м42б18 пали трудно

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 19.07.2017
Пол: Мъж

м42б18 пали трудно

Мнение от coffeeman » 27 Юли 2017, 3:24

Здравейте,колеги.Онзи ден сменях фланец охладителна течност и разглобих колектора като откачих всичко.Но когато сглобих всичко не запали.Първо само върти,после започва да да се мъчи да запали.От време навреме запалва и веднага угасва.И след всичко това когато запали при норчамамално подаване на газ оборотите падат до 0лата и при пускане веднага се вдигат,а когато натискам плавно педала,няма проблем.След това при 2-3 минути работа на двигателя всичко си е нормално и колата си върви ок.Гледах всички датчици са си на мястото,мислех че смучи въздух,защото имаше два сцепени маркуча.Смених ги-същата работа.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 466
Регистриран на: 15.03.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 320i
Мечтае да кара: RS Cosworth
Детайли за колата: M42B18
M54B22

Re: м42б18 пали трудно

Мнение от streetz » 27 Юли 2017, 8:56

При мен симптомите бяха подобни, когато беше изплюла маркуча, който свързва колектора и стъпковия мотор, намира се отдолу (доста забутано, само с напипване се открива) :
6484_0.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
The free market is perfect. If anything unexpected happens, bananas are suddenly $47 and you have to sell your blood for firewood.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook