Смяна на колонки в кората на Е36 седан 1997г. насока
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- silverstone
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
Смяна на колонки в кората на Е36 седан 1997г. насока
Здравейте,
усещам жужене на задна лява колонка, тази която е на кората зад седалката. Дайте някаква насока как мога да стигна до задните колони на Е36 седан 1997? Явно не е от към багажника или поне не си представям как, трябва ли да се сваля задната облегалка?
Благодаря.
усещам жужене на задна лява колонка, тази която е на кората зад седалката. Дайте някаква насока как мога да стигна до задните колони на Е36 седан 1997? Явно не е от към багажника или поне не си представям как, трябва ли да се сваля задната облегалка?
Благодаря.
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Смяна на колонки в кората на Е36 седан 1997г. насока
Сваляш декоративната решетка отгоре и гледаш за 4 винта, които държат кутията с говорителя развиваш ги и пада цялата кутия в багажника (нямам спомен дали можеше да се извади само говорителя мисля, че може ако не сваляш цялата кутия).
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- silverstone
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
Re: Смяна на колонки в кората на Е36 седан 1997г. насока
Мерси, добре че не се сваля облегалката, като видях с какви болтове е захваната остава да разбера как да махна решетките, отдолу не си представям кое ще изпадне като кутия, струва ми се че това си е метална греда част от купето..
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Смяна на колонки в кората на Е36 седан 1997г. насока
Задните говорители заводско са в кутии, които се виждат в багажника. Едни черни и те са захванти за металната греда. Иначе не съм сигурен дали и декоративните решетки не бяха с винтчета.
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Смяна на колонки в кората на Е36 седан 1997г. насока
Декоративните решетки се свалят като се дърпат в задната част, тая към стъклото. Видиите които държат кутиите са 2.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Смяна на колонки в кората на Е36 седан 1997г. насока
~Мишо~ написа:Декоративните решетки се свалят като се дърпат в задната част, тая към стъклото. Видиите които държат кутиите са 2.
Точно така
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Смяна на колонки в кората на Е36 седан 1997г. насока
А принципно какви други колонки могат да се хванат в същите кутии за по-добър звук или някакви други идей.
Сега се замислих и ми стана интересно?
Сега се замислих и ми стана интересно?
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Смяна на колонки в кората на Е36 седан 1997г. насока
mafiata_ написа:А принципно какви други колонки могат да се хванат в същите кутии за по-добър звук или някакви други идей.
Сега се замислих и ми стана интересно?
Фланци и елипси 6х9, фабричните бяха някакъв кофти размер 4.5" или нещо от сорта и май няма особено голям избор.
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- laary
- младши ентусиаст
- Мнения: 295
- Регистриран на: 11.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E 91 325d
- Мечтае да кара: Z8
Re: Смяна на колонки в кората на Е36 седан 1997г. насока
mafiata_ написа:А принципно какви други колонки могат да се хванат в същите кутии за по-добър звук или някакви други идей.
Сега се замислих и ми стана интересно?
На купето са кръгли и един Херц 10 см. би стоял добре!
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Смяна на колонки в кората на Е36 седан 1997г. насока
shlosera написа:mafiata_ написа:А принципно какви други колонки могат да се хванат в същите кутии за по-добър звук или някакви други идей.
Сега се замислих и ми стана интересно?
Фланци и елипси 6х9, фабричните бяха някакъв кофти размер 4.5" или нещо от сорта и май няма особено голям избор.
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
https://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0% ... fa3855d7.1
http://aval-bg.com/739/%D0%90%D0%B4%D0% ... W+%D0%9536
за такива преходници говори колегата че да не се объркаш като търсиш. Реално на преходниците монтираш елипсите, а към купето на тия кутии им съвпадат монтажните места с оригиналните и може да си ползваш оригиналните капаци отгоре и всичко си изглежда фабрично после от купето и културно в багажника.
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Смяна на колонки в кората на Е36 седан 1997г. насока
Супер
това искам и да постигна оригинален вид
това искам и да постигна оригинален вид
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Смяна на колонки в кората на Е36 седан 1997г. насока
mafiata_ написа:Супер
това искам и да постигна оригинален вид
Ако искаш утре мога да ти пусна снимки как стои на живо с такива преходници.
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Смяна на колонки в кората на Е36 седан 1997г. насока
Ако ти се занимава щракни някоя снимка интрересно ще ми е да видя как стоят.
- silverstone
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
Re: Смяна на колонки в кората на Е36 седан 1997г. насока
Привет , всичко бе така както казахте - решетката се сваля от задния край и се бута напред ( към задната облегалка) , две види, една метална скоба и буксичката.
Самото тяло е съставено от 2 части . За зла беда - слепени със задаво лепило . Минах ръбчето 2-3 обиколки с горещ въздух , отвих винта отдолу се се разтвори.
Както предполагах , скъсала се е. Сега въпросът е как да я сваля културно саматa колонка ( кръглото) има ли изобщо такава възможност? Иначе за некултурния начин- със секачите прас-прас и ще я махна. Но не ми се ще така. Оpигиналните са Nokia 4ома. Ето три снимки,изглежда всичко да е отлято на едно..
Самото тяло е съставено от 2 части . За зла беда - слепени със задаво лепило . Минах ръбчето 2-3 обиколки с горещ въздух , отвих винта отдолу се се разтвори.
Както предполагах , скъсала се е. Сега въпросът е как да я сваля културно саматa колонка ( кръглото) има ли изобщо такава възможност? Иначе за некултурния начин- със секачите прас-прас и ще я махна. Но не ми се ще така. Оpигиналните са Nokia 4ома. Ето три снимки,изглежда всичко да е отлято на едно..
- silverstone
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Свети Влас
- Пол: Мъж
- Кара: E90 320i N46 седан
- Мечтае да кара: чисто ново BMW
- Детайли за колата: E 36 седан 9/1997г т.син 320i M52B20
Е 36 кабриолет 7/1996 сив M52B23
Е 90 седан 7.2006 сив 320i N46
Re: Смяна на колонки в кората на Е36 седан 1997г. насока
Почти 24 часа след свалянето на кутията , вече подмених колоните. На прибиране след работа минах през Технополис. Консултантът ме насочи към този модел, след като му разясних размерите които ми трябват и уточних, че съм музикален инвалид, просто искам да свири чисто и да не "грачи" и резонира. Та насочи ме към Авто колони PIONEER TS-G1332I , няма да давам линк да не се приеме за реклама. Цената е 49 лв.
След вечеря започнах с монтажа. Прилагам малко снимки, според мен стана добре и най- важното / поне за мен/ запазих оригиналния си вид. Утре ще видя как свири и ще сваля втората кутия да повторя упражнението.
Тъй като никой не даде информация, мога ли да сваля само колоната, тръгнах както бях замислил вчера. Всъщност няма начин да се свали по друг начин.
След като се "Свали" остава обръч върху който ще се закрепи новата. По обръча има остатък от лепило и разпаднала се гума от пръстена на старата колона. Тъй като нямах под ръка друго напръсках го с ВД40 и го изчистих от обръча.
Старата и новата, има известна разлика.
удобна за монтаж джаджа
Всичко се случва под зоркия поглед на котарака / и той е със задно /
С видии 10мм и шайба. Така се врязаха в немската пластмаса, че май ще е вечно. Мислих да мина и със силикон по ръба, но като усетих как хванаха, няма смисъл.
Нагорещих пак лепилото и го захлупих капака отгоре. За по- голяма сигурност, минах една обиколка по ръба със изолирбанд Тesa.
още вчера при свалянето забелязах, че черната дунапренена лента, вече не е дунапренена а някаква лепкава и в никакъв случай еластична
Реших да я сменя с нова, но бяла. Тъй като не се вижда, не смятам че е проблем. Отлепих черната и на нейно място сложих тази, пак на Tesa.
Получи се добре и сполучливо.
Утре ще я монтирам в колата. Постарах се да запазя оригиналния вид пък и си уплътних петък вечер
След вечеря започнах с монтажа. Прилагам малко снимки, според мен стана добре и най- важното / поне за мен/ запазих оригиналния си вид. Утре ще видя как свири и ще сваля втората кутия да повторя упражнението.
Тъй като никой не даде информация, мога ли да сваля само колоната, тръгнах както бях замислил вчера. Всъщност няма начин да се свали по друг начин.
След като се "Свали" остава обръч върху който ще се закрепи новата. По обръча има остатък от лепило и разпаднала се гума от пръстена на старата колона. Тъй като нямах под ръка друго напръсках го с ВД40 и го изчистих от обръча.
Старата и новата, има известна разлика.
удобна за монтаж джаджа
Всичко се случва под зоркия поглед на котарака / и той е със задно /
С видии 10мм и шайба. Така се врязаха в немската пластмаса, че май ще е вечно. Мислих да мина и със силикон по ръба, но като усетих как хванаха, няма смисъл.
Нагорещих пак лепилото и го захлупих капака отгоре. За по- голяма сигурност, минах една обиколка по ръба със изолирбанд Тesa.
още вчера при свалянето забелязах, че черната дунапренена лента, вече не е дунапренена а някаква лепкава и в никакъв случай еластична
Реших да я сменя с нова, но бяла. Тъй като не се вижда, не смятам че е проблем. Отлепих черната и на нейно място сложих тази, пак на Tesa.
Получи се добре и сполучливо.
Утре ще я монтирам в колата. Постарах се да запазя оригиналния вид пък и си уплътних петък вечер
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани