м50б20 гърми в колекторите
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- mambata_943
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 221
- Регистриран на: 2.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: квото дойде
м50б20 гърми в колекторите
Гледах,че има такива теми, но не намерих някой да е казал от какво точно е.
Така, като запаля, колата гърми и вади маркуча на стъпковия мотор, почват едни пушеци от капака, хората ме гледат,стряскат се и т.н
Прави го само и единствено като паля сутрин или след като съм я карал и е стояла час,два,пет - няма значение.
Преди го правеше един път в годината и то само лятото и го преживявах, но отскоро започна през ден, два, всеки ден
Ходих на диагностика - нищо, дъргела е 91-ва година и явно не е от умните автомобили.
Гледахме бобините с осцилоскоп (мисля, че така се казваше уреда) и пак нищо - работят си нормално.
Колата има газoв инжекцион,няколко дена вадех маркуча на газта след като я загася и после преди да запаля пак го слагах, уж да не пълни колекторите с газ и от там да стават детонации, но пак гърми - и това го изключваме.
Гофрето беше леко сцепено, купих ново, няколко дена не гърмеше, аз се радвах, но един ден..тази радост свърши, когато изгърмя като лънч контрол
Свещите са Бош Иридиеви, на около 30км са, мисля, че им даваха 100к живот, но не мисля да ги карам толкова. Не съм ги гледал дали са омаслени, не ми дойде на акъла, но преди да сложа иридиевите, старите бяха омаслени, смених гарнитурата на капака на клапаните, проблема с омаслените свещи се оправи, но и след това е гърмяла, макар и рядко, та, не знам дали може да е от това изобщо.
Установихме,че ламбд сондата ми не работи, в понеделник ще сложим друга, дали може да е от нея? Нея така или иначе ще я сменям, защото напоследък под 13л. извън градско и под 20л. градско, не мога да я сваля. Предполагам, че високият разход е от нея, иначе си върви нормално, не мени обороти..
Друго не се сещам в момента да сме проверявали, някакви предложения?
Поздрави !
Така, като запаля, колата гърми и вади маркуча на стъпковия мотор, почват едни пушеци от капака, хората ме гледат,стряскат се и т.н
Прави го само и единствено като паля сутрин или след като съм я карал и е стояла час,два,пет - няма значение.
Преди го правеше един път в годината и то само лятото и го преживявах, но отскоро започна през ден, два, всеки ден
Ходих на диагностика - нищо, дъргела е 91-ва година и явно не е от умните автомобили.
Гледахме бобините с осцилоскоп (мисля, че така се казваше уреда) и пак нищо - работят си нормално.
Колата има газoв инжекцион,няколко дена вадех маркуча на газта след като я загася и после преди да запаля пак го слагах, уж да не пълни колекторите с газ и от там да стават детонации, но пак гърми - и това го изключваме.
Гофрето беше леко сцепено, купих ново, няколко дена не гърмеше, аз се радвах, но един ден..тази радост свърши, когато изгърмя като лънч контрол
Свещите са Бош Иридиеви, на около 30км са, мисля, че им даваха 100к живот, но не мисля да ги карам толкова. Не съм ги гледал дали са омаслени, не ми дойде на акъла, но преди да сложа иридиевите, старите бяха омаслени, смених гарнитурата на капака на клапаните, проблема с омаслените свещи се оправи, но и след това е гърмяла, макар и рядко, та, не знам дали може да е от това изобщо.
Установихме,че ламбд сондата ми не работи, в понеделник ще сложим друга, дали може да е от нея? Нея така или иначе ще я сменям, защото напоследък под 13л. извън градско и под 20л. градско, не мога да я сваля. Предполагам, че високият разход е от нея, иначе си върви нормално, не мени обороти..
Друго не се сещам в момента да сме проверявали, някакви предложения?
Поздрави !
Re: м50б20 гърми в колекторите
Смуче въздух след дебитомера. Било спукан колектор, гарнитурките към главата, гофре...
Последна промяна BMW_325i на 15 Ное 2017, 21:48, променена общо 1 път
Евала на тунинга! Тунинговайте при нас!
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: м50б20 гърми в колекторите
Колега виж с друг маркуч на стъпковия мотор. Миналата седмица ми гърмеше в смукателя все едно има стотинки в него и се оказа нацъфтял и скъсан маркуч.
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- BLUE_999
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: м50б20 гърми в колекторите
Колега прегледай всички вьздушни маркучи много вероятно е да смуче паразитен вьздух
- mambata_943
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 221
- Регистриран на: 2.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: квото дойде
Re: м50б20 гърми в колекторите
Малко се позабавих с отговора, но нямах време да пиша
Така, май всички се оказахте прави, маркуча от долната страна беше нацъфкан леко, смених го и съм я палил около 20 пъти откакто съм писал и не е гърмяла, дано да е било това проблема
Не остана време за сондата, скоро ще я сменям и нея. Предполагам, от нея ми гори като ламя ? Около 20л/100км си попийва
Газаджията я гледа с компютъра и всичко си е наред, върви си нормално, не съм я засичал на бензин, но мисля, че ще е същата работа
Така, май всички се оказахте прави, маркуча от долната страна беше нацъфкан леко, смених го и съм я палил около 20 пъти откакто съм писал и не е гърмяла, дано да е било това проблема
Не остана време за сондата, скоро ще я сменям и нея. Предполагам, от нея ми гори като ламя ? Около 20л/100км си попийва
Газаджията я гледа с компютъра и всичко си е наред, върви си нормално, не съм я засичал на бензин, но мисля, че ще е същата работа
- BLUE_999
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: м50б20 гърми в колекторите
Като смениш сондата сьс сигорност ще свали разхода
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани