Проблем с вакуми м52

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Проблем с вакуми м52

Мнение от Hellrot » 20 Окт 2017, 12:35

Здравейте колеги. Преди няколко дни свалях всмукателните колектори (e36, m52b20, 1995) и когато дойде време да ги слагам бях забравил кой вакум от къде е... От долу под колектора има място за 3 маркуччета по дебелото е за бензиновите пари (то няма как да се обърка) но на другите 2 малки места забравих кое къде се слага. Гледам в Интернет едното е някакъв вакум който идва от рейката но другото го нямам аз пише че е за някаква (pump system secondary air) аз не помня там да е имало някаква шлауфка... и го оставих така но колата започна да държи високи обороти понякога и при подаване на газ после много бавно падат оборотите. Дали е имало някаква тапичка там някой по-запознат да каже???
ето така са свързани в момента
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: Alfa 159 JTD :(
Мечтае да кара: настрани

Re: Проблем с вакуми м52

Мнение от maxpower » 20 Окт 2017, 16:07

Да, на едно от малките трябва да има тапа при теб. Ползва се на 28ците за затваряне на клапатата на гърнето. Дръжи ти високи обороти защото смуче въздуш от там сега. Сложи му късо маркуче и затапи другия край с малко винтче.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Re: Проблем с вакуми м52

Мнение от Hellrot » 22 Окт 2017, 9:50

Запуших дупката но пак същото... Пали и оборотите си застават където трябва, подавам газ и след това стрелката застава на 1200 1300 оборота. Също така много бавно падат оборотите... На какво може да се дължи това???
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Проблем с вакуми м52

Мнение от host » 22 Окт 2017, 12:37

Не е свързано с вакуумите, но също дава отражение... Почисти си дебитомера и огледай ботуша гумения му... Както страните към дебитомера, така и към дросела и моторчето за празен ход... Също и него може да промиеш и почистиш. Не твърдя, че е от това но лесно и бързо се прави и веднага ще разбереш дали е от тези неща.

Само със спрей за дебитомер чисти дебитомера, никакъв друг, че да не купуваш после нов.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Re: Проблем с вакуми м52

Мнение от Hellrot » 22 Окт 2017, 13:20

Когато свакях колекторите стъпковото моторче го промих с бензин най-идеално... Гофрето е здраво на 100% само не съмнява маркуча който идва от стъпковия мотор към гофрето но ще го видя и него
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook