М50Б20 ванос проблем с вървежа
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
М50Б20 ванос проблем с вървежа
Здравейте колеги, значи имам проблем с вървенето. Колата на място работи много добре ("чопли семки"), но като подам газ се форсира малко след това. На място колата се реже до прекъсвач, но тръгна ли да я цедя на пътя на 4-5к оборота забива муцуната все едно натискам спирачките. Бензинова помпа съм сменил с външна, че оригиналната беше заминала. Сменил съм и регулатора на бензина. На свещите ток си има и бобините работят. Изглежда все едно сместа е объркана, но ако това е някакъв чест проблем нека някой сподели.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: М50Б20 ванос проблем с вървежа
Датчик колянов вал, гледа ли?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: М50Б20 ванос проблем с вървежа
днес ще го гледам макар че колата пали от четвърт оборот.
ако е от датчика ако запаля колата и го откача трябва ли да се оправи?
ако е от датчика ако запаля колата и го откача трябва ли да се оправи?
- P1tbuL
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: М50Б20 ванос проблем с вървежа
Didache написа:днес ще го гледам макар че колата пали от четвърт оборот.
ако е от датчика ако запаля колата и го откача трябва ли да се оправи?
Откачиш ли датчика ще угасне директно. Също така и ако е скапан датчика няма да запали ама точно никога.
Re: М50Б20 ванос проблем с вървежа
колата няма ламбда сонда но се съмнявам проблема да е от нея при положение че си вървеше и без нея. Мисля да проверя дебитомера и мап-а. Само някой колега да каже каде се намира тоя мап. Иначе колата пали от четвърт и оборотите са бетон. Да разбирам че не е чест проблем защото общо взето затова пиша тема тука.
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: М50Б20 ванос проблем с вървежа
Имах сходен проблем, но на 4 цилиндорв мотор от датчика на разпределителния вал. Забиваше муцуната, с времето нещата се вложиха почна да гърми и да гасне и после няма палене топла.
При 6таците не знам как седят нещата, но предполагам, че и те си имат и от двата вида датчици
На първо време виж в нета къде се намират датчиците на разпределител и колянов вал и къде отиват кабелите им ( тоест къде му е другия край ) и прегледай дали нямаш закъсване на изолацията. Това е най-честия проблем на тези датчици - закъсва им се изолацията и от там вътре кабелите, които са 3 на брой, също им се скапва изолацията, защото са на по един милион години вече и колата пощурява. Попринцип ако имаш проблемен, тръгнал датчик ще излезне на диагностика.
При 6таците не знам как седят нещата, но предполагам, че и те си имат и от двата вида датчици
На първо време виж в нета къде се намират датчиците на разпределител и колянов вал и къде отиват кабелите им ( тоест къде му е другия край ) и прегледай дали нямаш закъсване на изолацията. Това е най-честия проблем на тези датчици - закъсва им се изолацията и от там вътре кабелите, които са 3 на брой, също им се скапва изолацията, защото са на по един милион години вече и колата пощурява. Попринцип ако имаш проблемен, тръгнал датчик ще излезне на диагностика.
- SHERP
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 72
- Регистриран на: 7.03.2017
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M42B19 Kompressor
Re: М50Б20 ванос проблем с вървежа
Didache написа:Здравейте колеги, значи имам проблем с вървенето. Колата на място работи много добре ("чопли семки"), но като подам газ се форсира малко след това. На място колата се реже до прекъсвач, но тръгна ли да я цедя на пътя на 4-5к оборота забива муцуната все едно натискам спирачките. Бензинова помпа съм сменил с външна, че оригиналната беше заминала. Сменил съм и регулатора на бензина. На свещите ток си има и бобините работят. Изглежда все едно сместа е объркана, но ако това е някакъв чест проблем нека някой сподели.
Този мотор можеш да го запалиш само с ДАТЧИК КОЛЯНОВ ВАЛ(всичко друго да изключиш) и пак ще работи и ще се форсира,това изглежда като симптом дебитомер или на спиид сигнал ако изобщо има такова нещо твоята.
Аматьор/Любител в чипС тунинга
- ricky
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Гаражна е36-ца..!
- Мечтае да кара: Е36 без забележка..
- Детайли за колата: Италиянска мадама родена през '93
Re: М50Б20 ванос проблем с вървежа
k.milanov написа:Имах сходен проблем, но на 4 цилиндорв мотор от датчика на разпределителния вал. Забиваше муцуната, с времето нещата се вложиха почна да гърми и да гасне и после няма палене топла.
При 6таците не знам как седят нещата, но предполагам, че и те си имат и от двата вида датчици
На първо време виж в нета къде се намират датчиците на разпределител и колянов вал и къде отиват кабелите им ( тоест къде му е другия край ) и прегледай дали нямаш закъсване на изолацията. Това е най-честия проблем на тези датчици - закъсва им се изолацията и от там вътре кабелите, които са 3 на брой, също им се скапва изолацията, защото са на по един милион години вече и колата пощурява. Попринцип ако имаш проблемен, тръгнал датчик ще излезне на диагностика.
+1 За датчика на разпределителния вал.. Моя се беше също скъсала изолацията и направо ми идеше да се гръмна докато разбера къде е проблема..
Големите умове обсъждат идеи, средните умове обсъждат случки, а малките умове обсъждат хора..!
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
.Те колегите го казаха,класните автомобили са със задно или двойно,предното предаване изобщо не фигурира,то е създадено за автомобили без никакъв спортен дух,да те вози от т.А до т.Б. цитат....
Re: М50Б20 ванос проблем с вървежа
Общо взето и аз мисля че е датчика но не ми се дават 180 кинта за нов и да не е от това. Сега търся датчик да го сложа и ако се оправи да купувам. Иначе мотора нямаше какво да го правя и го сложих в е30 за кефа докато не блокира .
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани