Е36 купе: единият прозорец заяжда при вдигане
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Е36 купе: единият прозорец заяжда при вдигане
Единият ми прозорец започна да заяжда при вдигане - трябва да му помагам като го издърпвам нагоре с ръка докато държа копчето за затваряне. Моторчето се чува, че работи, но не вдига прозореца. На моменти успява да го повдигне до някъде, после пак върти на празни обороти. Някакви идеи какъв може да е проблемът? Нещо по водачите?
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Е36 купе: единият прозорец заяжда при вдигане
И аз имам същия проблем и ме мързи да свалям кората и да видя какво се случва.
Ще следя тамата с интерес.
Ще следя тамата с интерес.
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1965
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Е36 купе: единият прозорец заяжда при вдигане
В София, кв. Княжево има една фирма "Микрон доцев", които са специализирани в ремонт на ел.стъкла, жила и т.н.
Re: Е36 купе: единият прозорец заяжда при вдигане
Имах същия проблем, даже ми потъна прозореца. Като свалих кората водача на прозореца изобщо не можеше да се разпознае като такъв.
Така изглежда . Смених го и проблеми нямам никакви.
Така изглежда . Смених го и проблеми нямам никакви.
- Binev_OuT
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: Е36 купе: единият прозорец заяжда при вдигане
Най-лесния вариант е да си почистиш уплътнението и да го огледаш за разкъсвания и да не се е загънало някъде.По Принцип всички проблеми по тия стъкла идват от спеклите уплътнения.
Най-добрия вариант обаче е следния:
Сваляш кората - развиваш двата болта които се падат точно зад дръжката(има едни черни капачета) , болтовете се развиваха с торкс 30 мисля или 25.
Махаш лайсната около лоста за отваряне - не се дърпа на вън , а се приплъзва посока предницата на колата , после взимаш една отверка и полека напъваш кората да откопчаят щипките.Тия щипки между другото се чупят с поглед , най-добре да си поръчаш предварително 10на броя.
Като си готов с кората, освобождаваш стъклото от пеперудките които се движат във водачите - те са захванати посредством якбълковидна връзка - пак с отверката демек.Тия пеперудки също е хубаво да си ги вземеш предварително
Махаш цялото стъкло , сваляш цялото уплътнение - ако е здраво го измиваш и мажеш с парафин ама яко особено канала където се движи стъклото.
Ако не е здраво , търси такова втора ръка - аз ново от магазина така и не намерих
Релсите които на стъклото , е хубаво да ги обършеш с един парцал и да им сложиш нова грес , най-добре техническа че не е гъста.
Зъбака на моторчето също не е лошо да го позабършеш и да му сложиш нова грес
Огледай рамената на ножицата , много лесно се кривят , и до време се строшат.
Нова машинка струва 60 кинта италианска.
Най-добрия вариант обаче е следния:
Сваляш кората - развиваш двата болта които се падат точно зад дръжката(има едни черни капачета) , болтовете се развиваха с торкс 30 мисля или 25.
Махаш лайсната около лоста за отваряне - не се дърпа на вън , а се приплъзва посока предницата на колата , после взимаш една отверка и полека напъваш кората да откопчаят щипките.Тия щипки между другото се чупят с поглед , най-добре да си поръчаш предварително 10на броя.
Като си готов с кората, освобождаваш стъклото от пеперудките които се движат във водачите - те са захванати посредством якбълковидна връзка - пак с отверката демек.Тия пеперудки също е хубаво да си ги вземеш предварително
Махаш цялото стъкло , сваляш цялото уплътнение - ако е здраво го измиваш и мажеш с парафин ама яко особено канала където се движи стъклото.
Ако не е здраво , търси такова втора ръка - аз ново от магазина така и не намерих
Релсите които на стъклото , е хубаво да ги обършеш с един парцал и да им сложиш нова грес , най-добре техническа че не е гъста.
Зъбака на моторчето също не е лошо да го позабършеш и да му сложиш нова грес
Огледай рамената на ножицата , много лесно се кривят , и до време се строшат.
Нова машинка струва 60 кинта италианска.
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Е36 купе: единият прозорец заяжда при вдигане
И да си почистиш вътрешността на вратата че много гняс събира на дъното и дупките за дренаж се затлачват. И като в почистиш цялата може да напръскаш вътрешността на вратата с нещо против ръжда предпазващо (парафин, някакво тънко масло), че са на по 20+ тия врати... И без това ще я обслужваш... Всичко да ти е наред.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- ZLATIST
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: Е36 купе: единият прозорец заяжда при вдигане
Може и да са щипките(пластмасовите водачи).Понякога се чупят, а и може просто да искат малко смазка, че изсъхват и задират.
Re: Е36 купе: единият прозорец заяжда при вдигане
Пробвах набързо да напръскам уплътнението с вд40 да видя дали ще има ефект - и веднага се оправи, но след вд40 седи мазно, затова трябваше да го измия и веднага след това пак почна да заяжда. Значи явно е от уплътнението, ама трябва да видя с какво да го смажа, че да не остава прозореца мазен. Да пробвам ли с една свещ да го натрия?
- georgivar
- младши ентусиаст
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Re: Е36 купе: единият прозорец заяжда при вдигане
със сапун обикновен. не течен.
- eXed0
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 25.01.2015
- Пол: Мъж
- Кара: E36 316i / Е39 520i
- Мечтае да кара: E34 с V8
Re: Е36 купе: единият прозорец заяжда при вдигане
bmwe написа:Пробвах набързо да напръскам уплътнението с вд40 да видя дали ще има ефект - и веднага се оправи, но след вд40 седи мазно, затова трябваше да го измия и веднага след това пак почна да заяжда. Значи явно е от уплътнението, ама трябва да видя с какво да го смажа, че да не остава прозореца мазен. Да пробвам ли с една свещ да го натрия?
Аз ползвам силиконов спрей за гумените уплътнения. Не стои мазно и определено има ефект.
- jakson
- ентусиаст
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Е36 купе: единият прозорец заяжда при вдигане
Според мен проблема не е от повдигачите. Вероятно превърта зъбното колело на моторчето. Аз един път го правих, после пак превъртя. Причината за това превъртане беше и излезнало предно уплътнение от водача, набира се и стъклото върви трудно. После и механиката заминава. Взимай една ножица и я сменяй. На старо са от 10лв, до...... аз лично купувах на 30лв., но нямах време да търся, че в тази жега... Вземи и технически и намажи гумените водачи. Ножицата се сменя с няколко гайки. - 4-5. Никаква философия, добре е да имаш помощник, да ти държи стъклото, докато правиш смяната. Щом чуваш работа на моторчето, а стъклото не върви, това ще е.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]