Позасилване м52б20...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Позасилване м52б20...
Здравейте колеги става въпрос за кола евридейка... Приготвил съм някой лев и идеята ми е:
1.махуйк м20
2.генерация 2.8
3.плетени колектори proparts
4.ремап
5. K&N интейк и конусен филтър
6.всмукателен колектор м50б20
7.дюзи от м52б25 или м50б25 (вие кажете)
Няма да питам заслужава ли си тъй като съм се навил колкото и да казват че 20ката е мъртвец... искам само да попитам добре ли съм го намислил и ако имате нещо да добавите ще съм ви много благодарен...
1.махуйк м20
2.генерация 2.8
3.плетени колектори proparts
4.ремап
5. K&N интейк и конусен филтър
6.всмукателен колектор м50б20
7.дюзи от м52б25 или м50б25 (вие кажете)
Няма да питам заслужава ли си тъй като съм се навил колкото и да казват че 20ката е мъртвец... искам само да попитам добре ли съм го намислил и ако имате нещо да добавите ще съм ви много благодарен...
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Позасилване м52б20...
Колега за ревизия на глава замислял ли си се? Полиране на клапани напасване гумички и тн? Може би и други валове. Много важно според мен е и долнището на мотора да е здраво, да си е с нормална компресия, иначе всичко останало е безсмислено според мен.
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Re: Позасилване м52б20...
Дюзите от м52б25 и м50б25 са същите като твоите в м52б20. От 328 са с по-голям дебит.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Позасилване м52б20...
Hellrot написа:2.генерация 2.8
3.плетени колектори proparts
5. K&N интейк и конусен филтър
От тези няма абсолютно никакъв смисъл на 20-ка. Нищо няма да усетиш и само ще си хвърлиш парите на вятъра.
Hellrot написа:1.махуйк м20
Що не си дадеш твоя на стругар?
Така и така ще даваш доста пари потърси вариант за валове и "отпушена" глава. С всмукателния колектор, други дюзи и ремап ще видиш най-голям прираст в мощността.
- SHERP
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 7.03.2017
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M42B19 Kompressor
Re: Позасилване м52б20...
madafaka_donkele написа:Hellrot написа:2.генерация 2.8
3.плетени колектори proparts
5. K&N интейк и конусен филтър
От тези няма абсолютно никакъв смисъл на 20-ка. Нищо няма да усетиш и само ще си хвърлиш парите на вятъра.Hellrot написа:1.махуйк м20
Що не си дадеш твоя на стругар?
Така и така ще даваш доста пари потърси вариант за валове и "отпушена" глава. С всмукателния колектор, други дюзи и ремап ще видиш най-голям прираст в мощността.
Оригиналните дюзи работят на 60% максимално,какъв е смисъла от по-големия дюзи,за 10-20 коня максимум отгоре каква е файдата от големи дюзи ? Да работят на 40% ли,и да почнат да не правят хубава мъгла Лекия маховик ще ти даде една идея по-бърз стар,но се получават вибрации в ниски обороти,и на високи скорости е в минус,филтъра трябва да е задължително със щит иначе е в минус,а колкото до валовете,без да сгъстиш мотора,отново ефект минимален,ти си направи сметката от къде да се захванеш.Най-добре е ревизия на мотора,сгъстяване на 11:1 или 11,5:1 колкото ти позволи схемата,олекотяване на частите вътре в мотора,и валове чак тогава,после смукател и изпускател,тогава би усетил наистина разлика в мотора.
Аматьор/Любител в чипС тунинга
Re: Позасилване м52б20...
Мисля си най-доброто съотношение вложени пари/конски сили можеш да постигнеш ако ревизираш мотора и строукнеш мотора с вал от 2.5 и ако има вариант да увеличиш степента на сгъстяване малко (има подробна тема за това) и ремап. Нещата които си намислил ще излязат може би по-скъпо и ще останеш разочарован. Според мене до валове и колектори и маховик трябва да се прибягва ако колата се кара някъде на състезание където кубатурата е ограничена или колата е фабрична 2.8 или 3.0 литра. Всеки един от тебе изброените ъпгрейди ще повиши мощноста(въртящия момент) само във високи обороти( над 4000) за сметка тези в ниски от където идва и чуството че колата рязко тръгва в високи обороти обаче диното говори за минимално подобрение .....
- SHERP
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 7.03.2017
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M42B19 Kompressor
Re: Позасилване м52б20...
6aibata написа:Мисля си най-доброто съотношение вложени пари/конски сили можеш да постигнеш ако ревизираш мотора и строукнеш мотора с вал от 2.5 и ако има вариант да увеличиш степента на сгъстяване малко (има подробна тема за това) и ремап. Нещата които си намислил ще излязат може би по-скъпо и ще останеш разочарован. Според мене до валове и колектори и маховик трябва да се прибягва ако колата се кара някъде на състезание където кубатурата е ограничена или колата е фабрична 2.8 или 3.0 литра. Всеки един от тебе изброените ъпгрейди ще повиши мощноста(въртящия момент) само във високи обороти( над 4000) за сметка тези в ниски от където идва и чуството че колата рязко тръгва в високи обороти обаче диното говори за минимално подобрение .....
И аз съм за строук с вал от 2.8 и биелите обаче Тествано и се получа много хубав ефект
Аматьор/Любител в чипС тунинга
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Позасилване м52б20...
Ефект ще има защото двигателя вече нама да е 20-ка! Няма лошо,разбира се! Дано колегата се вслуша в съветите,които наистина са добри!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- BiTurbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Позасилване м52б20...
Хуу де.....какво се случва в стария цилиндров блок като строукнеш мотора или по-точно в долната част на цилиндъра, където сегмет до момента не е минавал и сега трябва да минава? Без да се шлайфа блока не ми се струва да е най-доброто решение, а шлайфането на алуминиев блок от М52 според БМВ не е допустимо, щото процеса на нанасяне на алусила или никасила май освен от завода, друг почти никой не може да го направи. В Германия съм виждал такива фирми, които предлагат такава услуга ама пак си остава съмнението дали покритието е с фабрични характеристики.
Re: Позасилване м52б20...
С две думи файда нямаш никаква да се занимаваш с този мотор
Дори и да решиш да строукваш - блока трябва да ти дойде от М50 чугун да позволи да го разстъргаш. И така редовността на колата си отива - равносивно на по-лесния вариант да сложиш друг мотор.
Дори и да решиш да строукваш - блока трябва да ти дойде от М50 чугун да позволи да го разстъргаш. И така редовността на колата си отива - равносивно на по-лесния вариант да сложиш друг мотор.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Позасилване м52б20...
вие му убихте ентусиазма на момчето .
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- SHERP
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 7.03.2017
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M42B19 Kompressor
Re: Позасилване м52б20...
Nukem написа:вие му убихте ентусиазма на момчето .
Хихихи , трябва да има и такива коментари
Аматьор/Любител в чипС тунинга
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: Позасилване м52б20...
Хич не ми се занимава да отварям мотора тъй като сега е в перфектно състояние... компресията е наред, кара се с хубаво масло , вануса си работи идеално и смея да твърдя че за 20ка си върви доста прилично. Миналия месец сложих генерация от 2.8 и не бих казал че няма смисъл! Колата се усеща доста по жива. Затова и си мисля че с тези изброените неща ще стане една пъргава и прятна за каране кола но това ще го покаже крайния резултат.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Позасилване м52б20...
няма да стане ще стане пак обикновена кола, но с набити вече повечко парички ...
освен ако не минеш над фабричните мотори за е36 - т.е. след м52б28, директно към м54б30 - дори с най-големите вграждани(без М-ките, че там парите са други), доволно на брой коли могат да ти обърнат огледалата, без значение дали градско или извънградско ... ама пък се получва една супер приятна за ВОЗЕНЕ кола с някое б25 или б28
та ако имаш запазена 20ка ... не си мислиш да ставаш пилот изтребител ... аз не бих се занимавал с такива неща, а бих заложил да ми е кеф да си се возя в нея и всичко е да е 6+ като състояние по нея
ако искаш да "точкуваш" ... разгледай форума ... има много начини ... и много пари ... и различни резултати ... винаги може да намериш своя отговор
успех
освен ако не минеш над фабричните мотори за е36 - т.е. след м52б28, директно към м54б30 - дори с най-големите вграждани(без М-ките, че там парите са други), доволно на брой коли могат да ти обърнат огледалата, без значение дали градско или извънградско ... ама пък се получва една супер приятна за ВОЗЕНЕ кола с някое б25 или б28
та ако имаш запазена 20ка ... не си мислиш да ставаш пилот изтребител ... аз не бих се занимавал с такива неща, а бих заложил да ми е кеф да си се возя в нея и всичко е да е 6+ като състояние по нея
ако искаш да "точкуваш" ... разгледай форума ... има много начини ... и много пари ... и различни резултати ... винаги може да намериш своя отговор
успех
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Позасилване м52б20...
Строук - виж темите на колегата maxpower. Всичко друго е безсмислено, особено дюзите (обясниха ти обстойно защо).
73 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани