Блокирал контактен ключ Е36 1995
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- BeeMWe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 19.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 635 Csi
Блокирал контактен ключ Е36 1995
Здравейте колеги,
Четох подобни теми, но не успях да се сблъскам с моя проблем от тази сутрин.
Качих се в колата, сложих ключа в патрона.
Воланът беше заключен, но като завъртях, всичко беше точно - воланът се отключи, даде си на контакт, свещите си подгряха (дизел е колата) и понеже подкачвам по два пъти, защото ми връща горивото дойде и проблемът.
Когато опитах да върна ключа обратно и евентуално да дам отново на контакт отказа.
КОЛАТА СИ ОСТАНА НА КОНТАКТ !!!
Въпреки това обаче УСПЯХ ДА ИЗВАДЯ КЛЮЧА ....
Пробвах да го пъхна пак и да завъртя назад, напред, но ефект - нулев.
Колата си стоеше на контакт, ключа си се изважда, но не може да се завърти на никъде.
Воланът си е отключен и може да се върти без да се заключва.
Понеже съм на работа, нямах време да се занимавам да разглобявам и извадих акумулатора и заключих колата.
За момента нямам никаква представа точно какъв би могъл да е проблемът и как да го отстраня, затова ви моля за съвет или евентуална помощ.
Благодаря ви предварително.
Четох подобни теми, но не успях да се сблъскам с моя проблем от тази сутрин.
Качих се в колата, сложих ключа в патрона.
Воланът беше заключен, но като завъртях, всичко беше точно - воланът се отключи, даде си на контакт, свещите си подгряха (дизел е колата) и понеже подкачвам по два пъти, защото ми връща горивото дойде и проблемът.
Когато опитах да върна ключа обратно и евентуално да дам отново на контакт отказа.
КОЛАТА СИ ОСТАНА НА КОНТАКТ !!!
Въпреки това обаче УСПЯХ ДА ИЗВАДЯ КЛЮЧА ....
Пробвах да го пъхна пак и да завъртя назад, напред, но ефект - нулев.
Колата си стоеше на контакт, ключа си се изважда, но не може да се завърти на никъде.
Воланът си е отключен и може да се върти без да се заключва.
Понеже съм на работа, нямах време да се занимавам да разглобявам и извадих акумулатора и заключих колата.
За момента нямам никаква представа точно какъв би могъл да е проблемът и как да го отстраня, затова ви моля за съвет или евентуална помощ.
Благодаря ви предварително.
- BeeMWe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 19.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 635 Csi
Re: Блокирал контактен ключ Е36 1995
Здравейте колеги,
След близо 2 седмици разглобяване (защото се налага и на работа да ходя) съм на път да разреша проблема.
1. Свалих патрона с много зор, защото беше блокирал изцяло и само превърташе в леглото и следователно трудно успях да го завъртя на първа степен, но някак си се получи. След като го извадих установих, че патронът сам по себе си блокира и не върви нормално. Реших да посетя ключар, който ми каза, че ако направим нов ключ, понеже моят е силно износен, всичко ще се оправи. Съгласих се, направих ключ, вкарахме го в патрона и той тръгна. Когато обаче го поставих обратно на мястото му - отново блокира всичко.
2. Тогава реших да сваля цялата конзола под волана. Сваля се относително лесно. При разглабянето на самата конзола установих, че механизмът за заключване на волана е строшен. Едното от зъбчетата, които издърпват самия блокаж беше отчупено. Реших да изолирам заключващия механизъм, като отстраня всичко и оставя единствено оста, която свързва патрона с клемореда. Отново сглобих всичко и отново целият механизъм (патронът) блокира.
3. Стигна се и до варианта с намиране на целия корпус втора ръка за около 30-40 лева. Купих го и всичко по него си работи - заключващ механизъм, патрон (неговия си), пружинки и т.н. Когато опитах да сменя патроните (да сложа моя), за да не ходя с една връзка ключове, всичко отново блокира.
Изводът ми в крайна сметка е, че независимо, че разглобен, моят патрон работи, това не означава, че ще работи нормално и поставен в корпуса - явно си има проблем и се налага да се ревизира.
Това, което обмислям да направя, обаче, е да сглобя целият нов механизъм, който закупих с "новия" патрон, а в последствие ще го дам на ключар, за да го пренареди по ключа за стария патрон. Това удоволствие ще ми струва около 20 - 30 лева.
Надявам се темата, колкото и постна да е, да помогне на някой, който се нуждае от съвет или помощ при подобен проблем.
След близо 2 седмици разглобяване (защото се налага и на работа да ходя) съм на път да разреша проблема.
1. Свалих патрона с много зор, защото беше блокирал изцяло и само превърташе в леглото и следователно трудно успях да го завъртя на първа степен, но някак си се получи. След като го извадих установих, че патронът сам по себе си блокира и не върви нормално. Реших да посетя ключар, който ми каза, че ако направим нов ключ, понеже моят е силно износен, всичко ще се оправи. Съгласих се, направих ключ, вкарахме го в патрона и той тръгна. Когато обаче го поставих обратно на мястото му - отново блокира всичко.
2. Тогава реших да сваля цялата конзола под волана. Сваля се относително лесно. При разглабянето на самата конзола установих, че механизмът за заключване на волана е строшен. Едното от зъбчетата, които издърпват самия блокаж беше отчупено. Реших да изолирам заключващия механизъм, като отстраня всичко и оставя единствено оста, която свързва патрона с клемореда. Отново сглобих всичко и отново целият механизъм (патронът) блокира.
3. Стигна се и до варианта с намиране на целия корпус втора ръка за около 30-40 лева. Купих го и всичко по него си работи - заключващ механизъм, патрон (неговия си), пружинки и т.н. Когато опитах да сменя патроните (да сложа моя), за да не ходя с една връзка ключове, всичко отново блокира.
Изводът ми в крайна сметка е, че независимо, че разглобен, моят патрон работи, това не означава, че ще работи нормално и поставен в корпуса - явно си има проблем и се налага да се ревизира.
Това, което обмислям да направя, обаче, е да сглобя целият нов механизъм, който закупих с "новия" патрон, а в последствие ще го дам на ключар, за да го пренареди по ключа за стария патрон. Това удоволствие ще ми струва около 20 - 30 лева.
Надявам се темата, колкото и постна да е, да помогне на някой, който се нуждае от съвет или помощ при подобен проблем.
- BeeMWe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 19.07.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 TDS
- Мечтае да кара: BMW 635 Csi
Re: Блокирал контактен ключ Е36 1995
Снощи разбрах какъв точно е проблемът и на моя патрон.
Оказа се, че патронът влиза много навътре в корпуса (със заключващия механизъм), при което сивата пластмаса (с червеничкото), която е отстрани, не може да се изтласка от улеите на самия патрон и блокира, при което е невъзможно да се завърти ключа.
Вариант е да се подложи шайба между патрона и корпуса (не повече от милиметър) или патрона да се застопори с винтче на подходящото разстояние.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Блокирал контактен ключ Е36 1995
Моето мнение е: Подлагай шайба! Ще изкара още доста години!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани