бензин трудно пали -сензори за температура въздух и антифри
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
бензин трудно пали -сензори за температура въздух и антифри
Здравейте колеги...от извесно време ползвам две бмв-та 318 мотор м40 и един компакт 318ти - м42
Сутрин, при първото палене за деня и двете коли палят много трудно - въртя на стартер около 5-6-7 секунди докато колата запали.
Закачих ги на диагностика ИНПА и еднакъв проблем забелязвам и при двете...
Когато колата е на контакт инпата показва, захранване 0 волта, темп. на въздуха минус 30 градуса и темп. на охлаждаща течност също минус 30 градуса..което предполагам, че дави колата с бензин и затова не може да запали....
Впоследствие след като запаля на стартер - стойностите са оправят 13,8 волат и реални стойности на въздух и вода
Закачих и другото ми бмв е39 523 бензин - всичко си е нормално на контакт си показва 11,89 волта и съответно реални температури на въздуха и водата..
Мерих дали стига захранване до датчиците на контакт - и всичко е нормално...немога да разбера защо преди да запали показват минус 30 градуса и заради това "предполага" да палят много трудно..
Ако някой има идея за разрешаване на случа, ще съм благодарен да я сподели...
Благодаря предварително..
Сутрин, при първото палене за деня и двете коли палят много трудно - въртя на стартер около 5-6-7 секунди докато колата запали.
Закачих ги на диагностика ИНПА и еднакъв проблем забелязвам и при двете...
Когато колата е на контакт инпата показва, захранване 0 волта, темп. на въздуха минус 30 градуса и темп. на охлаждаща течност също минус 30 градуса..което предполагам, че дави колата с бензин и затова не може да запали....
Впоследствие след като запаля на стартер - стойностите са оправят 13,8 волат и реални стойности на въздух и вода
Закачих и другото ми бмв е39 523 бензин - всичко си е нормално на контакт си показва 11,89 волта и съответно реални температури на въздуха и водата..
Мерих дали стига захранване до датчиците на контакт - и всичко е нормално...немога да разбера защо преди да запали показват минус 30 градуса и заради това "предполага" да палят много трудно..
Ако някой има идея за разрешаване на случа, ще съм благодарен да я сподели...
Благодаря предварително..
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: бензин трудно пали -сензори за температура въздух и анти
Замери ръчно с мултицет стойностите на датчиците преди да си палил.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: бензин трудно пали -сензори за температура въздух и анти
Поне напрежение трябва да показва както трябва! Няма и логика,датчиците да не дават правилни показания преди запалване! От "тяхна гледна точка",почти нищо не се променя! Захранването от 12,2В на контакт,примерно,става 14В след като запали,примерно! Нищо друго!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: бензин трудно пали -сензори за температура въздух и анти
ildivvy написа:Поне напрежение трябва да показва както трябва! Няма и логика,датчиците да не дават правилни показания преди запалване! От "тяхна гледна точка",почти нищо не се променя! Захранването от 12,2В на контакт,примерно,става 14В след като запали,примерно! Нищо друго!
Разликата е,че при палене и работа двигателя стопля съответни и датчиците ..
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: бензин трудно пали -сензори за температура въздух и анти
Възможно е,но това едва ли става веднага след като запали! Поне аз така разбрах,че ставало...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- jorji6i6i
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 167
- Регистриран на: 25.10.2009
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: M50B20 E36
- Мечтае да кара: M3
Re: бензин трудно пали -сензори за температура въздух и анти
да. става веднага след запалване...веднага се променят стойностите...като изгася веднага пак си стават на -30 градуса и акумулатора на 0 волта
- BABHOMED
- ентусиаст
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: бензин трудно пали -сензори за температура въздух и анти
BABHOMED написа:Замери ръчно с мултицет стойностите на датчиците преди да си палил.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани