Позасилване м52б20...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Позасилване м52б20...

Мнение от Hellrot » 30 Авг 2017, 23:55

Здравейте колеги става въпрос за кола евридейка... Приготвил съм някой лев и идеята ми е:
1.махуйк м20
2.генерация 2.8
3.плетени колектори proparts
4.ремап
5. K&N интейк и конусен филтър
6.всмукателен колектор м50б20
7.дюзи от м52б25 или м50б25 (вие кажете)
Няма да питам заслужава ли си тъй като съм се навил колкото и да казват че 20ката е мъртвец... искам само да попитам добре ли съм го намислил и ако имате нещо да добавите ще съм ви много благодарен...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 14.10.2010
Местоположение: София и околностите
Кара: e36 M50B20
Мечтае да кара: e36 M3

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от shlosera » 31 Авг 2017, 6:32

Колега за ревизия на глава замислял ли си се? Полиране на клапани напасване гумички и тн? Може би и други валове. Много важно според мен е и долнището на мотора да е здраво, да си е с нормална компресия, иначе всичко останало е безсмислено според мен.

Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от kagebista » 31 Авг 2017, 7:59

Дюзите от м52б25 и м50б25 са същите като твоите в м52б20. От 328 са с по-голям дебит.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от madafaka_donkele » 31 Авг 2017, 8:30

Hellrot написа:2.генерация 2.8
3.плетени колектори proparts
5. K&N интейк и конусен филтър


От тези няма абсолютно никакъв смисъл на 20-ка. Нищо няма да усетиш и само ще си хвърлиш парите на вятъра.

Hellrot написа:1.махуйк м20


Що не си дадеш твоя на стругар?

Така и така ще даваш доста пари потърси вариант за валове и "отпушена" глава. С всмукателния колектор, други дюзи и ремап ще видиш най-голям прираст в мощността.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 7.03.2017
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E36 M42B19 Kompressor

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от SHERP » 31 Авг 2017, 9:13

madafaka_donkele написа:
Hellrot написа:2.генерация 2.8
3.плетени колектори proparts
5. K&N интейк и конусен филтър


От тези няма абсолютно никакъв смисъл на 20-ка. Нищо няма да усетиш и само ще си хвърлиш парите на вятъра.

Hellrot написа:1.махуйк м20


Що не си дадеш твоя на стругар?

Така и така ще даваш доста пари потърси вариант за валове и "отпушена" глава. С всмукателния колектор, други дюзи и ремап ще видиш най-голям прираст в мощността.

Оригиналните дюзи работят на 60% максимално,какъв е смисъла от по-големия дюзи,за 10-20 коня максимум отгоре каква е файдата от големи дюзи ? Да работят на 40% ли,и да почнат да не правят хубава мъгла ;) Лекия маховик ще ти даде една идея по-бърз стар,но се получават вибрации в ниски обороти,и на високи скорости е в минус,филтъра трябва да е задължително със щит иначе е в минус,а колкото до валовете,без да сгъстиш мотора,отново ефект минимален,ти си направи сметката от къде да се захванеш.Най-добре е ревизия на мотора,сгъстяване на 11:1 или 11,5:1 колкото ти позволи схемата,олекотяване на частите вътре в мотора,и валове чак тогава,после смукател и изпускател,тогава би усетил наистина разлика в мотора. ;)
Аматьор/Любител в чипС тунинга :mhihi: :wave: :lalala:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 16.10.2007

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от 6aibata » 31 Авг 2017, 10:25

Мисля си най-доброто съотношение вложени пари/конски сили можеш да постигнеш ако ревизираш мотора и строукнеш мотора с вал от 2.5 и ако има вариант да увеличиш степента на сгъстяване малко (има подробна тема за това) и ремап. Нещата които си намислил ще излязат може би по-скъпо и ще останеш разочарован. Според мене до валове и колектори и маховик трябва да се прибягва ако колата се кара някъде на състезание където кубатурата е ограничена или колата е фабрична 2.8 или 3.0 литра. Всеки един от тебе изброените ъпгрейди ще повиши мощноста(въртящия момент) само във високи обороти( над 4000) за сметка тези в ниски от където идва и чуството че колата рязко тръгва в високи обороти обаче диното говори за минимално подобрение .....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 7.03.2017
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E36 M42B19 Kompressor

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от SHERP » 31 Авг 2017, 14:03

6aibata написа:Мисля си най-доброто съотношение вложени пари/конски сили можеш да постигнеш ако ревизираш мотора и строукнеш мотора с вал от 2.5 и ако има вариант да увеличиш степента на сгъстяване малко (има подробна тема за това) и ремап. Нещата които си намислил ще излязат може би по-скъпо и ще останеш разочарован. Според мене до валове и колектори и маховик трябва да се прибягва ако колата се кара някъде на състезание където кубатурата е ограничена или колата е фабрична 2.8 или 3.0 литра. Всеки един от тебе изброените ъпгрейди ще повиши мощноста(въртящия момент) само във високи обороти( над 4000) за сметка тези в ниски от където идва и чуството че колата рязко тръгва в високи обороти обаче диното говори за минимално подобрение .....

И аз съм за строук с вал от 2.8 и биелите обаче ;) Тествано и се получа много хубав ефект ;) :yes:
Аматьор/Любител в чипС тунинга :mhihi: :wave: :lalala:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1528
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от ildivvy » 31 Авг 2017, 14:33

Ефект ще има защото двигателя вече нама да е 20-ка! Няма лошо,разбира се! Дано колегата се вслуша в съветите,които наистина са добри!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от BiTurbo » 31 Авг 2017, 17:03

Хуу де.....какво се случва в стария цилиндров блок като строукнеш мотора или по-точно в долната част на цилиндъра, където сегмет до момента не е минавал и сега трябва да минава? Без да се шлайфа блока не ми се струва да е най-доброто решение, а шлайфането на алуминиев блок от М52 според БМВ не е допустимо, щото процеса на нанасяне на алусила или никасила май освен от завода, друг почти никой не може да го направи. В Германия съм виждал такива фирми, които предлагат такава услуга ама пак си остава съмнението дали покритието е с фабрични характеристики.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от kagebista » 31 Авг 2017, 19:43

С две думи файда нямаш никаква да се занимаваш с този мотор :yes:
Дори и да решиш да строукваш - блока трябва да ти дойде от М50 чугун да позволи да го разстъргаш. И така редовността на колата си отива - равносивно на по-лесния вариант да сложиш друг мотор.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от Nukem » 31 Авг 2017, 20:21

вие му убихте ентусиазма на момчето :).
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 7.03.2017
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E36 M42B19 Kompressor

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от SHERP » 31 Авг 2017, 20:37

Nukem написа:вие му убихте ентусиазма на момчето :).

Хихихи , трябва да има и такива коментари :lol:
Аматьор/Любител в чипС тунинга :mhihi: :wave: :lalala:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 12.08.2013
Местоположение: Белозем
Пол: Мъж
Кара: bmw e36 coupe
Мечтае да кара: m3 e36
Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от Hellrot » 31 Авг 2017, 21:10

Хич не ми се занимава да отварям мотора тъй като сега е в перфектно състояние... компресията е наред, кара се с хубаво масло , вануса си работи идеално и смея да твърдя че за 20ка си върви доста прилично. Миналия месец сложих генерация от 2.8 и не бих казал че няма смисъл! Колата се усеща доста по жива. Затова и си мисля че с тези изброените неща ще стане една пъргава и прятна за каране кола но това ще го покаже крайния резултат.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1668
Регистриран на: 29.06.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 320i
Детайли за колата: e36 coupe

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от host » 31 Авг 2017, 21:24

няма да стане ;) ще стане пак обикновена кола, но с набити вече повечко парички ...

освен ако не минеш над фабричните мотори за е36 - т.е. след м52б28, директно към м54б30 - дори с най-големите вграждани(без М-ките, че там парите са други), доволно на брой коли могат да ти обърнат огледалата, без значение дали градско или извънградско ... ама пък се получва една супер приятна за ВОЗЕНЕ кола с някое б25 или б28

та ако имаш запазена 20ка ... не си мислиш да ставаш пилот изтребител ... аз не бих се занимавал с такива неща, а бих заложил да ми е кеф да си се возя в нея и всичко е да е 6+ като състояние по нея

ако искаш да "точкуваш" ... разгледай форума ... има много начини ... и много пари ... и различни резултати ... винаги може да намериш своя отговор

успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Позасилване м52б20...

Мнение от M10 » 31 Авг 2017, 21:28

Строук - виж темите на колегата maxpower. Всичко друго е безсмислено, особено дюзите (обясниха ти обстойно защо).

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook