Проблем с лостови механизми е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Проблем с лостови механизми е36
Здравейте колеги зимата едно е36 купе 1.8ис му извадихме мотора и порастна на 6так. Сменихме всичко мотор, кардан радиатори генерации всичко от до си сложихме от 6так само и единствено оставихме кутията от 4 цилиндровото, оказа се че кутията тропа от всякъде и взехме друга и днес я сменихме. Обаче идва големия проблем с лостовия механизъм (още зимата на 4 цилиндровата кутия сложихме всичко от 6 цилиндрово лост с избирач, втулката която се закача към избирача алуминиевата планка на която се закача лоста) обаче скоростите или идваха много назад или много напред въртях лоста на 180' какво ли не правих. Накрая хванах избирача и с големия чук го направих на дъга, за да избутам лоста да седи в средата на неутрална. Незнаехме от какво идва проблема предполагахме, че може да има разлика в 6 цилиндровата и 4 цилиндровата кутия, въпреки че и 2те са гетраг 220. Днес сложихме кутия от 6 цилиндрово заедно с всички лостови механизми от (същата кола) и пак същия проблем. Пробвах какви ли не комбинации избирач от 6так с алуминиева планка от isка, избирач от тдс.... Общо взето всякакви комбинации и единственият начин по който включват скоростите отново е с кривия избирач от 6так :-D
Всички части са проверени по сериен номер и си излизат за 6 цилиндрово.
Надявам се някой да е борил подобен проблем и да помогне, защото на мен не ми стига математиката вече :-D
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
Всички части са проверени по сериен номер и си излизат за 6 цилиндрово.
Надявам се някой да е борил подобен проблем и да помогне, защото на мен не ми стига математиката вече :-D
Изпратено от моят E2105 с помощта на Tapatalk
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани