Позасилване м52б20...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6141
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Позасилване м52б20...
спор няма никакъв за това дали си струва или не да правиш нещо с б20. ние от години знаем; че този мотор на фона на другите модификации е по слаб. в същото време е мн повече от всичко заобикалящо ни по пътя . проблем си остава регистрацията на колата и от там идва идеята ми за промяна вътре. няма да тръгна да правя технотест на кола на 20 години и да кача 40 коня.
все пак да видим по същество в темата какво би могло да се направи и как точно.
не съм се занимавал никога с тези строук истории и исках да разбера какво би станало с вал и биели на 2.8 в б20 блока?
какви са отзивите? негативите? възможни проблеми? какво още евентуално да се промени?
знаем се добре от години тук и на всеки му е ясно колко дефорсирани са стандартните версии на всеки мотор бмв. потенциял има винаги да се мръдне малко нагоре
все пак да видим по същество в темата какво би могло да се направи и как точно.
не съм се занимавал никога с тези строук истории и исках да разбера какво би станало с вал и биели на 2.8 в б20 блока?
какви са отзивите? негативите? възможни проблеми? какво още евентуално да се промени?
знаем се добре от години тук и на всеки му е ясно колко дефорсирани са стандартните версии на всеки мотор бмв. потенциял има винаги да се мръдне малко нагоре
- SHERP
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 7.03.2017
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M42B19 Kompressor
Re: Позасилване м52б20...
ares2 написа:спор няма никакъв за това дали си струва или не да правиш нещо с б20. ние от години знаем; че този мотор на фона на другите модификации е по слаб. в същото време е мн повече от всичко заобикалящо ни по пътя . проблем си остава регистрацията на колата и от там идва идеята ми за промяна вътре. няма да тръгна да правя технотест на кола на 20 години и да кача 40 коня.
все пак да видим по същество в темата какво би могло да се направи и как точно.
не съм се занимавал никога с тези строук истории и исках да разбера какво би станало с вал и биели на 2.8 в б20 блока?
какви са отзивите? негативите? възможни проблеми? какво още евентуално да се промени?
знаем се добре от години тук и на всеки му е ясно колко дефорсирани са стандартните версии на всеки мотор бмв. потенциял има винаги да се мръдне малко нагоре
Ако този уйкенд успем да настроим едно 2.0 с карантия от 2.8 ще ти пусна клип да видиш как върви
Аматьор/Любител в чипС тунинга
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Позасилване м52б20...
Здравейте... Виждам че темата се развива доста добре и информацията за валове и строук няма да ми е излишна за напред. А сега по темата... сложих колекторите от ,,пропартс,, и да ви кажа няма особено голяма разлика...може би една идейка повече във високите (не сложих термо лента)...Не знам но повече подобрение видях когато сложих 2.8 генерацията от колкото сега
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Позасилване м52б20...
Кат стигнеш до маховика, свиркай, че имам тука един
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Позасилване м52б20...
Аз се чудя от тази термо лента има ли наистина смисъл, главно за намаляване на температурата в коша ме интересува, че като е загряла колата е доста горещо и доста излоации и т.н се изпичат с времето.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- SHERP
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 7.03.2017
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M42B19 Kompressor
Re: Позасилване м52б20...
Nukem написа:Аз се чудя от тази термо лента има ли наистина смисъл, главно за намаляване на температурата в коша ме интересува, че като е загряла колата е доста горещо и доста излоации и т.н се изпичат с времето.
Аз преди се бях заиграл да меря и имах разлика 15 градуса в коша на чугунен изпускател,на стоманен трябва да е повече.
Аматьор/Любител в чипС тунинга
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Позасилване м52б20...
Ако е толкова си заслужавя, ще я направя тази интервенция като се прибера. Мерси за инфо-то.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- SHERP
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 7.03.2017
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M42B19 Kompressor
Re: Позасилване м52б20...
SHERP написа:Nukem написа:Аз се чудя от тази термо лента има ли наистина смисъл, главно за намаляване на температурата в коша ме интересува, че като е загряла колата е доста горещо и доста излоации и т.н се изпичат с времето.
Аз преди се бях заиграл да меря и имах разлика 15 градуса в коша на чугунен изпускател,на стоманен трябва да е повече.
Сега съм с метален тънкостенен и предстой да сложа лента,и ще видя колко градуса ще свали в този случай Двоумя се още титаниева или керамична да е лентата.
Аматьор/Любител в чипС тунинга
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: Позасилване м52б20...
Правил съм вече една 20ка с колектор от М50Б20 и два вала 240 градуса + ремап,доста прилично върви като за 20ка ама във високите.В ниските никва я няма но хубавото е че тия части ако си купиш 2,8 примерно ги прехвърляш за 2 часа и гаааз. Ако имаш интерес за ремап пиши на ЛС ;-)
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Позасилване м52б20...
BMWACSCHNITZER написа:Правил съм вече една 20ка с колектор от М50Б20 и два вала 240 градуса + ремап,доста прилично върви като за 20ка ама във високите.В ниските никва я няма но хубавото е че тия части ако си купиш 2,8 примерно ги прехвърляш за 2 часа и гаааз. Ако имаш интерес за ремап пиши на ЛС ;-)
Ремапа мисля да е по натам. А вървенето в ниските мисля че до някъде ще се компенсира с лекия маховик. Тази седмица ако не ми се объркат плановете мисля да поръчам маховика и ще пиша за впечатленият от него.
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Позасилване м52б20...
Само на 1ва и 2ра...
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Позасилване м52б20...
С годините стигнах до следния извод:
-328-ца с модове бие м3
-323-ца с модове бие 328-ца
-325-ца с модове бие 323-ка
-320-ката с модове бие 325
-318ис с модове бие 320
-318 с модове бие 318ис
-316 с модове бие 318
Извод: За както му е на човек нещо повече от 316-ка.
-328-ца с модове бие м3
-323-ца с модове бие 328-ца
-325-ца с модове бие 323-ка
-320-ката с модове бие 325
-318ис с модове бие 320
-318 с модове бие 318ис
-316 с модове бие 318
Извод: За както му е на човек нещо повече от 316-ка.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6141
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Позасилване м52б20...
м40б16 форевър!
я кажете сериозно кой може да поработи по главата на на м52б20 за да се разширят тези портове? Има ли някави фирми който могат да направят това по лесно? И понеже никога не съм строуквал нищи ще може ли някой да обясни какво става точно с подмяната на вала и и биелите с 2.8? Има ли промяна в тази горивна камера? и каква е
я кажете сериозно кой може да поработи по главата на на м52б20 за да се разширят тези портове? Има ли някави фирми който могат да направят това по лесно? И понеже никога не съм строуквал нищи ще може ли някой да обясни какво става точно с подмяната на вала и и биелите с 2.8? Има ли промяна в тази горивна камера? и каква е
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Позасилване м52б20...
ares2 написа: понеже никога не съм строуквал нищи ще може ли някой да обясни какво става точно с подмяната на вала и и биелите с 2.8?
Наблюдението ми от десетките такива проекти е, че приключват на части няколко месеца по-късно и поради тази причина не съм привърженик на строукарите.
- SHERP
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 7.03.2017
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M42B19 Kompressor
Re: Позасилване м52б20...
Vanqu1sh написа:ares2 написа: понеже никога не съм строуквал нищи ще може ли някой да обясни какво става точно с подмяната на вала и и биелите с 2.8?
Наблюдението ми от десетките такива проекти е, че приключват на части няколко месеца по-късно и поради тази причина не съм привърженик на строукарите.
Разбира се че е така,като ги сглобяват хора само с информация от интернет,без да вложат грам мисъл,кое защо се прави и за какво служи,нормално е,да не говорим че масово се слагат старите части защото изглеждали добре
Аматьор/Любител в чипС тунинга
73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани