Проблем с перка за климатик м52б28

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.09.2014
Пол: Мъж

Проблем с перка за климатик м52б28

Мнение от Beamer_E30 » 22 Окт 2017, 14:03

Здравейте колеги. Колата е е36 м43б18 с ел. перка без виско с двузонов климатроник. Смених мотора с м52б28 от е39. Купих инсталация за мотора от м52 от е36, сложих я всичко си е наред. Сложих климатична перка от 6 цилиндъра. Перката когато има нужда си сработва втора степен. Свързах климатика..тръгва духа студено, но перката не тръгва на първа степен ... Смених перката с друга въпреки че и двете работят, но няма резултат. Когато окъся кабелите на буксата на темп. датчика на радиатора тръгва втора степен, но на първа степен не реагира нито реле нито перка. Пробвах с комп от е36 отново без резултат. Когато махна релето на първата степен и окъся пиновете които релето свързва перката тръгва на първа степен ...
Някой да има идея къде греша ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 4.04.2009
Местоположение: Лом
Пол: Мъж
Кара: кУлУлО

Re: Проблем с перка за климатик м52б28

Мнение от ///Mechov » 22 Окт 2017, 16:03

Ти сам си си отговорил . Като махнеш релето и замостиш тръгва . Значи търсиш проблема или в релето , или в инсталацията около него . Разгледай ел. схемите или от сервизното ръководство , или от Аутодата .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: Проблем с перка за климатик м52б28

Мнение от The Heartlistener » 22 Окт 2017, 17:07

Доколкото си спомням имаше разлика в активацията на релето за първа степен при коли с шестцилиндрови и четирицилиндрови мотори. При четирицилиндровите релето ниска скорост е четирипиново, при шестаците - петпиново, като на петия пин идва сигнала на маса от компа за пуска на първа степен при включване на климатика. При теб от кръглото Х20 инсталацията през бушониерата си е старата с четирипиновото реле.
Отвори етм-а за 36 на AUXILIARY FAN, там ги имаше отделно двете и ще се ориентираш.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 25.09.2014
Пол: Мъж

Re: Проблем с перка за климатик м52б28

Мнение от Beamer_E30 » 31 Окт 2017, 20:45

Разрешихме проблема. Оказа се че релетата са еднакви на 4 и 6 цилиндъра с 5 пина си е само че в бушониерата са 4.. както и да е пуснахме 5-ти пин от Х20 за да може да се пуска първа степен по температура, отделно свързахме един пин с друг от Х20 за да може да тръгва първа степен на перката като се пусне климатика.
Мерси много за отделеното време. Тоя ЕТМ е супер полезен.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook