M52B25 - два въпроса
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
M52B25 - два въпроса
Здравейте!
Имам нужда от малко насока и някой и друг съвет.
Първия и по-важния проблем е свързан с ABS , ASC+T - не работят.
На диагностиката в АБС показва механична клапа на газта (забравих точния номер на грешката) - аз го разбирам като дроселовата клапа демек
Така тръгнах да свалям дросела и викам така и така ще се разглабя , дай направо да я обслужа , така и така минаха 8000км от последното.
Взех тотал 5в40 , ОЕМ свещи НЖК , всички филтри и т.н.
Смених всичко и свалих двата дросела - бяха си добре , вътрешния много леко беше зацапан с масло от вентилацията вероятно , МАФ-а също си изглежда наред.
Оказа се че маркуча който тръгва от гуфрето между дросела и маф-а и отива в стъпковото моторче е направо изяден от горна страна и просто ей така си виси.Не знам как тая кола държи почти идеален свободен ход(освен зимата , тогава имах проблеми с първото палене сутрин)
Поръчах от Лавиатан маркуча и гуфрето , да го сменя и него превантивно.Мислех че тоя АБС трябва да се оправи ама таратанци ... смених ги и пак същата работа.
Да отбележа че дроселите ги почистих перфектно и никога не съм имал проблеми с работата на мотора.
Замерих датчиците на абс-а , дават верига ...
Тук още едно пояснение - понякога , когато запаля автомобила , лампите са огасени и всичко работи коректно , малко преди да светнат обаче се чува някакво потропване от към двигателя все едно се задейства абс-а , и след това потропване лампите светват.
Другия проблем - на свободен ход имам едно леко треперене на мотора , ще ми се да го направя стотинка да стои от горе
Стъпковото моторче е почистено , дебитомера е перфектен , дросела също , нови свещи оригиналдъ , нови филтри и масла ... какво още трябва да направя?
Оня ден минавах преглед , катализатора си работи , емисиите ми са като по книга
Не съм бутал само колекторите , но не ми се вижда да има нужда.
Мъчих се клип да правя , ама много ми треперят ръцете
Имам нужда от малко насока и някой и друг съвет.
Първия и по-важния проблем е свързан с ABS , ASC+T - не работят.
На диагностиката в АБС показва механична клапа на газта (забравих точния номер на грешката) - аз го разбирам като дроселовата клапа демек
Така тръгнах да свалям дросела и викам така и така ще се разглабя , дай направо да я обслужа , така и така минаха 8000км от последното.
Взех тотал 5в40 , ОЕМ свещи НЖК , всички филтри и т.н.
Смених всичко и свалих двата дросела - бяха си добре , вътрешния много леко беше зацапан с масло от вентилацията вероятно , МАФ-а също си изглежда наред.
Оказа се че маркуча който тръгва от гуфрето между дросела и маф-а и отива в стъпковото моторче е направо изяден от горна страна и просто ей така си виси.Не знам как тая кола държи почти идеален свободен ход(освен зимата , тогава имах проблеми с първото палене сутрин)
Поръчах от Лавиатан маркуча и гуфрето , да го сменя и него превантивно.Мислех че тоя АБС трябва да се оправи ама таратанци ... смених ги и пак същата работа.
Да отбележа че дроселите ги почистих перфектно и никога не съм имал проблеми с работата на мотора.
Замерих датчиците на абс-а , дават верига ...
Тук още едно пояснение - понякога , когато запаля автомобила , лампите са огасени и всичко работи коректно , малко преди да светнат обаче се чува някакво потропване от към двигателя все едно се задейства абс-а , и след това потропване лампите светват.
Другия проблем - на свободен ход имам едно леко треперене на мотора , ще ми се да го направя стотинка да стои от горе
Стъпковото моторче е почистено , дебитомера е перфектен , дросела също , нови свещи оригиналдъ , нови филтри и масла ... какво още трябва да направя?
Оня ден минавах преглед , катализатора си работи , емисиите ми са като по книга
Не съм бутал само колекторите , но не ми се вижда да има нужда.
Мъчих се клип да правя , ама много ми треперят ръцете
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: M52B25 - два въпроса
Пробвай да да изчистиш дюзите на ултразвук, защо не пробваш с друга помпа за АБС-а, вземи една 2-ра ръка 20лв и няколко часа сваляне и качване може пък да е от нея.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- vladi_a_i
- костинбродчанин
- Мнения: 3239
- Регистриран на: 18.11.2008
- Местоположение: градът на славея
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530д
- Мечтае да кара: М3 Компакт
- Детайли за колата: Няма много...
Re: M52B25 - два въпроса
Предишния ми м52 не мърдаше и наистина левчето отгоре не мърдаше , но сегашния както казваш и при мен потрепва,има изпускатели Суперспринт и беше с Шрик всмукател.Дали обаче е пипан вътре мотора,не мога да ти кажа
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: M52B25 - два въпроса
Nukem написа:Пробвай да да изчистиш дюзите на ултразвук, защо не пробваш с друга помпа за АБС-а, вземи една 2-ра ръка 20лв и няколко часа сваляне и качване може пък да е от нея.
Току що купих помпа , не знам днес дали ще успея да я сменя.Обаче аз май избързах с темата , щото навъртях около 10км до моргата и обратно и всичко си работеше
Ще покарам днес така , да видя може да е нужно време на електрониката да разбере че вече няма проблем.
Колкото до стотинката , вдъхнових се от твоята тема искам и аз така
А къде примерно мога да пратя дюзите на ултразвук?В някоя фирма за метал обработка или сервиз?
Между другото , педала на газта ми се струва по корав сега.
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: M52B25 - два въпроса
Трябва е твоя град да има поне 3-4 места, интересното е че тук при мен има някакво разделение на 3 места чистят само бензинови дюзи, но дизелови само в областния град има един читав сервиз за дюзи. Важното е после като се изчистят ако не ги слагаш веднага да ги държиш в бензин или нафта, защото от препарата остава вътре и се скапват. Даже мен ми останаха 3 дюзи за М44-та и си ги държа в гаража в бензин в една кутиика.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: M52B25 - два въпроса
Да поразпитах , значи всяка фирма която оксидира метали може да свърши работата.
АСЦто се оправи , вече няма светещи лампи и всичко работи както трябва.
Значи да знаете , ако имате проблем с АСЦ-то и диагностиката не ви дава информация за датчик и блок , проверете си дроселите и периферията около тях.
АСЦто се оправи , вече няма светещи лампи и всичко работи както трябва.
Значи да знаете , ако имате проблем с АСЦ-то и диагностиката не ви дава информация за датчик и блок , проверете си дроселите и периферията около тях.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани