Проблем с вакуми м52
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Проблем с вакуми м52
Здравейте колеги. Преди няколко дни свалях всмукателните колектори (e36, m52b20, 1995) и когато дойде време да ги слагам бях забравил кой вакум от къде е... От долу под колектора има място за 3 маркуччета по дебелото е за бензиновите пари (то няма как да се обърка) но на другите 2 малки места забравих кое къде се слага. Гледам в Интернет едното е някакъв вакум който идва от рейката но другото го нямам аз пише че е за някаква (pump system secondary air) аз не помня там да е имало някаква шлауфка... и го оставих така но колата започна да държи високи обороти понякога и при подаване на газ после много бавно падат оборотите. Дали е имало някаква тапичка там някой по-запознат да каже???
ето така са свързани в момента
ето така са свързани в момента
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: Проблем с вакуми м52
Да, на едно от малките трябва да има тапа при теб. Ползва се на 28ците за затваряне на клапатата на гърнето. Дръжи ти високи обороти защото смуче въздуш от там сега. Сложи му късо маркуче и затапи другия край с малко винтче.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Проблем с вакуми м52
Запуших дупката но пак същото... Пали и оборотите си застават където трябва, подавам газ и след това стрелката застава на 1200 1300 оборота. Също така много бавно падат оборотите... На какво може да се дължи това???
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Проблем с вакуми м52
Не е свързано с вакуумите, но също дава отражение... Почисти си дебитомера и огледай ботуша гумения му... Както страните към дебитомера, така и към дросела и моторчето за празен ход... Също и него може да промиеш и почистиш. Не твърдя, че е от това но лесно и бързо се прави и веднага ще разбереш дали е от тези неща.
Само със спрей за дебитомер чисти дебитомера, никакъв друг, че да не купуваш после нов.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Само със спрей за дебитомер чисти дебитомера, никакъв друг, че да не купуваш после нов.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Проблем с вакуми м52
Когато свакях колекторите стъпковото моторче го промих с бензин най-идеално... Гофрето е здраво на 100% само не съмнява маркуча който идва от стъпковия мотор към гофрето но ще го видя и него
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани