани