Позасилване м52б20...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от ares2 » 11 Сеп 2017, 16:22

спор няма никакъв за това дали си струва или не да правиш нещо с б20. ние от години знаем; че този мотор на фона на другите модификации е по слаб. в същото време е мн повече от всичко заобикалящо ни по пътя :). проблем си остава регистрацията на колата и от там идва идеята ми за промяна вътре. няма да тръгна да правя технотест на кола на 20 години и да кача 40 коня.
все пак да видим по същество в темата какво би могло да се направи и как точно.
не съм се занимавал никога с тези строук истории и исках да разбера какво би станало с вал и биели на 2.8 в б20 блока?
какви са отзивите? негативите? възможни проблеми? какво още евентуално да се промени?
знаем се добре от години тук и на всеки му е ясно колко дефорсирани са стандартните версии на всеки мотор бмв. потенциял има винаги да се мръдне малко нагоре
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 7.03.2017
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E36 M42B19 Kompressor

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от SHERP » 12 Сеп 2017, 7:52

ares2 написа:спор няма никакъв за това дали си струва или не да правиш нещо с б20. ние от години знаем; че този мотор на фона на другите модификации е по слаб. в същото време е мн повече от всичко заобикалящо ни по пътя :). проблем си остава регистрацията на колата и от там идва идеята ми за промяна вътре. няма да тръгна да правя технотест на кола на 20 години и да кача 40 коня.
все пак да видим по същество в темата какво би могло да се направи и как точно.
не съм се занимавал никога с тези строук истории и исках да разбера какво би станало с вал и биели на 2.8 в б20 блока?
какви са отзивите? негативите? възможни проблеми? какво още евентуално да се промени?
знаем се добре от години тук и на всеки му е ясно колко дефорсирани са стандартните версии на всеки мотор бмв. потенциял има винаги да се мръдне малко нагоре

Ако този уйкенд успем да настроим едно 2.0 с карантия от 2.8 ще ти пусна клип да видиш как върви ;)
Аматьор/Любител в чипС тунинга :mhihi: :wave: :lalala:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от Hellrot » 13 Сеп 2017, 0:46

Здравейте... Виждам че темата се развива доста добре и информацията за валове и строук няма да ми е излишна за напред. А сега по темата... сложих колекторите от ,,пропартс,, и да ви кажа няма особено голяма разлика...може би една идейка повече във високите (не сложих термо лента)...Не знам но повече подобрение видях когато сложих 2.8 генерацията от колкото сега
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от ogata » 13 Сеп 2017, 4:07

Кат стигнеш до маховика, свиркай, че имам тука един :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от Nukem » 13 Сеп 2017, 19:17

Аз се чудя от тази термо лента има ли наистина смисъл, главно за намаляване на температурата в коша ме интересува, че като е загряла колата е доста горещо и доста излоации и т.н се изпичат с времето.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 7.03.2017
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E36 M42B19 Kompressor

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от SHERP » 13 Сеп 2017, 20:33

Nukem написа:Аз се чудя от тази термо лента има ли наистина смисъл, главно за намаляване на температурата в коша ме интересува, че като е загряла колата е доста горещо и доста излоации и т.н се изпичат с времето.

Аз преди се бях заиграл да меря и имах разлика 15 градуса в коша на чугунен изпускател,на стоманен трябва да е повече.
Аматьор/Любител в чипС тунинга :mhihi: :wave: :lalala:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от Nukem » 13 Сеп 2017, 21:21

Ако е толкова си заслужавя, ще я направя тази интервенция като се прибера. Мерси за инфо-то.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 7.03.2017
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E36 M42B19 Kompressor

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от SHERP » 14 Сеп 2017, 7:46

SHERP написа:
Nukem написа:Аз се чудя от тази термо лента има ли наистина смисъл, главно за намаляване на температурата в коша ме интересува, че като е загряла колата е доста горещо и доста излоации и т.н се изпичат с времето.

Аз преди се бях заиграл да меря и имах разлика 15 градуса в коша на чугунен изпускател,на стоманен трябва да е повече.

Сега съм с метален тънкостенен и предстой да сложа лента,и ще видя колко градуса ще свали в този случай ;) Двоумя се още титаниева или керамична да е лентата.
Аматьор/Любител в чипС тунинга :mhihi: :wave: :lalala:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '97 328i cabrio
Мечтае да кара: E24 M6

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от BMWACSCHNITZER » 17 Сеп 2017, 1:01

Правил съм вече една 20ка с колектор от М50Б20 и два вала 240 градуса + ремап,доста прилично върви като за 20ка ама във високите.В ниските никва я няма но хубавото е че тия части ако си купиш 2,8 примерно ги прехвърляш за 2 часа и гаааз. :mhihi: Ако имаш интерес за ремап пиши на ЛС ;-)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от Hellrot » 17 Сеп 2017, 1:34

BMWACSCHNITZER написа:Правил съм вече една 20ка с колектор от М50Б20 и два вала 240 градуса + ремап,доста прилично върви като за 20ка ама във високите.В ниските никва я няма но хубавото е че тия части ако си купиш 2,8 примерно ги прехвърляш за 2 часа и гаааз. :mhihi: Ако имаш интерес за ремап пиши на ЛС ;-)

Ремапа мисля да е по натам. А вървенето в ниските мисля че до някъде ще се компенсира с лекия маховик. Тази седмица ако не ми се объркат плановете мисля да поръчам маховика и ще пиша за впечатленият от него.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от M10 » 17 Сеп 2017, 16:22

Само на 1ва и 2ра...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от Vanqu1sh » 17 Сеп 2017, 16:31

С годините стигнах до следния извод:
-328-ца с модове бие м3
-323-ца с модове бие 328-ца
-325-ца с модове бие 323-ка
-320-ката с модове бие 325
-318ис с модове бие 320
-318 с модове бие 318ис
-316 с модове бие 318
Извод: За както му е на човек нещо повече от 316-ка. :mhihi: :mhihi: :winky: :winky: :lalala: :wave:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от ares2 » 18 Сеп 2017, 7:33

м40б16 форевър!

я кажете сериозно кой може да поработи по главата на на м52б20 за да се разширят тези портове? Има ли някави фирми който могат да направят това по лесно? И понеже никога не съм строуквал нищи ще може ли някой да обясни какво става точно с подмяната на вала и и биелите с 2.8? Има ли промяна в тази горивна камера? и каква е
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от Vanqu1sh » 18 Сеп 2017, 22:34

ares2 написа: понеже никога не съм строуквал нищи ще може ли някой да обясни какво става точно с подмяната на вала и и биелите с 2.8?

Наблюдението ми от десетките такива проекти е, че приключват на части няколко месеца по-късно и поради тази причина не съм привърженик на строукарите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 7.03.2017
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E36 M42B19 Kompressor

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от SHERP » 19 Сеп 2017, 14:44

Vanqu1sh написа:
ares2 написа: понеже никога не съм строуквал нищи ще може ли някой да обясни какво става точно с подмяната на вала и и биелите с 2.8?

Наблюдението ми от десетките такива проекти е, че приключват на части няколко месеца по-късно и поради тази причина не съм привърженик на строукарите.

Разбира се че е така,като ги сглобяват хора само с информация от интернет,без да вложат грам мисъл,кое защо се прави и за какво служи,нормално е,да не говорим че масово се слагат старите части защото изглеждали добре :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Аматьор/Любител в чипС тунинга :mhihi: :wave: :lalala:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook